ברית מילה המבוצעת ע"י מוהלים היא אחת הפעולות המבוקשות בקרב הקהל היהודי, ניהול מוניטין למוהלים ורופא מוהל יסייע לאנשים המבצעים את המילה לחזק את התדמית באינטרנט, לפרסם ולשווק את שירותיהם כמוהלים ולהפוך למבוקשים.
איך ניהול מוניטין ישפר את התדמית של מוהלים בגוגל וברשתות החברתיות? כיצד עובד שיווק מוהלים באינטרנט? ולמה תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על מוהלים לא יותירו למוהל סיכוי?
בשנים האחרונות יש טרנד אצל חילונים רבים שמי שיבצע את ברית המילה הוא דווקא רופא כירורג אשר עליו הם יכולים לסמוך שיעשה ברית מילה כירורגית עם טיפול רפואי צמוד ומקצועי של רופא.
איך יודעים אם מוהל או רופא כירורג הוא טוב לביצוע ברית מילה ביילוד? בודקים באינטרנט! היום אין הורים שלא נכנסים לאינטרנט, מקלידים את שם המוהל או הרופא ומחפשים עליו המלצות או ביקורות..במידה ויראו ביקורות רעות הם לא יתקשרו אליכם אפילו, אך אם יראו ביקורות טובות ואוהדות על הטיפול והביצוע הם סביר להניח יתקשרו ויסגרו איתכם.
מוניטין מוצלח לברית מילה: ניהול מוניטין למוהל רופא ומוהלים נוספים
שירותי מוהלים רבניים ורופאים מוהלים תמיד ממוקמים בביקוש גבוה, האוכלוסייה גדלה בקצב מתגבר והביקוש שהתחיל מספר בראשית לא נעצר עד ליום זה ורק דורש יותר מוהלים כדי לעמוד בביקוש, משמעות הביקוש וכניסת מוהלים נוספים לביצוע מילה היא תחרות על ראשם וליבם של ההורים הטריים המחפשים מוהל עם מוניטין חיובי.
מוהלים מתחלקים למוהל רבני שטווח המחירים שלהם נע בין 500 ₪ ועד ל 1,700 ₪ למוהל מומחה (תשלום כעבודה על שירות או תרומה/טיפ) וכן רופא מוהל או מוהל רופא דתי, ברית מילה אצל דוקטור המבצע ברית מילה והמחירים יכולים לנוע בין 1300 ₪ ועד ל 3,000 ₪ בהתאם לאזורים שונים בארץ והביקוש לאותו רופא.
אין צורך לחשוב הרבה, ביצוע כל ברית מילה יכולה להכניס למוהל רבני ועד לרופא מוהל מאות ואלפי שקלים לכל פעולה, כשמדובר על מאות מוהלים אפשריים התחרות היא מאתגרת ומחייבת את המוהל להשקיע בניהול מוניטין באינטרנט ושיווק עסקי דיגיטלי.
הורים המחפשים מוהל לבנם רוצים להיות בטוחים שהם בוחרים במוהל הטוב ביותר, מוהל בעל מוניטין המשדר ביטחון, ניסיון, מומחיות וביקוש.
אפשרויות רבות יכולות לגרום להורים לחפש את שמכם באופן ישיר בגוגל: שמכם הופיע ברשימות או במקומות שונים באינטרנט, המלצה ממשפחה וחברים וכן המלצות שונות בפייסבוק – בכל מצב ההורים עתידים לחפש מידע ישיר עליכם טרם הבחירה בכם, מוניטין דל במידע וכזה שאינו מושך יגרום להם לבדוק מוהלים נוספים ומוניטין שלילי באינטרנט יבריח אותם מכם במהירות.
חברת "ניהול מוניטין" תפעל עבורכם ליצירת מוניטין חיובי, מזמין ומרשים בכלים שיווקיים שונים המופעלים ע"י מומחה לניהול מוניטין וצוות דיגיטלי מיומן: הקמת אתר תדמית או שיפור אתר קיים (אופטימיזציה), שימוש בפלטפורמות מיתוגיות, כתבות חיוביות למוהלים, ביקורות חיוביות, קידום תמונות וסרטונים וכלים רבים נוספים שיהפכו את התדמית שלכם באינטרנט לחיובית.
יותר דיגיטל יותר מילה: פרסום ושיווק מוהלים באינטרנט
ניהול מוניטין למוהל הוא הראשון בסדר העדיפויות באינטרנט, ללא מוניטין חיובי ונקי מתוצאות לא רצויות לא ניתן להתקדם לשום מקום בכל תחום וענף במשק.
