אם הופיעה עליכם כתבה שלילית באתר וואלה, הכתבה תופיע בגוגל ותיצור לכם מוניטין שלילי.
כדי לטפל בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל עליכם לפעול באמצעות ניהול מוניטין, להתמודד עם הכתבה מוואלה ומקומות נוספים ברשת.
חברת חדשות ואתר תוכן גדול: כשמופיעה כתבה שלילית באתר וואלה
פורסמה עליכם כתבה שלילית בוואלה (Walla)? המוניטין באינטרנט שלכם בסכנה, אתר החדשות והתוכן של וואלה הוא אתר גדול שנחשב לאחד מהאתרים הגדולים והחזקים במדינה.
כתבה לא טובה בוואלה תשפיע עליכם בטווח הקצר במסגרת הגולשים של האתר וחשיפה בדף הראשי של וואלה, בנוסף לפגיעה בטווח הקצר, גוגל יסרקו כל כתבה (דף אינטרנט מתוך אתר וואלה) כל מספר דקות וזו תופיע כתוצאת חיפוש שלילית בגוגל.
הופעת אזכור שלילי עליכם היא פשוטה יחסית: אתרים מפרסמים מאמרים, התוכן נסרק ע"י גוגל ומתורגם לביטויים ומילות מפתח, ברגע שאנשים מחפשים את השם שלכם הם יחשפו לכל התוצאות עליכם באינטרנט (לטוב או לרע), במידה בוואלה פרסמו כתבה בה שמכם מופיע (שם של עסק או שם של אדם) גוגל יתנו עדיפות לאתר גדול והכתבה תופיע במיקום גבוה ובולט בגוגל.
כתבה שלילית באתר וואלה תופיע בתוצאות חיפוש של גוגל, כתבות בוואלה יכולות לעסוק בכל התחומים ולפנות לכל המגזרים – כל עסק או חברה בישראל, איש ציבור, אנשי עסקים ובכירים בחברות פרטיות או בארגונים ציבוריים יכולים למצוא את שמם בכותרת ובגוף הכתבה.
אם הכתבה באתר גדול כמו וואלה היא חיובית זכיתם, אך מה קורה כשהכתבה שלילית? האתגר האמיתי הוא התמודדות לטווח הארוך בגוגל, מכוון וכתבות לא נמחקות או נעלמות מגוגל והדחקה שלהם מבוצעת רק ע"י ניהול מוניטין, משמעות הדבר שללא טיפול בהקדם אתם מתמודדים עם מוניטין שלילי וכל מי שיחפש את שמכם עלול לחשוב עליכם קונוטציות וספקות רבות והדבר יגרום להם להתרחק מכם.
התוצאה של מוניטין שלילי עלולה להוביל לפגיעה בפרנסה, בקריירה, במפעל חיים ולעיתים גם בחיים האישיים.
כוחו של אתר וואלה
וואלה! תקשורת הוא גוף תקשורתי שהפך עם השנים לדומיננטי ומשמעותי באינטרנט, במהלך העשור האחרון האתר עבר מספר בעלויות וכיום ג'רוזלם פוסט הוא הבעלים של האתר.
אתר וואלה מספק חדשות ותוכן בעשרות קטגוריות, אולפן חדשות עם שידורים חיים, עשרות כתבים ומאות עובדים, וואלה שופס לרכישות מוצרים ומאפיינים נוספים שהופכים את וואלה לאתר חזק עם השפעה רבה.
כשמתפרסמת כתבה שלילית באתר גדול כמו וואלה אתגר ניהול המוניטין להדחקת האזכור השלילי בגוגל מחייב פעילות של מומחה לניהול מוניטין עם ניסיון רב שנים.
מבחינה טכנית אפשר לראות כי ציון האתר הינו גבוה מאוד (82), יש כמעט 11 מיליון גולשים בכל חודש באתר וואלה ואתר וואלה מקודם במיליון מילות מפתח..בהחלט אתר חזק במיוחד!
איך אפשר למחוק כתבה מוואלה?
עסקים ואנשים רבים גילו כתבה שלילית מאתר וואלה ובנו על כך שהאתר יקבל את הפנייה וימחק את הכתבה עליהם, בדומה לאתרים הגדולים הנוספים בישראל, בוואלה פועלים באופן מסודר עם עורכים ומחשבה על כל כתבה – הסיכוי להעלים כתבה מוואלה הוא נמוך מאוד ואין לבנות על מחיקת תוכן אלא על פעילות הדחקה שלו.
אם בכל זאת אתם בטוחים שהכתבה עליכם שגויה ושמדובר בדיבה, ניתן לפנות עם הוכחות ברורות לוואלה דרך "כתבו לנו" בתחתית האתר ולהעביר במקביל פנייה ישירה או באמצעות עו"ד למייל support@walla.net.il (במקור עבור פניות לתקלות טכניות).
אם אין ברשותכם הוכחות ברורות, מומלץ שלא לפנות לוואלה או לכל אתר גדול אחר בבקשה להסרת כתבה מהאתר מכוון והדבר עלול לעורר בדיקות נוספות בנושא שלכם ולהוליד כתבות נוספות.
יש עלי כתבה שלילית, איך אני מטפל בזה? ניהול מוניטין!
ההמלצה החמה היא לא להזניח תוצאות חיפוש שליליות, במרבית המקרים כתבה בוואלה היא לא התוצאה השלילית היחידה בגוגל ובעקבותיה עלולות להופיע כתבות נוספות שיהפכו את אתגר הטיפול במוניטין השלילי למאתגר וקשה לטיפול.
כדי לטפל במוניטין שלילי, חברת "ניהול מוניטין" מספקת מעטפת שיווקית שכוללת בין היתר גם הפיכת מוניטין שלילי לחיובי, הדבר מתבצע באמצעות תכנית פעולה שיווקית דיגיטלית שתיבנה בהתאם לצרכים שלכם ומטרתה לדחוק את התוצאות השליליות ולקדם אזכורים חיוביים שמותאמים לצרכים העסקיים והציבוריים שלכם.
דחיקת כתבה שלילית מוואלה ומאתרים גדולים נוספים היא מאתגרת ומצריכה עבודה ממושכת עם כלים דיגיטליים מתקדמים ומותאמים למצב שלכם, חברת "ניהול מוניטין" כאן עם כל הכלים, מומחה לניהול מוניטין וצוות דיגיטלי מיומן.
שאלות נפוצות על כתבות שליליות באתר וואלה
מערכת אתר וואלה מפרסמת כתבה שלילית על עסק או אדם, גוגל סורקים את דף האינטרנט בו מופיעה הכתבה וכל גולש שיחפש בגוגל את השם של אותו העסק או האדם ייחשף לכתבה השלילית.
וואלה הוא אתר ישראלי בולט עם תנועת משתמשים גדולה, בטווח הקצר גולשים באתר ייחשפו לכתבה עליכם ובטווח הארוך גולשים בגוגל ייחשפו לאזכור שלילי משמעותי.
ניתן לפנות לאתר רק אם יש לכם הוכחות ברורות שהמידע שגוי ושמדובר בדיבה, אחרת מומלץ שלא לפנות.
מוניטין שלילי יכול להגיע מוואלה וגם מאתרים נוספים, כדי לטפל בבעיה מדחיקים את התוצאות באמצעות ניהול מוניטין.