כדי להצליח בשוק התחרותי החי ממבצע למבצע, ניהול מוניטין לחנויות משקפיים ואופטומטריסטים הוא האפשרות הטובה ביותר למיתוג, קידום, פרסום ושיווק עסקי באינטרנט.
איך מוניטין עבור חנות משקפיים ואופטומטריסטים נקבע בגוגל והרשתות החברתיות? איך מבצעים פרסום ושיווק חנות משקפיים או רשת חנויות משקפיים באינטרנט? ולמה מוניטין שלילי עקב תוצאות חיפוש שליליות בגוגל, הם מכה לחנות חנות משקפיים ואופטומטריסט? חברת "ניהול מוניטין" עם התשובות והפתרונות.
האינטרנט יקבע: ניהול מוניטין לחנות משקפיים ואופטומטריסטים
צעד ראשון חשוב הוא להצליח לגרום ללקוחות פוטנציאלים לחפש את שם רשת/חנות המשקפיים או שם אופטומטריסט, לקוחות יגיעו לחפש את השם שלכם ברשת לאחר חשיפה בפרסום במדיה הישנה ו/או החדשה ולא פעם גם מהמלצות של גולשים ברשתות החברתיות וכן בהמלצות מפה לאוזן – אם לקוחות חיפשו חנות משקפיים או אופטומטריסט בגוגל, המוניטין חייב להיות חיובי, מושך, מזמין ומאפשר לגולשים לסמוך עליכם להגיע לחנות או לקנות מכם משקפיים בחנות האונליין שלכם במידה וזו קיימת.
חברת "ניהול מוניטין" מתמחת בקידום ומיתוג עסקי והתאמת המוניטין של כל עסק או חברה, בכל גודל ומכל ענף במשק.
לרשות חנות המשקפיים והאופטומטריסטים יעמוד מומחה לניהול מוניטין בעל ניסיון רב שנים בניהול מוניטין ושיווק דיגיטלי לעסקים, צוות מיומן, בניית תכנית שיווקית אסטרטגית המותאמת לכל עסק ולכל מצב, זמינות ויכולת מהירה לכניסה מידית לביצוע ניהול מוניטין ופעולות שיווק נוספות, תוצאות טובות במקסימום האפשרי ובמחיר הטוב ביותר בשוק.
חלק מפעולות קמפיין מוניטין באינטרנט לחנויות המשקפיים, אופטומטריסטים ועסקים רבים נוספים: כתבות חיוביות שיווקיות לחנות משקפיים או אופטומטריסט הנכתבות ע"י כותבי תוכן מומחים, פתיחה וקידום פלטפורמות דיגיטליות, ביקורות חיוביות, הקמת דף נחיתה לחנות משקפיים או שיפור אתר קיים, אופטימיזציה, קידום תמונות עסקיות, קידום סרטונים עסקיים ודו"ח מעקב וביצוע להצגת תוצאות הדחקת התוצאות הלא רצויות והעלאת התכנים החיוביים המותאמים לעסק ולצרכים שלכם.
מאות ואלפי שקלים לכל לקוח: פרסום ושיווק באינטרנט לחנויות משקפיים ואופטומטריסטים
חנויות משקפיים נעות ממבצע למבצע, התחרות שאינה מפסיקה מאלצת גם רשתות משקפיים לשבור את הראש כדי להתמודד עם השוק התנודתי של המשקפיים וכיום חנות משקפיים קטנה יכול לנגוס ברווחי סניף של רשת גדולה.
כל לקוח המעוניין לקנות משקפיים יכול להיות מקור הכנסה של כמה מאות שקלים ברף ההכנסות הנמוך ואם מדובר על כמה זוגות, משקפי שמש יקרים, משקפי ראייה יקרים או תוספות למשקפיים, הרף הגבוה יכול להגיע לכמה אלפי שקלים ללקוח בכל רכישה.
משמעות הדבר היא שהמוניטין שלכם לא יכול להיות פחות ממוניטין חיובי, מוניטין אפור ומשעמם לחנות המשקפיים יוביל את הלקוחות לחשוב שנית אם לקנות מכם ומוניטין שלילי בהכרח ירחיק את הלקוחות הפוטנציאלים מכם.
