וטרינר? בעלים של בית חולים וטרינרי לחיות? אנו מציעים קידום, שיווק, פרסום חיובי עבור מרפאות בתי חולים וגם של וטרינרים לשיפור מוניטין באינטרנט!
ווטרינרים ומרפאות וטרינריות זקוקים לתדמית חיובית ליצירת את הביטחון הדרוש, ניהול מוניטין לוטרינרים ומרפאות בית חולים וטרינרי יסייע לבעלי חיות המחמד להרגיש בטוחים להפקיד את הטיפול בחיית המחמד שלהם אצלכם במרפאה וכן בעזרת פרסום ושיווק באינטרנט תוכלו למשוך יותר מטופלים.
למה ניהול מוניטין לוטרינרים חשוב כל כך? איך משלבים פרסום ושיווק באינטרנט לוטרינרים? כיצד זה יסייע למשוך יותר מטופלים? ומדוע תוצאות שליליות בגוגל על וטרינרים או על מרפאות וטרינריות יגמרו לבעלי חיות המחמד לברוח מכם?
תדמית חיובית באינטרנט: ניהול מוניטין לווטרינרים ומרפאות בית חולים וטרינרי
וטרינרים בישראל נמצאים בתחרות מתמדת, בכל שנה יותר ישראלים מקבלים לתא המשפחתי שלהם חיות מחמד בהן הווטרינרים ומרפאות בית חולים וטרינרי מטפלים.
מוניטין של ווטרינר לא שונה מכל מוניטין של רופאים אחרים, מרבית בעלי חיות המחמד מתייחסים למינים שונים של חיות המחמד כאילו היו חלק מהמשפחה ומעוניינים לטוב ביותר עבורם.
אפשרויות רבות עומדות בפני בעלי חיות המחמד בכל יישוב או בכל אזור, בדיקות ופעולות רפואיות פשוטות מתחילות בכמה מאות שקלים, ביטוח לכלבים וחתולים כמה מאות שקלים בשנה וניתוחים וטיפולים שונים יכולים להגיע גם לאלפי שקלים למטופל, הביקוש הרב מייצר תחרות ניכרת בתחום הווטרינריה.
בעידן הדיגיטלי ווטרינרים מצליחים או מרפאות וטרינריות מבוקשות לא יצליחו להגיע למוניטין חיובי ומושך רק כתוצאה מהיכולות הווטרניות שלהם, הניסיון, האמצעים הרפואיים, השירות ואפילו לא המחיר המשתלם – כל אלו טובים לביסוס המוניטין שלכם אך לא בהכרח יבואו לידי ביטוי ללא ניהול מוניטין לוטרינרים, מרפאות ובתי חולים וטרינריים וכן שיווק באינטרנט לווטרינרים.
ווטרינרים, מרפאות ובתי חולים וטרינריים המציגים מוניטין שאינו משדר מספיק ביטחון ומציג את היתרונות של המרפאה, לוקחים סיכון שווטרינרים אחרים המשקיעים במוניטין שלהם באינטרנט, ימשכו את בעלי חיות המחמד הרבה יותר מכם.
מוניטין שלילי על ווטרינרים כתוצאה מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל, יגרמו לבעלי החיות לחשוב על קונוטציות שליליות רבות הקשורות במידע המופיע עליכם ולסרב לפנות אליכם מחששות רבים.
איך המוניטין שלכם באינטרנט יהפוך להיות חיובי ומותאם?
חברת "ניהול מוניטין” כאן בשביל הווטרינרים ומרפאות הווטרינריה בישראל, לרשותכם יעמוד מומחה לניהול מוניטין וצוות מיומן שתפקידם להוציא לפועל תכנית שיווקית המותאמת לווטרינרים וכן בכל מצב מוניטין נתון.
לאחר שנאתר וננתח את האזכורים עליכם נגבש תכנית פעולה שיווקית שתהפוך את המוניטין שלכם לחיובי, באמצעות שיטה מנצחת להדחקת התוצאות הלא רצויות ובניית מוניטין חיובי נוכל לשפר את התדמית שלכם באינטרנט באופן ניכר.
חלק מהכלים איתם נוכל להשתמש: כתבות חיוביות לווטרינרים באתרי החדשות והתוכן (כתיבה ע"י כותבי תוכן מקצועיים), הקמת אתר תדמית או אופטימיזציה לאתר קיים, ביקורות חיוביות, קידום תמונות וסרטונים, פתיחת פלטפורמות מיתוגיות ופעולות רבות נוספות שהתוצאה החיובית בגינן תדווח לכם באמצעות דו"ח מעקב קבוע ומפורט.
