שיווק פסיכולוגים באינטרנט מחייב כדי למשוך יותר מטופלים אל הקליניקה, ניהול מוניטין למטפלים ומטפלות יעזור לכם לחזק את התדמית ברשת.
איך ניתן לחזק את המוניטין של הפסיכולוגים והמטפלים? כיצד קידום אתר לפסיכולוג יכול לסייע בשיווק וביח"צ? ואיך פסיכולוגים יכולים להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות וביקורות רעות ברשת? חברת "ניהול מוניטין" עם האפשרות שלכם להיות המטפלים או המטפלות בתחום הפסיכולוגיה הבולטים בגוגל וברשתות החברתיות.
פרסום פסיכולוגים: לימודים ארוכים ויכולות מרשימות - למה המטופלים לא מגיעים?
ניהול מוניטין למטפלים ומטפלות בתחום הפסיכולוגיה זהו תחום אחד מעשרות רבות של תחומים רבים, מכל ענפי המשק, בהם עסקים, גורמי מקצוע ואנשי ציבור שונים צריכים את הסיוע, השיווק הדיגיטלי והאסטרטגי בגוגל וברשתות החברתיות.
כל העסקים, בעלי המקצוע והמטפלים מסוגים שונים נאלצים להתמודד עם תחרות ברמה גבוהה שלא מאפשרת רגע שלא מנוחה, על אף היכולות המקצועיות והשירות ברמה גבוהה ללקוחות או מטופלים מסוגים שונים, ללא מוניטין חיובי, בולט ומותאם וקידום עסקי ואישי אל מול המתחרים – במקרה של מטפלים/מטפלות פסיכולוגיים, הקליניקה תישאר ריקה או מאגר המטופלים הפעילים שלכם יהיה דל.
נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנים 2017-2018 הציגו נתון בו הסטודנטים לפסיכולוגיה הם האמידים ביותר מבחינה פיננסית (בהתאם לדירוג החברתי-כלכלי מהיישוב מהם הם מגיעים), משמעות הדבר היא שהסטודנטים האלו הם המתחרים הבאים על לב המטופלים ולא יפחדו להשקיע תקציבים גדולים בכדי לבחור באסטרטגית שיווק פסיכולוגים באינטרנט, להשקיע תקציבים ולהשאיר את שאר המטפלים לעבוד קשה מאוד כדי להגיע למטופלים, לעיתים ללא הצלחה.
ניהול מוניטין למטפלים ומטפלות פסיכולוגיים יחזק את התדמית
אחת הבעיות הנפוצות בקרב מקצועות הפסיכולוגיה, הרפואה ועריכת הדין היא היכולות המקצועיות ברמה הגבוהה אל מול הפרסום והשיווק הלוקים בחסר.
חשבתם ששנים של לימודים, תעודות הצטיינות, קשרים אקדמיים ואהבה למקצוע מספיקים כדי למשוך לקוחות? חשבו שנית.
בעידן הדיגיטלי אין אדם שלא יחפש קודם בגוגל, בקרב פסיכולוגים בעוד לפני השיחה הראשונה להתבלטות אם לפתוח בפניכם את כל עולמם, המטופלים יחפשו בכל מקום אפשרי כדי לקבל כל פיסת מידע עליכם.
המטרה שלכם היא לגרום למטופלים להרגיש הכי בטוחים בעולם להפקיד אצלכם את המחשבות הכי אינטימיות, ללא ניהול מוניטין לפסיכולוגים הסיכוי לקדם את השם שלכם ברשת היא נמוכה מאוד.
במידה ומטופלים פוטנציאליים ייחשפו אליכם הם יחפשו את השם שלכם בגוגל, תוצאות שליליות ירחיקו אותם אך עוד טרם המוניטין השלילי, תוצאות חיפוש אנמיות וגנריות יובילו להיסוס אם לבחור בכם, העדר מידע עליכם יובל להעדר תחושת ביטחון ומיעוט תזכורים יובל לתחושת חובבנות או חוסר מקצועיות.
חברת "ניהול מוניטין" תעצב את המוניטין שלכם כפסיכולוגים בגוגל וברשתות החברתיות, המטרה להפוך את המוניטין שלכם למושך וכזה המציג אתכם כמומחים וישות הצפויה לתמוך ולעטוף בביטחון רב את המטופלים, המטרה היא להוביל אתכם להצלחה בתחום הפסיכולוגיה ולסייע בעליה של עשרות מונים באחוז המטופלים הפעילים שלכם.
