אזרחי ישראל מחפשים לשמור על תזונה בריאה וייעוץ תזונתי מקצועי, ניהול מוניטין לדיאטניות ותזונאיות יאפשר ליועצות ויועצי התזונה לקדם את המוניטין באינטרנט ולשווק את הייעוץ באמצעים אורגניים וממומנים.
כיצד יעזור ניהול מוניטין לקידום התדמית של הדיאטניות והתזונאיות? איך מבצעים פרסום ושיווק באינטרנט לדיאטניות? ואיך ישפיעו תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על דיאטנית או תזונאית?
התדמית באינטרנט קובעת: ניהול מוניטין לדיאטניות ותזונאים
הרצון להרזות ולשמור על אורך חיים בריא הוא לא מגמה אלא עובדה קיימת אצל ישראלים רבים, ככל שהשנים עוברות החברה הישראלית מתקדמת ומחפש דיאטניות ותזונאיות שיוכלו להוביל אותם לחיים בריאים ומאושרים.
דיאטניות ותזונאיות יכולות לטפל במצבים רבים של עודף משקל, השמנה קיצונית, הפרעות אכילה, בעיות במערכת העיכול, שיפור בדיקות דם לא תקינות (סוכר, כולסטרול, וויטמינים ומינרלים), תזונה בהריון ולידה, תהליך גמילה מעישון, צמחוניים וטבעוניים, ספורטאים ומתאמנים, אכילה רגשית וצרכי ייעוץ תזונה נוספים בקרב ישראלים רבים.
ריבוי אפשרויות הייעוץ מסמן עבורכן דבר אחד ברור, קהל הלקוחות הפוטנציאליים הוא רב ויועצות התזונה והדיאטה מתחרות באמצעים רבים כדי לחזק את שמן ולמשוך לקוחות.
דיאטניות ותזונאיות עצמאיות וכן יחד עם שירותי קופות החולים אומרים דבר אחר, ללא תחזוקת המוניטין ברשת ושיווק עסקי, יהיה קשה לכן לשרוד בתחום.
הבסיס לכל הצלחה עסקית ושיווקית באינטרנט הוא התדמית שלכם, מוניטין חיובי באינטרנט לדיאטניות ותזונאיות יוביל להתרשמות ומשיכה בקרב האנשים שחיפשו את שמכן.
תוצאות החיפוש בגוגל מופיעות עקב סריקת מנוע החיפוש באתרי האינטרנט, כל אתר אינטרנט המכיל את שמכן כדיאטניות או תזונאיות יעלה כתוצאת חיפוש בדירוגים שונים בגוגל ותוצאות חיפוש אלו יקבעו את המוניטין שלכן באינטרנט.
בזמן שכותבים את שמכן תוצאות חיפוש שונות יכולות לעלות, החל מתוצאות שאינן קשורות לעיסוק שלכן בתחום התזונה והדיאטה, תוצאות דלות ולא משכנעות ועד תוצאות חיפוש שליליות שיוצרות מוניטין שלילי.
דיאטנית ותזונאית חייבות מוניטין חיובי ומזמין לקוחות, המוניטין שלכן צריך לשדר ללקוחות הפוטנציאליים שהם יוכלו לבטוח בכן לסיוע לבריאותם, בטיחות בהרזיה ואורך חיים בריא וכן תדמית מקצועית המציגה אתכן כמבוקשות.
חברת "ניהול מוניטין" תבנה עבורכן תכנית שיווקית מקצועית שתבנה לאחר איתור וניתוח המידע הקיים.
מומחה לניהול מוניטין וכן צוות דיגיטלי מנוסה יוציאו את התכנית השיווקית לפועל, מטרת העל בניהול מוניטין היא לדחוק כמה שניתן את התוצאות הלא רצויות או התוצאות השליליות עליכן ובעזרת כלים שיווקיים רבים ושיטה ייחודית, נעלה תוצאות חיוביות, מותאמות וחדשות שיהפכו את המוניטין שלכן לחיובי.
התכנית השיווקית תכלול דו"ח מעקב חודשי על התוצאות אותן נוכל להשיג באמצעות כלים מגוונים ומותאמים לכל מצב ולכל לקוח, בין היתר נוכל לבנות אתר תדמית או אופטימיזציה לאתר קיים, כתבות חיוביות לדיאטניות ותזונאיות, ביקורות חיוביות, קידום תמונות וסרטונים חיוביים, פתיחת פלטפורמות מיתוגיות ושימוש בכלים נוספים שיאפשרו לנו לקדם את המוניטין שלכן.
