ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן: יזם נדל"ן? הינך צריך שירותי קידום, שיווק, פרסום חיובי באינטרנט בין אם אתה פרטי או בעלי חברת יזמות נדל"ן. הכל פה!

עולם הנדל"ן רותח והיזמים חייבים לדאוג למוניטין שלהם באינטרנט, ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן יסייע להם לטפל במוניטין שלילי, יהפוך את התדמית שלהם לחיובית ומושכת לקוחות פוטנציאליים וכן יאפשר שילוב של שיווק אורגני וממומן מול יזמי נדל"ן מתחרים אחרים.
למה ניהול מוניטין חשוב ליזמי נדל"ן? איך מופיעות תוצאות שליליות בגוגל על יזם נדל"ן? כיצד מוניטין שלילי ליזמי נדל"ן מבריח לקוחות ויכול להרוס לכם את הקריירה? למה מומלץ לשלב עם ניהול המוניטין גם קידום אורגני וממומן? ואיך חברת "ניהול מוניטין" משלבת מקצועיות ודיסקרטיות עבור כל לקוח?

החשיבות הרבה של ניהול מוניטין ליזמי נדל"ן

יזמי נדל"ן מזהים הזדמנויות, חדי הבחנה ומודעים לנראות של כל פרט הנוגע אליהם ועסקאות שהם מקדמים, כדי להיות יזמי נדל"ן מצליחים חייבים להשקיע זמן ומאמץ בקידום המוניטין ברשת.
אם בעבר יזמי נדל"ן בנו את המוניטין שלהם באמצעות פה לאוזן, תקשורת וחברים בענף הנדל"ן – בעידן הדיגיטלי, יזם נדל"ן שלא דואג למוניטין שלו בגוגל וברשתות החברתיות, נשאר הרחק מאחור ובמקרים של הזנחת מוניטין שלילי הוא יכול לאבד לקוחות ולהרוס את התדמית שנבנתה בענף. כבר למעלה משני עשורים שכל מידע שעלה לרשת ייסרק ע"י גוגל, כל כתבה באתרי חדשות, מידע בבלוג וכל אזכור עליכם יכול להופיע ולהשפיע על המוניטין.

ענף הנדל"ן סובל מבעיה תדמיתית קשה, במהלך העשור האחרון עלו פרשיות רבות הקשורות בתחום הנדל"ן ומלבד התקשורת הבוחנת יזמי נדל"ן בזכוכית מגדלת ומבקרת אותם באופן חריף הרבה יותר מבעבר, הלקוחות הזקוקים לשירותכם כיזמי נדל"ן הפכו לחשדניים הרבה יותר ויבצעו עסקה אך ורק עם יזמי נדל"ן בעלי מוניטין חיובי מרשים, זוהר, מושך וכזה המשדר ביטחון, אמינות והצלחה.
כיום חברות גדולות וגם עסקים קטנים משתמשים בשירותי ניהול מוניטין, אך לא רק הגורמים העסקיים, גורמים ציבוריים ופרטיים רבים פונים לחברת "ניהול מוניטין" כדי לקדם את שמם ובמקרים רבים אף לטפל באזכורים שליליים או לא רצויים המופיעים בגוגל וכן במקומות שונים ברשתות החברתיות.

יזמי נדל"ן לא יכולים להסתפק בפחות ממוניטין חיובי באינטרנט

יזם נדל"ן לא יכול להרשות לעצמו לאבד לקוח רק בגלל שהמוניטין שלו באינטרנט לא חיובי ולא מותאם לצרכים שלו, המלחמה על כל לקוח גדולה וגם לקוח קטן יכול להכניס ליזמי הנדל"ן עשרות אלפי שקלים כחלק מתיווך מסוים ובעסקאות של איתור קרקע או נכס אטרקטיביים ומניבים ניתן להרוויח תשואות גבוהות לאורך השנים או עמלה של מאות אלפי שקלים או מיליוני שקלים בעסקאות גדולות במיוחד.
יזמי הנדל"ן נבחנים בפינצטה, המשמעות של תדמית חיובית ליזם נדל"ן היא ברורה, כל אזכור ברשת שאינו רצוי או אזכור שלילי הוא סכנה לפגיעה בעסקים ואזכורים חיוביים עליהם אין לכם שליטה עליהם יסייעו אך יחטיאו את המטרות והצרכים העסקים שלכם.