מתחרים על לב המטופלים: בנייה וקידום אתרים למטפלים/מטפלות בתחום הפסיכולוגיה
מישור נוסף תחת ניהול מוניטין למטפלים ומטפלות בתחום הפסיכולוגיה כתכנית שיווק דיגיטלי לפסיכולוגים כוללת, היא קידום אתרים וקידום הקליניקה שלכם אל מול המתחרים.
אחרי שמומחה לניהול מוניטין דאג שהתדמית שלכם תהיה חיובית ומושכת כשמחפשים את שמכם כמטפלים פסיכולוגים, הצעד המקביל שמומלץ לכל עסק, עצמאיים ובעלי מקצועות הרפואה והפסיכולוגיה זה לקדם ביטויים שונים בחיפוש בגוגל באמצעות קידום אתרים ולשפר את הסיכויים שחיפוש ביטויים שונים בגוגל הקשורים לתחום הפסיכולוגיה, יניבו את השם שלכם כתוצאה אפשרית וכמה שיותר גבוה בצורה אורגנית.
אחת הפעולות המגיעות מפעולות ניהול המוניטין היא הקמת אתר תדמית משלכם, דף נחיתה שעוסק בכל הקשור עליכם ולתחום הפסיכולוגיה ועולמות הטיפול הרגשי: אודות, בלוג, מאמרים, כתבות חיוביות עליכם (אותם העלנו באתרי החדשות והתוכן), סרטונים, קישורים לרשתות חברתיות שונות, צור קשר ועוד.
חברת "ניהול מוניטין" תוכל לבנות עבורכם אתר ומלבד חיזוק המוניטין בגוגל ויחסי ציבור לפסיכולוגים באינטרנט, נוכל לקדם ביטויים נוספים הקשורים לתחום ולהגדיל את הסיכויים שימצאו אתכם בגוגל, ביטויים לדוגמה: אם יחפשו "מטפלת רגשית לילדים", "פסיכולוג ילדים", "יועצת זוגית", "פסיכולוג מומלץ" וביטויים רבים נוספים שיוכלו לקדם אתכם בגוגל.
ניתן לשלב את הקידום האורגני עם קמפיין קידום ממומן לתקופה מוגדרת ובהתאם לצריכים, הרצונות והיעדים שלכם לחשיפה ברשת והשגת מטופלים.
מוניטין שלילי בגוגל: ביקורות רעות ממטופלים, כתבות שליליות ופסקי דין עם השם שלכם
אזכורים שליליים בגוגל עליכם ירחיקו כמעט 100% מהאנשים שיחפשו אחריכם, להבדיל מעסקים ותחומים שונים בהם מוניטין שלילי ירחיק חלק ניכר מהלקוחות, בקרב מטפלים ומטפלות פסיכולוגיים, כל אזכור שלילי הכי קטן וודאי אזכורים שליליים רבים שלא מטופלים ע"י מומחה לניהול מוניטין – יהרסו את השם שלכם, יאפסו את הסיכויים שלכם להשיג מטופלים חדשים וככל הנראה יובילו אתכם לפרוש מהתחום או לעסוק במישור הפסיכולוגי אליו לא כיוונתם.
תוצאות חיפוש שליליות על פסיכולוגים יכולות להגיע מביקורות שליליות שנכתבו ע"י מטופלים קודמים, פסקי דין בהם שמכם מופיע, כתבות שליליות עקב פרשיה הקשורה או לא קשורה לפסיכולוגיה וכל תוכן שלילי נוסף.
במצב של מוניטין שלילי, מומחה לניהול מוניטין יפעל להדחקת תוצאות החיפוש השליליות והעלאת אזכורים חיוביים מותאמים, באמצעות כלים שיווקיים דיגיטליים ואסטרטגית טיפול ייחודית הנבנית באופן שקוף יחד עם כל לקוח.
המטרה הסופית היא להפוך את המוניטין השלילי למוניטין חיובי.
שאלות נפוצות לגבי קידום, פרסום ושיווק חיובי למטפלים ומטפלות בפסיכולוגיה
כל רופא, פסיכולוג או מטפל מכל סוג יכולים להשיג מטופלים חדשים ע"י ניהול מוניטין, קידום אתרים לשיווק, יח"צ ופרסום באינטרנט.
במידה ומישהו יחפש את שמכם עליכם לדאוג שהמוניטין יהיה חיובי ומזמין ולא אפור, משעמם או חלילה מוניטין שלילי.
כחלק מתכנית ניהול מוניטין כוללת, קידום אתרים יקדם ביטויים שונים בתחום הפסיכולוגיה וכך גולשים יכולים להיחשף לשמכם.
שיווק של טיפול פסיכולוגי וכן שיווק פסיכולוגים מבוצע ע"י חברת "ניהול מוניטין", היכנסו לאתר וצרו קשר.