שיווק באינטרנט לדיאטניות ותזונאיות
ניהול מוניטין מבוקש מאוד בקרב עסקים וחברות מכל הענפים במשק, יועצים מתחומים שונים, אנשי ציבור, בכירים ואנשים פרטיים המחפשים להפוך את המוניטין שלהם לחיובי בעיניי הלקוחות.
יחד עם ניהול המוניטין מומלץ להרחיב את התכנית השיווקית גם לקידום ושיווק דיאטניות ותזונאיות באינטרנט, המטרה בקידום אורגני היא לעלות את הסיכויים שמטופלות ומטופלים עתידיים המחפשים ביטויים הקשורים לעולם התזונה והדיאטה יחשפו לשם שלכן כדיאטניות ותזונאיות, דוגמה לביטויים שונים הקשורים לתחום: "דיאטניות מומלצות", "דיאטניות הפרעות אכילה", "דיאטנית ילדים", "תזונאית מחיר", "תזונה נכונה" ועוד עשרות רבות של ביטויים ומילות מפתח שבאמצעותן ניתן לקדם את השם שלכן.
אם תחפשו דיאטנית או תזונאית בגוגל, תתקלו בקידום ממומן וכך גם בפוסטים ממומנים ברשתות החברתיות.
משמעות הדבר היא שדיאטניות ותזונאיות רבות אינן עוצרות רק בקידום התדמית באינטרנט וקידום אורגני, אלא משקיעות בנוסף בפרסום ושיווק ממומן של יועצות ויועצי תזונה.
יחד עם התכנית השיווקית לניהול המוניטין נוכל לשלב ולהרחיב גם קידום אורגני וכן קידום ממומן, כל האפשרויות לקידום ומיתוג בתחום התזונה והדיאטה עומדות לרשותכן בחברת "ניהול מוניטין".
איך להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות בגוגל שיוצרות מוניטין שלילי?
הדיאטניות והתזונאיות המומחיות ביותר יוכלו להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות בגוגל, כאשר מדובר על תוצאות בבריאות ובנראות אין הבטחה של 100% הצלחה והתהליך מחייב שיתוף פעולה מלא של המטופלות והמטופלים.
כמו כל עסק בישראל וכל היועצים מהתחומים השונים, גם דיאטניות ותזונאיות יכולות להתמודד עם אזכורים שליליים בגוגל המגיעים לרוב בדמות של ביקורות שליליות על תפקוד או תוצאות הדיאטה והתזונה, פסקי דין על שם הדיאטנית היוצר קונוטציה של בעיות משפטיות, פוסטים שליליים, כתבות שליליות באתרי החדשות וכל אזכור שלילי שיכול להפוך את המוניטין שלכן לשלילי.
כאמור, מוניטין שאינו מושך מספיק יכול לעלות ספקות בקרב המטופלים הפוטנציאלים בסבירות גבוהה, מוניטין שלילי לא משאיר לכן סיכוי ומספיקות כמה תוצאות שליליות עליכן כדי לפגוע לכן בקריירה ובהכנסות החודשיות.
מומחה ניהול המוניטין ידאג לדחוק את האזכורים השליליים ולהפוך תדמית שלילית לחיובית ונקייה.
שאלות נפוצות על קידום חיובי לדיאטנית / תזונאית
בעידן הדיגיטלי כל עסק או יועץ מופיעים בגוגל, כאשר מחפשים את שמכן כדיאטניות ותזונאיות המוניטין חייב להיות חיובי המשדר מומחיות, ביטחון וביקוש.
המטרה העיקרית היא לדחוק את התוצאות הלא רצויות או השליליות, את מקומן יתפסו תוצאות חיוביות ומותאמות לכל גורם עסקי או ציבורי.
יחד עם תכנית ניהול המוניטין, ניתן להרחיב גם לפרסום ושיווק באינטרנט לדיאטניות ותזונאיות לחיזוק התחרות מול המתחרות והמתחרים בענף.
כן, דיאטניות ותזונאיות המתמודדות עם תוצאות שליליות ייצרו לעצמן מוניטין שלילי שירחיק מהן מטופלים פוטנציאלים.