אם אתם בעלי מקצוע או בעלי עסק, הופעתם בתכנית "יצאת צדיק" ולא יצאתם צדיקים – האינטרנט יזכור לכם את זה למשך שנים רבות ואפילו לנצח. מה קורה לעסק אחרי הופעה ב:יצאת צדיק? כיצד ניתן לטפל במקרה ולא יצאת צדיק? ואיך אפשר לשקם את המוניטין העסקי? אם העסק שלכם סובל מתוצאות חיפוש שליליות עקב טעות או מעידה, ניתן לקבל הזדמנויות שנייה.
יצאת צדיק תפסו אותך? שואל את עצמך "איך לעזאזל יצאתי לא צדיק"? חברת ניהול מוניטין תסייע לכל נפגעי יצאת צדיק בשיקום מוניטין ברשת האינטרנט לא משנה איזה עיסוק או עסק!
מסגרים, זגגים, מוסכניקים, טכנאי מזגן, טכנאי מחשבים? אתה עצמאי בעל עסק קטן ויצאת לא צדיק? אתה נותן שירות או טכנאי שעובד בחברה ותפסו אותך ופרסמו בטלוויזיה? שואל את עצמך "איך יצאתי לא צדיק"? אנו כאן לסייע לך כי אנו יודעים שזה שאומנם יצאת לא צדיק לא אומר שאתה רמאי או גנב! עוד עונה חדשה של יצאת צדיק עם חיים אתגר ועוד סדרה חדשה בהשתתפות חיים הכט ועוד פרומו שהאנשים נתפסים כי זה מביא רייטינג.. אבל אנו כאן כדי לעזור לך לשפר את התדמית שלך באינטרנט!
יצאת "לא" צדיק? בפעולות השיווק הנכונות ניתן לשפר את התדמית ולהשיג יותר לקוחות!
הופעתם בתכנית "יצאת צדיק"? אם נבדקתם ויצאתם צדיקים, ניתן לתרגם את ההצלחה שלכם ללקוחות רבים ולהפוך אתכם למומחים ובעלי שם ומוניטין ברשת.
הופעה ביצאת צדיק עשויה לכלול תעודה רשמית או מדליה, תמונה עם המנחה, קטע וידאו מרגש וכתבה עם שמכם ושם העסק, את כאלו אלו ניתן (ובצדק) להפוך לביצי זהב.
חברת "ניהול מוניטין" מתמודדת עם אתגרים קשים של ניהול מוניטין שמתאימים רק למומחי ניהול מוניטין ותיקים, למרות זאת, אין לשלול מצב שבו בעלי עסקים, בעלי מקצוע ואנשים רבים ירצו לנצל את ההזדמנות החיובית שנפלה בחלקם כדי להשתדרג, לצבור יותר לקוחות ויותר אהדה ברשת.
אישור על מקצועיות, מחיר הוגן ואמינות אינם מחייבים אתכם לשמור על פרופיל נמוך ו"להמשיך בשגרה", ניתן להמשיך להיות צדיקים וגם להגדיל את העסק, למשוך יותר לקוחות ואולי להפוך לבעלי שם מוכר בארץ.
במידה ואכן יצאתם צדיקים ובחרתם לנצל את האמינות המוכחת שלכם לצורך שיווק עצמי, הכוח המשמעותי של תכנית כמו "יצאת צדיק" יכול להוביל את העסק שלכם לעתיד ורוד ולהפוך אתכם למומחים ובעלי שם בענף.
במידה ולא יצאתם צדיקים בתכנית, הכוח הגדול יכול להתהפך עליכם ולהרוס לכם את המוניטין והרווחים.
לא יצאת צדיק? אם הוצגתם באור שלילי, האינטרנט יזכיר את זה לכולם!
בתכנית "יצאת צדיק" מציגים לא מעט אנשים שלא יצאו צדיקים, בעלי מקצוע רבים שגבו מחיר גבוה מדי, שתויגו כלא מקצועיים ולא אמינים.
בתכנית בעלי המקצוע מוצגים בשמם, שם העסק שלהם, בקטעי וידאו ותמונות ולעיתים אף במספר בדיקות לאותו בעל מקצוע.