שיווק באינטרנט לווטרינרים ומרפאות וטרינריות יסייע לכם למשוך יותר מטופלים
ניהול מוניטין לווטרינרים ומרפאות וטרינריות הם בראש סדר העדיפויות כדי להבטיח תדמית חיובית כשמחפשים את שמכם, אך כדי להתחרות בצורה טובה ולבלוט בפני בעלי חיות המחפשים שירותי וטרינריה בגוגל, מומלץ להרחיב את התכנית השיווקית לפרסום ושיווק באינטרנט למרפאות וטרינריות, וטרינרים ובתי חולים לחיות.
אחת האפשרויות הנפוצות היא הרחבה לקידום אורגני, המטרה היא להתחרות במתחרים הרבים בענף ולבלוט כאשר בעלי החיות יחפשו ווטרינרים ומרפאות ללא חיפוש שם ספציפי.
במצב כזה חברת "ניהול מוניטין" תפעל לקידום ביטוים שונים הקשורים לעולם הווטרינריה תחת השם שלכם ושל המרפאה/בית חולים שלכם: "וטרינר מומלץ", "מרפאה וטרינרית", "וטרינר מומחה", "וטרינר חירום/תורן" ועוד עשרות אפשרויות נוספות של ביטויים בהם ניתן להתמקד כדי לקדם את שמכם באינטרנט כווטרינרים או מרפאה וטרינרית.
אפשרות נוספת בה משתמשים מרפאות וטרינריות וכן בתי חולים וטרינריים היא קידום ממומן, פרסומות/מודעות בגוגל וברשתות החברתיות לצורך משיכת לקוחות לתקופת זמן מוגדרת ובהתאם לצרכים העסקיים והשיווקיים שלכם.
תוצאות שליליות בגוגל: ווטרינרים לא יכולים להרשות לעצמם מוניטין שלילי
מוניטין שלילי לכל עסק, חברה או אדם בישראל הוא אתגר המחייב טיפול, כשמתמקדים בתחומי הרפואה אנשים לא לוקחים את הצ'אנס הכי קטן וברגע שנחשפו לתוצאות שליליות על ווטרינר או מרפאה ווטרינרית, הם לא יחשבו פעמיים וימהרו לחפש ווטרינרים אחרים.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על ווטרינרים, מרפאה או בית חולים וטרינרי יגיעו בדמות ביקורות שליליות על טיב הטיפול בחיית המחמד, שירות לא תקין או מחירים גבוהים מהרגיל, פסקי דין על שם הווטרינרים או שם המרפאה המופיעים בגוגל, כתבות שליליות באתרי החדשות הכוללים את שם המרפאה או שם של ווטרינר, תמונות וסרטונים לא מחמיאים, פוסטים ובלוגים שליליים ואזכורים שליליים נוספים שיכולים לפגוע בכם לטווח הקצר והארוך.
הזנחה של מוניטין שלילי תוביל לפגיעה משמעותית בהכנסות המרפאה עד לכדי קריסה עסקית ופגיעה בקריירה שלכם כווטרינרים, באמצעות הדחקת האזכורים השליליים והפיכתם למוניטין חיובי, תוכלו לשקם את המצב שלכם ולחזור להצליח בתחום הווטרינריה.
שאלות נפוצות על פרסום, שיווק וקידום חיובי לוטרינרים ובתי חולים לחיות
התחרות בענף הווטרינריה ניכרת וכל גורם המספק שירותים וטרינרים חייב להציג מוניטין חיובי המשדר ביטחון, ניסיון, מקצועיות והוגנות.
הכלים השיווקיים הדיגיטליים הם רבים, בין היתר נפרסם כתבות חיוביות, ביקורות חיוביות, הקמת אתר תדמית וכלים רבים נוספים.
את התכנית השיווקית לניהול מוניטין ניתן להרחיב גם לפרסום ושיווק דיגיטליים עבור ווטרינרים ומרפאות וטרינריות.
בעלי חיות מחמד לא ייקחו את הסיכון על החיות שהפכו להיות חלק מהמשפחה שלהם, תוצאות שליליות מייצרות מוניטין שלילי הרסני.