בנוסף לתדמית שלכם באינטרנט, ניתן להרחיב את התכנית השיווקית הדיגיטלית גם לקידום עסקי אורגני העוסק בשיווק מוהלים בגוגל ובמידת הצורך גם ברשתות החברתיות.
קידום אורגני יאפשר לנו לקדם עבורכם ביטויים מתחום המוהלים וברית המילה, לדוגמה: "מוהלים מומלצים", "מוהל רופא", "מוהל מוסמך", "מוהל רופא מחיר", "מוהל רופא דתי" וביטויים רבים נוספים שיאפשרו למי שחיפש מילות מפתח הקשורות לעולמם של המוהלים ולא מוהל ספציפי, להיחשף לשם שלכם במיקום כמה שיותר גבוה בצורה אורגנית.
אפשרות נוספת היא להרחיב את התכנית השיווקית ולבצע קידום ממומן בנוסף לקידום האורגני, קידום ממומן יתמקד בפרסום מודעות בגוגל וברשתות החברתיות לחשיפה ממוקדת לטווח זמנים מוגדר.
שילוב מוניטין חיובי ושיווק דיגיטלי למוהלים ישפר בעשרות אחוזים את הסיכוי שלכם להצליח, לבצע את הטקס החשוב בקרב היהודים, המוסלמים, בחלק מזרמי הנצרות ואפילו מבחירה רפואית של הורים שאינם קשורים לדתות והזרמים השונים המבצעים מילה.
משמעות הדבר היא שתוכלו להפוך למוהלים מבוקשים בקרב היהודים אך גם בקרב קהלים נוספים, אלו יאפשרו לכם לצמוח ולהפוך למוהלים נחשבים.
מוהלים עם תוצאות שליליות בגוגל? מוניטין שלילי יפחיד את ההורים הטריים!
מי כמו מוהל יודע עד כמה ברית מילה ליהודים או ביצוע מילה למוסלמים וזרמים בנצרות רגישים לכל הורה, אין אדם בעולם שלא מעוניין בטובת בנו ובמיוחד כשמדובר בפעולה רגישה באזור עדין ומאתגר.
כאמור, הורים המעוניינים לבחור מוהל לבנם יחפשו בגוגל ומצפים למצוא את הטוב ביותר, אצל רבים הכסף לא ישחק תפקיד והעיקר שהפעולה תבוצע בצורה הטובה, המקצועית והבטוחה ביותר.
הופעה של אזכורים שלילים על שמכם כמוהלים היא בשרות רעות, תוצאות שליליות בגוגל על מוהלים יכולות להגיע בצורות שונות: ביקורות שליליות על המוהל, פסק דין המופיע על שמו של המוהל, כתבות שליליות באתרי החדשות עם שמו של המוהל (בהקשר לתפקודו כמוהל או בכל כתבה נגטיבית אחרת), תמונות וסרטונים לא מחמיאים, פוסטים שליליים ברשתות החברתיות וכל אזכור שלילי אפשרי שמייצר מוניטין שלילי.
ההורים הטריים לא ייקחו את הסיכון הכי קטן, מוהלים חייבים להציג מוניטין חיובי המשדר ביטחון ושקט נפשי להורים, מוניטין שלילי על מוהל יוביל למצב בו כל מי שיחפש את שמכם באינטרנט יוותר במהירות על שירותכם.
חברת "ניהול מוניטין" תפעל על-מנת לדחוק את התוצאות השליליות אל העמודים האחוריים, ליצור תדמית חיובית חדשה באמצעות כלים שיווקיים המותאמים לכל מצב ולכל לקוח, לנקות את העמוד הראשון בגוגל ולהפוך את המוניטין השלילי של המוהל למוניטין חיובי.
שאלות נפוצות על פרסום מוניטין חיובי למוהלים ורופאים כירורגיים שמבצעים ברית מילה
כל מידע הקיים עליכם ברשת נסרק ע"י גוגל ומוצג לגולשים המחפשים את שמכם, האזכורים יכולים להיות חיוביים, ריקניים ושליליים.
ניהול מוניטין מאפשר למוהלים לשלוט בתדמית שלהם ברשת, תכנית שיווקית רחבה תסייע להם להפוך את המוניטין שלהם לחיובי.
מוהלים יוכלו לבחור להרחיב את התכנית השיווקית ולמשוך הורים טריים באמצעות קידום אורגני וממומן באינטרנט.
תוצאות שליליות הם מוניטין שלילי, הורים טריים מחפשים את הטוב ביותר לבנם ומוניטין שלילי ירתיע אותם.