המצב האידיאלי ביותר הוא תדמית חיובית ליזמי נדל"ן, במצב הזה ייתכן ואתם לא מתמודדים עם פרשיות או אזכורים שליליים, היו עליכם מספר כתבות טובות באתרי החדשות ובסך הכל המוניטין שלכם מוגדר חיובי ומאפשר לכם מקפצה טובה יותר להתאמת תכנים חיוביים נוספים ע"י ניהול מוניטין ובהתאם להחלטות והרצונות שלכם.
מצב ביניים הוא מצב בו אין מידע שמושך את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אנשים המתעניינים בכם ומחפשים את שמכם עלולים להיתקל במספר אזכורים גנריים ובענף הנדל"ן שבו השיווק העצמי ומשיכת הלקוח הם מרכיבים חשובים מאוד, לא תוכלו להתקדם ולמשוך אנשים עם מוניטין אפור ומשעמם. המצב הרע אך הנפוץ הוא מוניטין שלילי, מצב בו התוצאות בגוגל על יזם הנדל"ן הן שליליות ומעבירות קונוטציות נגטיביות למי שמחפש אחריכם, הלקוח הפוטנציאלי שרשם את שמכם ונתקל בתוצאות שליליות יתרגם זאת לכישלון, מרמה, העדר מקצועיות ואמינות וימהר להתרחק מכם

תוצאות שליליות בגוגל על יזמי נדל"ן? הקריירה שלכם בסכנה

יזם נדל"ן חייב להציג תוצאות מרשימות לכל מי שמחפש אותו, הדרך להצלחה בנדל"ן היא תדמית חיובית ובמצב בו המוניטין הוא שלילי, גורמים בענף יתרחקו מכם, לקוחות פוטנציאלים יברחו ובמקרה קצה של פרשיות שונות אף סכנה לקריירה שלהם בעולם הנדל"ן.
מוניטין שלילי מגיע כתוצאה מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל, תוצאות אלו מגיעות מהאתרים באינטרנט הנסרקים ע"י מנוע החיפוש של גוגל וחלקן יכולות להיות מלפני מספר שנים, חודשים ולא פעם גם מספר שעות.
תוצאות שליליות על יזם נדל"ן יכולות להגיע כתוצאה מפסקי דין המופיעים באתרי פסקי הדין ופסק הדין יופיע על שם היזם ושם החברה שבבעלותו, כתבות שליליות מאתרי החדשות והתוכן (לרוב כאשר יזם נדל"ן מסובך בפרשיה או מתמודד עם ביקורת תקשורתית), ביקורות שליליות עליכם או על המשרד שלכם ומידע שלילי רב שעלול להגיע מהאתרים השונים.

כדי להתמודד עם מוניטין שלילי או לשפר מוניטין אחר קיים, חברות ואנשי עסקים רבים פונים לשירותי "ניהול מוניטין", מומחה ניהול המוניטין מאתר ומנתח את התוצאות עליכם ובונה תכנית אסטרטגיית מיוחדת ליזמי נדל"ן ובהתבסס על המצב הנוכחי של כל יזם או כל חברה.
המטרה העיקרית היא דחיקת התוצאות השליליות אל העמודים האחוריים של גוגל וכן אפשרות לטיפול וקידום מוניטין ברשתות החברתיות, כל אלו ועוד יאפשרו הפיכת מוניטין שלילי לחיובי.