במקרים מסוימים בתכנית המנחה אף יוצא אל בעל המקצוע ומתעמת איתו, מציג לו את הקטעים בהם לא יצא צדיק ובמקרים חריגים אף רודף אחרי בעל המקצוע אם זה יסרב לענות.
אם לא יצאת צדיק ההופעה בטלוויזיה עלולה לפגוע בכם בצורה ניכרת, אך הבושה והפגיעה בעסקים אינם נגמרים כאן ועוברים כבר באותו יום השידור לאינטרנט ובעיקר לתוצאות החיפוש בגוגל.
בעידן הנוכחי כמעט כל לקוח יחפש מידע בעל מקצוע בגוגל וברשתות החברתיות, כל מידע שלילי יכול לגרום ללקוחות שלא להזמין את שירותכם וללקוחות קבועים להתרחק מכם.
הקטע שלכם בתכנית "יצאת צדיק" יעבור לכל הפחות ככתבה עם סרטון באתר מאקו, אתר ערוץ 12 הוא אתר תוכן עם חשיפה גבוהה מאוד ולכן יופיע בעמוד ראשון בגוגל.
ההופעה שלכם ביצאת צדיק עלולה לעבור לדיון והופעה באתרים נוספים, להציף בביקורות שליליות באתרי הביקורות ובגוגל ביזנס ,הרשתות חברתיות ולמלא את תוצאות החיפוש בגוגל באזכורים שליליים עליכם ולמעשה לחסל לכם את המוניטין וכך גם את העסק.
אם לא יצאתם צדיקים בתכנית אתם עלולים להיפגע ברמות משתנות עד לפשיטת רגל ואובדן רב של כספים.
מה ניתן לעשות? ניהול מוניטין לעסקים נפגעי יצאת צדיק
החיים מורכבים והנחת היסוד של עולם ניהול המוניטין היא לתת לבעלי מקצוע וחברות הזדמנות שנייה, בעולם מורכב תיתכן אפשרות חרטה על טעות או מעידה שאינה משקפת את מי שאתם באמת.
המטרה היא לא לשפוט אלא לסייע לכם להשתקם, לנקות את המוניטין שלכם בגוגל וברשתות החברתיות ולאפשר לכם להמשיך להפעיל את העסקים ולנקות את שמכם.
השלב הראשון של חברת "ניהול מוניטין" הוא לאתר את המידע השלילי עליכם, אסטרטגיית הפעולה לטיפול באזכורים השליליים עליכם תהיה בהתאם לכמות האזכורים והמקור שלהם, כך למשל, מספיקה כתבה אחת במאקו כדי להפוך את אתגר ניהול המוניטין ודחיקת התוכן השלילי בגוגל לאתגר משמעותי שאינו מתאים לאנשי שיווק מתחילים.
במידה ואתם מתמודדים עם גל ביקורות שליליות באתרי הביקורות, גם במקרה זה ניתן לטפל ולבסוף להחזיר את המוניטין שלכם בגוגל וברשתות החברתיות למצב טרם התכנית או לשפר בצורה ברורה את המוניטין שלכם ברשת.
מומחה ניהול המוניטין משתמש בכלים שיווקיים דיגיטליים כדי להדחיק כמה שניתן את האזכורים השליליים וליצור תכני תדמית חיוביים וקידום הביטויים שלכם בגוגל כדי לשפר ולנקות את שמכם והמוניטין שלכם.
ההתקשרות עם חברת "ניהול מוניטין" היא דיסקרטית
הלקוחות של חברת "ניהול מוניטין" מגוונים ומגיעים מענפים רבים במשק הישראלי וברמות שונות – אנחנו מסייעים לחברות ואנשי עסקים גדולים, בינוניים ועד עסקים קטנים.
להבדיל ממשרדי פרסום ושיווק, המטרה שלנו היא לא להכניס אתכם לרשימת הלקוחות הגלויה שלנו ולכן כל מידע אודות הלקוחות שלנו נשמר בדיסקרטיות מלאה לצורך שמירה על הפרטיות וכן גם על אפקט ניהול המוניטין שמחייב, מקצועיות ודיסקרטיות.