כדי למשוך את הלקוחות אליכם מומלץ להשקיע בפרסום ושיווק דיגיטלי לחנויות משקפיים ואופטומטריסטים, שיווק בגוגל וברשתות החברתיות באמצעות קידום אורגני של העסקי וכן גם בקידום ממומן.
כיום כמעט כל ילד וכל מבוגר מתחיל בחיפוש בגוגל, המטרה העיקרית בשיווק עסקי באינטרנט בתחום המשקפיים היא למשוך את הלקוחות המחפשים ביטויים ומילות מפתח הקשורים לתחום: "משקפיים לילדים", "משקפיים למחשב", "משקפי ראייה נשים/גברים", "משקפי שמש מותגים" ועוד עשרות רבות של ביטויים לקידום כדי לבלוט בחיפוש בגוגל.
באמצעים דיגיטליים רבים נוכל לשפר את המוניטין שלכם וגם לשווק את העסק בגוגל וברשתות החברתיות, כחלק מתכנית שיווקית באינטרנט לחנות משקפיים או אופטומטריסט.
אפשרות נוספת לקידום מבצעים למשקפיים באינטרנט היא באמצעות קידום ממומן, ניתן לשלב יחד עם ניהול מוניטין גם שיווק וקידום ממומן, שיטת שיווק המתאימה לטווחי זמנים מוגדרים ולרוב בזמן קידום מבצעים למשקפיים ברשת.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על חנות משקפיים או אופטומטריסט
אחד האתגרים הגדולים שעלולים להוות סכנה לכל העסקים והחברות בישראל הם תוצאות חיפוש שליליות, במידה והופיעו תוצאות שליליות על חנות משקפיים (יחידה או כחלק מרשת) או על אופטומטריסט, העסק עלול להיות בסכנה להרחקת גולשים המחפשים את שמו.
כך למשל, בכתיבת שם של עסק או חברה למכירת משקפיים, הגולשים עלולים להיחשף לפסק דין על שם חנות המשקפיים או שם האופטומטריסט, כתבות שליליות באתרי החדשות, ביקורות שליליות, תמונות וסרטונים לא מחמיאים הקשורים למשקפיים שנמכרו או לשירות בחנות ותוצאות שליליות רבות שיוצרות סלידה, אנטגוניזם, חשש וקונוטציות שליליות בקרב הלקוחות הפוטנציאליים.
מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל אפשרית במקרים מסוימים של הפרות מדניות גוגל, פסק דין קיים על לשון הרע, פסק דין המחייב את גוגל למחוק את התוכן או הסכמת בעל האתר למחוק את התוכן השלילי עליכם מהאתר שלו – כל אלו נחשבים שוליים ואינם המיקוד בטיפול במוניטין שלילי.
כיד לטפל בתוצאות חיפוש שליליות יש צורך בהדחקת האזכורים השליליים בצורה מקצועית הכולל שימוש בשיטות דיגיטליות מתקדמות ומותאמות לכל מקרה, התמודדות עם ביקורות רעות בשיטות שונות ושיטות נוספות המבוצעות רק ע"י מומחה ניהול מוניטין בעל ניסיון רב שנים עם עסקים וחברות מענפים שונים וכן אישים ובכירים שונים במשק.
המטרה של חברת "ניהול מוניטין" היא להפוך את המוניטין של חנות המשקפיים, סניף מרשת או האופטומטריסט ממוניטין שלילי למוניטין חיובי ומושך את העין.
שאלות נפוצות על שיפור תדמית לחנות משקפיים
ניהול מוניטין דואג לתדמית העסקית של העסקים והחברות בישראל, חיפוש שם של חנות משקפיים או של אופטומטריסט חייב להניב מוניטין חיובי, משמע תוצאות טובות בגוגל
לחברת "ניהול מוניטין" כלים שיווקיים רבים, בין היתר: הקמת אתר תדמית או שיפור אתר קיים, ביקורות חיוביות, כתבות חיוביות וכלים נוספים המותאמים לכל לקוח.
כן, ניתן ואף מומלץ לשפר את הסיכויים שלקוחות יחשפו לשם של חנות המשקפיים בחיפוש אחר ביטויים ומילות מפתח הקשורים לתחום.
תוצאות שליליות יוצרות מוניטין שלילי, מומחה לניהול מוניטין יפעל בעיקר לדחיקת התוצאות השליליות והעלאת תכנים חיוביים ומותאמים ליצירת מוניטין חיובי.