קידום ושיווק אורגני וממומן: דואגים גם לשיווק ופרסום המיזמים שלכם מול המתחרים

הבסיס להתנהלות עסקית ושיווקית נכונה עבור כל חברה וכל אדם הוא לדאוג למוניטין ברשת, אך מה קורה כאשר רוצים לחזק את התחרות בין מתחרים בענף? יזמי נדל"ן מתחרים אחד בשני והיזם החזק ביותר ינצח או יבלוט בענף.
כדי להתחרות אחד בשני באמצעים דיגיטליים ויחד עם ניהול המוניטין, תוכלו לבחור בקידום ושיווק אורגני ליזמי נדל"ן וכן אף בקידום ממומן לצרכים שונים.

שיווק אורגני ליזמים בתחום הנדל"ן מאפשר לקדם ביטויים שונים מתחום היזמות והנדל"ן כחלק מחקר מילות מפתח מקצועי, באמצעות ביטויים שונים מהענף ניתן יהיה לקדם את השם שלכם בגוגל מול מתחרים שונים, ביטויים לדוגמה אותם ניתן לקדם עבור יזמי נדל"ן: "השקעות נדל"ן", "נדל"ן מניב", "השקעה בנדל"ן" וביטויים נוספים שאותם ניתן לקדם אל מול אנשים המחפשים ביטויים נפוצים בענף שלכם אך לא יזם נדל"ן ספציפי. בנוסף, ניתן לבחור גם בשיווק ממומן באמצעות מודעות ופרסומות באינטרנט ליזמי נדל"ן.

יתרונות ניהול מוניטין: מקצועיות, ניסיון, דיסקרטיות, מחיר מותאם ושיטה ייחודית

המוניטין שלכם זה הפנים שלכם, גורמים עסקיים גדולים או קטנים או כל אדם ששמו ותדמיתו באינטרנט חשובים לו – ייבחר רק בשירותי ניהול מוניטין מקצועי.
חברת "ניהול מוניטין" מספקת לעסק, מותג או אדם לשפר את התדמית בגוגל וברשתות החברתיות ולספק מעטפת שלמה של שירותי שיווק דיגיטלי רבים המאפשרים מענה למוניטין שלכם וכן מאפשרים לכם להתחרות בשוק תחרותי.
בניצוחו של מומחה לניהול מוניטין וצוות דיגיטלי מיומן, נוציא את התכנית האסטרטגית-שיווקית לפועל, עם כלים דיגיטליים שונים המותאמים לכל מקרה יחד עם שירותים דיגיטליים מקיפים, יחס אישי, ניסיון רב שנים במגוון תחומים במשק הישראלי, מחיר המותאם לתקציב החודשי של הלקוחות, יכולת יצירת קמפיין והוצאה לביצוע תוך זמן קצר.
חברת "ניהול מוניטין" מספקת שיטה ייחודית להדחקת אזכורים שליליים ושיפור המוניטין שלכם וכן מבטיחה דיסקרטיות מלאה.

שאלות נפוצות על קידום, שיווק ופרסום חיובי ליזמי נדל"ן

כן, בדומה למרבית העסקים ואנשי הציבור בישראל, יזמי נדל"ן המקפידים הקפדה יתרה על תדמיתם חייבים מוניטין חיובי ומושך.

המקום העיקרי בו מתעצב המוניטין של כל אחד ואחת מאיתנו הוא בגוגל, תוצאות חיוביות יהפכו את המוניטין לחיובי, תוצאות גנריות יהפכו את המוניטין שלכם למשעמם ולא ברור ותוצאות שליליות יהפכו את המוניטין שלכם לשלילי.

תוצאות שליליות בגוגל על יזם נדל"ן או כל אדם אחר יהפכו את המוניטין לשלילי, מצב כזה מחייב טיפול בהקדם האפשרי ואין להזניח את המצב.

מומחה לניהול מוניטין בוחן את האזכורים ברשת, בונה תכנית פעולה יחד עם הלקוח ומוציא את התכנית לפועל בסיוע של צוות דיגיטלי מיומן.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