ישראלים רבים זקוקים לייעוץ משכנתא או מעוניינים לעבור קורס להתמודדות עם ההלוואה הגדולה בחייהם, ניהול מוניטין ליועצי משכנתאות יאפשר ליועצי משכנתא להציג בפני הגולשים מוניטין חיובי, מרשים ומזמין.
איך הפך מוניטין טוב באינטרנט ליועצי משכנתאות הכלי העיקרי להצלחתם? האם ניתן לשלב שיווק באינטרנט ליועצי משכנתאות? ומה קורה כאשר מופיעות תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על יועצי וחברות משכנתא?
מוניטין ליועצי משכנתאות וחברות ייעוץ למשכנתא חייב להיות חיובי
יועצי משכנתא יודעים עד כמה לקיחת הלוואה גדולה כמו משכנתא מצריכה מישראלים רבים זמן רב של מחשבות, התלבטויות ובמיוחד התייעצות עם מומחה משכנתא.
האדם הסביר המעוניין לקחת הלוואה גדולה יכנס לגוגל ויחפש יועצי משכנתא או מידע על משכנתא כדי לעשות את הצעד הנכון ביותר, הלקוחות שלכם יכולים להיות בעלי דירה ראשונה, אנשים המחפשים לקחת משכנתא לדירה להשקעה, עצמאיים, מחזור משכנתא, משכנתא הפוכה ומשכנתא לכל מטרה.
מכוון וישנם אנשים רבים הלווים הלוואות ומשכנתאות ללא בדיקה נאותה ולעיתים כמעט ללא בדיקה כלל, על יועצי משכנתאות להילחם על כל לקוח ולשכנע גולשים לבחור בהם ע"י מוניטין חיובי כשרושמים את שמם בגוגל וכן לשווק את עצמם באינטרנט כדי לבלוט מול המתחרים ולהשיג יותר לקוחות.
גולשים המחפשים חברת ייעוץ משכנתאות או יועץ למשכנתא מעוניינים בסבירות גדולה בתמיכה וסיוע בהיבטים הרבים הקשורים למשכנתא והלוואות לצרכים משתנים, המטרה העיקרית היא להציג את המוניטין שלכם כמומחים, מצליחים, מבוקשים וכדאיים עבור הלקוחות הפוטנציאלים.
המטרה הראשונה במעלה עבור כל עסק וכל אדם בישראל היא מוניטין חיובי לאחר שמחפשים את שמו, במידה ואדם כתב את שמכם כיועצי משכנתאות או שם החברה לייעוץ משכנתא, כל מוניטין שאינו חיובי מוריד לכם את הסיכויים לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שאתם שירותי הייעוץ למשכנתאות אותו הם צריכים.
מוניטין דל במידע ואפור מדי עלול לגרום לגולשים לחפש אחר יועצים אחרים ואולי להשתכנע משיטת המיתוג העסקי שלהם, מוניטין שלילי עלול לעורר תחושה של חוסר מקצועיות ובעיות רבות נוספות שיפגעו לכם בתדמית וירחיקו מכם את הלקוחות המחפשים את שמכם בגוגל וברשתות החברתיות.
איך מבצעים ניהול מוניטין לחברות ויועצי משכנתא?
חברת "ניהול מוניטין" מציעה צוות מקצועי וחדור מטרה ומומחה לניהול מוניטין האחראי לבניית תכנית שיווקית עבור כל עסק ובכל רמה, אנחנו נאתר וננתח את המידע הקיים עליכם ונתאים את התכנית השיווקית הדיגיטלית בשיתוף פעולה מלא אתכם ובהתאם לצרכים העסקיים והשיווקיים שלכם.
פעולות ניהול מוניטין וכן פעולות שיווק עסקי בגוגל מתבצעות באמצעות כלים רבים: כתבות חיוביות שיווקיות ליחסי ציבור עבור יועצי משכנתאות, אתר תדמית ליועצי משכנתאות או אופטימיזציה לאתר קיים, ביקורות חיוביות, פתיחת פלטפורמות מיתוגיות, קידום תמונות וסרטונים חיוביים ופעולות רבות נוספות.
