תחרות ה-SEO של ישראל יצאה לדרך לפני מס' ימים והתוצאות מקוריות במיוחד!
המטרה: לקחת ביטוי שלא קיים כלל ולקדם אותו ברגע אחד בכל דרך אפשרית.
החוקים מאוד פשוטים: הזוכה הוא יהיה הראשון בגוגל מבחינת מיקומים!
חובה: דומיין חדש מהתאריך של יום התחלת התחרות. רק אתר חדש יזכה. לא יזכו דומיינים שהיו קיימים לפני כמו פיסבוק, בזק, לינקדין, איזי וכו'.. אפשר לקדם באמצעותם אבל זו לא תוצאה זוכה.
הביטוי הנבחר: מנשה בטיטו
תקופה: חודש מה1.8.21-1.9.21
מנצח: מי שנמצא בתוצאה ה-1 בגוגל
הביטוי הנבחר "מנשה בטיטו" הוא למעשה שם של בן אדם פיקטיבי שלא קיים וצריכים להיות יצירתיים כדי לקדם אותו ולעשות לו למעשה פעילויות של שיפור תדמית ומוניטין, ובזה חברתנו מצטיינת. (לצערנו אנו לא לקחנו חלק בתחרות מפאת חוסר זמן).
התחרות מאפשרת לבנות אתרים, פלטפורמות, להחליף קישורים, לכתוב תכנים, ליצור סרטוני וידאו ותמונות וכל דרך דיגיטלית שרק אפשר כדי לקדם את הביטוי מנשה בטיטו.
"מנשה בטיטו" תחרות ה-SEO הגדולה של ישראל.
ביום אחד בהיר בן אדם בשם מנשה בטיטו הפך להיות הדבר הכי חם בגוגל.
דוגמאות של מנשה בטיטו ש"עפנו" עליהן
מנשה בטיטו הכדורסלן
לקחת דמות פיקטיבית ולעשות לה תדמית בזמן כל כך קצר מצריכה מיומנות רבה. לפניכם דוגמא "קורעת מצחוק" שבה הפכו את מנשה בטיטו לכוכב כדורסל ישראלי.
למעשה, לקחו תמונה של שחקן כדורסל, חתכו את הפנים שלו ושמו את מנשה בטיטו – דמות ותמונה פיקטיבית של ילד.
נעשה על ידי שרון
12 מפות גוגל ביזנס
פתיחת גוגל מפות (גוגל לעסק שלי) היא אחת השיטות הידועות בניסיון לשלוט על תוצאות חיפוש בגוגל.
בתחרות הזו, נכון ל-5 ימים מאז תחילת התחרות נפתחו כבר -12 מפות גוגל במיקומים שונים בישראל עם אותו שם.
מנשה בטיטו מספק גם ייעוץ והכוונה שירותים משפטיים, ייעוץ עסקי ושיווקי לעסקים, הוא גם חנות חיות שמספק אוכל לחתולים,יועץ נישואין או זוגיות..כפי שאמרנו..צריכים להיות מקוריים 🙂
מנשה בטיטו "אפליקציה"
לא להאמין אבל מתחרה פתח "אפליקציה" למנשה בטיטו גרופ שהוא למעשה מספק ייעוץ משפטי.
מקורי במיוחד, לא ייספר כמיקום בגוגל אבל כן יכול לחזק את אתר התדמית עם הדומיין המקושר לאפליקציה.. נקווה שיתפוס מקום טוב בגוגל כי זה חשיבה מחוץ לקופסא!
אתרים
עיקר התחרות היא על הקמת אתר חדש שלא היה קיים יום לפני התחרות וביצוע עבודה מאסיבית כדי לקדם אותו..כפי שתוכלו לראות מתחרים היו מקוריים במיוחד ויצרו אתרים לבן אדם פיקטיבי בשם מנחם בטיטו ומייצרים אותו כדמות עם המון תוכן מקורי.
פעם אחת הקימו אתר על הסופר מנשה בטיטו ופעם אחת על שירותי משרד, פעם אחת על ייעוץ משפטי והשמיים הם הגבול!
סרטונים
אחד הדברים הכי מגניבים הוא שימוש בתוכנת AI שיוצרת סרטון וידאו עם קריין שנשמע כמה שיותר דומה למקור.
עושים זאת עם https://www.synthesia.io/ וזה כלי מגניב מאוד לסוכנויות פרסום שרוצות סרטונים מהירים ללא השקעה כספית גדולה (במיוחד מהצד של הלקוח) – עובד הרבה יותר טוב בשפה האנגלית מאשר בעברית.
מעלים סקריפט (טקסט) למערכת וזה כבר יוצר את הסרטון לבד עם מוזיקה ודמות אווטר שבחרת.
הפכו את מנשה בטיטו לסופר ויצרו סרטון אוטומטי של קריינית שמציגה אותו. מקורי!
הערות חשובות
בתחרות שנמשכת כחודש ימים, כולם מנסים לקדם בכל צורה אפשרית..יש לקחת בחשבון שאם גוגל תזהה "ספאם" והמון קישורים אל אתר חדש היא יכולה לתת "עונש" ולהעיף את האתר לארגז החול..לכן צריכים להיות חכמים ויצירתיים במיוחד!
כל הכבוד לגל חזיזה (BUYPOST) שעשה כאן תחרות מדהימה ומעניינת.
בהצלחה לכולם, אנחנו בחוץ אבל נמשיך לעקוב מקרוב!
שאלות נפוצות לגבי מנשה בטיטו
מנשה בטיטו הינה דמות פיקטיבית, אדם לא קיים, אשר נבחר כביטוי מפתח לתחרות ה-SEO של ישראל בשנת 2021
בשנת 2021, בחודש אוגוסט החלה תחרות קידום האתרים של ישראל בהשתתפות מגוון מקדמי האתרים, התחרות דורשת מהם לקדם את הביטוי "מנשה בטיטו" אשר הינו דמות פיקטיבית בכל דרך וצורה ולכן במגוון מקומות בדיגיטל רואים את השם "מנשה בטיטו" משתרבב עם הפעילות של מקדמי האתרים.
הדומיין ה-1 בגוגל תחת הביטוי מנשה בטיטו זוכה. הדומיין צריך להיות חדש ללא היסטוריה. עוד מידע על החוקים בעמוד >>>
מה-1 לאוגוסט עד ה-1 לספטמבר. חודש שלם שבו יתחרו מגוון מקדמי האתרים בישראל על המקום ה-1 בביטוי "מנשה בטיטו".
לפי חוקי התחרות והתקנון הזוכה יזכה ב-5,000 ש"ח והרבה כבוד ויוקרה בתעשייה.