התוצאות של הפעולות השיווקיות הדיגיטליות מדווחות באופן קבוע לכל לקוח, באמצעות דו"ח מעקב מתקדם ופירוט תוצאות התכנית השיווקית בצורה שקופה.
פרסום, קידום שיווק חיובי באינטרנט ליועצי משכנתאות
יצירת מוניטין חיובי היא הבסיס לקיום של כל עסק וכל יועץ בישראל, ללא מוניטין חיובי התדמית של הייעוץ תפגע והלקוחות המחפשים את שם היועץ או שם חברת הייעוץ, יעברו מכם ולא יחזרו.
בזמן שהתכנית השיווקית לניהול מוניטין תדאג לתדמית שלכם, חברת "ניהול מוניטין" תוכל לדאוג גם לפרסום ושיווק דיגיטלי ליועצי משכנתאות וחברות ייעוץ, המטרה היא לקדם אתכם בגוגל בצורה אורגנית כאשר גולשים מחפשים מילות מפתח כדוגמת "יועץ משכנתאות מחירים", "יועץ משכנתאות מומלץ" "משכנתאות לימודים/קורס", " חברת ייעוץ משכנתאות מומלצת", "משכנתא מחשבון" ועוד ביטויים רבים הקשורים לתחום המשכנתאות ואותם הלקוחות הפוטנציאליים עתידים לחפש.
המטרה בקידום אורגני היא להשתמש בכלים השיווקיים הרבים העומדים לרשותנו בצורה חכמה, כך שבמידה וחיפשו את שמכם ניהול מוניטין ידאג לתדמית ופעולות הקידום האורגני לשיווק העסק ידאגו להבליט את שמכם כאשר מחפשים ביטויים כלליים הקשורים בתחום משכנתאות.
בנוסף, ניתן להרחיב גם לקמפיין קידום ממומן עבור שירות חדש אותו אתם מציעים, שיווק קורס משכנתאות או כל סיבה שיווקית אחרת.
תוצאות שליליות בגוגל על יועצי משכנתאות מחייבות טיפול!
עסקים רבים בישראל, יועצים, בכירים ואנשי ציבור כבר למדו זה מספר שנים – תוצאות שליליות בגוגל יוצרות מוניטין שלילי וזה הרסני עבור כל גורם המחפש תדמית חיובית באינטרנט.
תוצאות חיפוש שליליות על יועצי משכנתאות או חברת ייעוץ למשכנתא, יכולות להופיע בדמות ביקורות שליליות על הייעוץ, פסקי דין המופיעים בגוגל עם שם יועץ המשכנתא או שם החברה, כתבות שליליות באתרי החדשות בביקורת על יועץ המשכנתא או פרשיה הסובבת אותו או את החברה, פוסטים שליליים ואזכורים נגטיביים רבים שירחיקו כל לקוח המחפש את שמכם.
התוצאה אותה תשיג חברת "ניהול מוניטין" בטיפול בתוצאות חיפוש שליליות היא הדחקת אזכורים שליליים, במטרה לנקות את התדמית השלילית שנוצרה מתוצאות החיפוש השליליות והפיכת המוניטין השלילי לחיובי ונקי מכתבות, ביקורות ופסקי דין שליליים.
אם נתקלתם במוניטין שלילי, אל תהססו ואל תזניחו, פנו לטיפול במוניטין שלילי.
שאלות נפוצות של יועצי משכנתאות לגבי פרסום, קידום בגוגל ומוניטין חיובי ברשת
יועצי משכנתא לא שונים מיועצים אחרים או כל עסק בכל גודל בישראל, המוניטין נקבע היום בגוגל וברשתות החברתיות ויש לדאוג שיהיה חיובי.
דחיקת אזכורים לא רצויים או שליליים והצגת תוצאות חיוביות, מותאמות ובולטות לגולשים המחפשים את שמכם או שם החברה שלכם.
יחד עם קמפיין ניהול מוניטין ליועצי משכנתא, תוכלו לשפר גם את משיכת הלקוחות באמצעות קידום אורגני ואף קידום ממומן.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל יגיעו בצורות שונות: פסקי דין, כתבות שליליות, ביקורות שליליות ואזכורים שליליים נוספים שיוצרים מוניטין שלילי המרחיק לקוחות פוטנציאלים.