ניהול מוניטין לחברות תכשיטים יהפוך את המוניטין של החברה שלכם לנוצץ ומושך בדיוק כמו התכשיטים אותם אתם מוכרים.
זה הזמן לשפר את המוניטין שלכם או להתמודד עם מוניטין שלילי באמצעות ניהול מוניטין.
הלקוחות ישפטו את החברה בגוגל לפני שיבחנו את התכשיטים
כבר מספר רב של שנים שחברות ועסקים בישראל משתמשים בשירותי ניהול מוניטין כדי להפוך מוניטין משעמם ואפור למוניטין חיובי, במקרים נפוצים חברות מכל הענפים מתמודדות עם מוניטין שלילי באינטרנט שמצריך טיפול בהקדם האפשרי.
חברות תכשיטים נמצאות גבוה ברשימת החברות שמשתמשות בניהול מוניטין ושיווק ברשת, לקוחות החברות הפרטיים או עסקים שקונים בסיטונאות, לקוחות אלו בוחנים את החברה בגוגל וברשתות החברתיות בדקדקנות: כיצד החברה מופיעה בגוגל, אילו תכשיטים יש לה להציע, האם התכשיטים איכותיים, האם המחיר משתלם, אילו סוגי תכשיטים וחומרים החברה מציעה והאם יש לחברה בעיות שונות גלויות שעלולות לפגוע באמינותה או באיכות המוצרים אותם היא מספקת.
לפני כל התקשרות עם חברת תכשיטים לרכישת תכשיט אונליין או באמצעות רכישה פרונטאלית, הלקוחות הפוטנציאליים יחפשו את שם החברה בגוגל וייחשפו לתוצאות הבולטות ביותר: תוצאות אפורות ומשעממות לא ימשכו את הלקוחות כפי שהחברה הייתה רוצה ותוצאות שליליות יצרו מוניטין שלילי וירחיקו לקוחות – רק מוניטין חיובי באינטרנט לחברת תכשיטים, שמותאם לצרכים השיווקיים של החברה, יאפשר למקסם את משיכת הלקוחות אל החברה ויאפשר לחברת התכשיטים להגדיל את קהל הלקוחות הפוטנציאליים והקבועים שלהם ובכך להגדיל את ההכנסות ואף להרחיב את החברה בעתיד.
החשיבות של ניהול מוניטין לחברות תכשיטים היא גבוהה, הלקוחות הפוטנציאליים בודקים את החברה לעומק, חברות רבות מתחרות על כל לקוח וניתן לאבד לקוחות בקלות, ככל שתשקיעו יותר בחיזוק התדמית ואף בשיווק החברה אל מול החברות הרבות בענף התכשיטים – כך תוכלו להתחזק בענף, לשמור על הכוח שלכם מול חברות התכשיטים המתחרות ולבנות את המסלול העסקי-שיווקי הנכון עבורכם.
כיצד מבצעים ניהול מוניטין לחברות תכשיטים בשיטה אורגנית?
כדי לשלוט ולעצב את המוניטין שלכם בהתאם לצריכים שלכם, לטווח הארוך, ניהול מוניטין באמצעות קידום אורגני מאפשר לכם להשיג את התוצאות הרצויות ולהציג תדמית חיובית, נקייה ונוצצת בדיוק כמו התכשיטים אותם אתם מוכרים ללקוחות.
באמצעות שיטות דיגיטליות מיוחדות וכלים מתקדמים, חברת "ניהול מוניטין" מקדמת חברות רבות ובניהן גם חברות ועסקים מענף התכשיטים, בין היתר נוכל לבנות עבורכם אתר מתקדם ומותאם לדרישות של גוגל או לבצע אופטימיזציה לאתר תכשיטים קיים, קידום כתבות יח"צ ממומנות לחברת תכשיטים באתרי החדשות והתוכן הגדולים בישראל, לפתוח פלטפורמות מיתוגיות באינטרנט שיקדמו את החברה, לקדם סרטונים ותמונות שיווקיים ותדמיתיים על חברת התכשיטים ולבצע פעולות שיווקיות דיגיטליות נוספות כדי להציג תוצאות טובות ברשת ולהפוך את המוניטין שלכם לחיובי.
השיטה האורגנית היא המורכבת ביותר ומצריכה ניסיון רב וכלים מגוונים כדי להתמודד עם אתגר ניהול המוניטין, על האסטרטגיה מנצח מומחה לניהול מוניטין עם ניסיון רב שנים במגוון רחב של תחומים וצוות מיומן וחדור מטרה להשגת תוצאות חיוביות ושיפור המוניטין בגוגל וברשתות החברתיות.
מלבד חברות תכשיטים, חברת "ניהול מוניטין" צברה ניסיון רב שנים בענפים ותחומים רבים, בין היתר נדל"ן על כל גווניו, רופאים, אסתטיקה, פוליטיקה, ריהוט לבית, בידור, גיימינג, עורכי דין וצרכים רבים של אנשי עסקים, בכירים ועד לאנשים פרטיים המעוניינים לשפר את המוניטין שלהם בגוגל.
שיווק ממומן באינטרנט לחברות תכשיטים
יחד עם ניהול מוניטין אורגני, חברות תכשיטים וכן חברות רבות נוספות, מתעניינות גם בהרחבת התוכנית האסטרטגית השיווקית לקידום ממומן.
קידום ממומן מאפשר להתמקד בטווח הקצר ולבלוט מול חברות מתחרות בענף התכשיטים, שיווק ממומן יתאים במידה ואתם רוצים להתמקד על תקופות או חודשים שונים בשנה, לקדם מבצעים או להקצות תקציב קבוע לפרסומות בגוגל וברשתות החברתיות כדי לקדם את חברת התכשיטים שלכם.
ההתמקדות הנפוצה ביותר היא גוגל, ניתן לקדם מודעות ממומנות בגוגל לחברת תכשיטים באמצעות קידום ביטויים שונים ומילות מפתח שיציגו את המודעות שלכם שיובילו לאתר או לדף מסוים באתר שמקדם את התכשיטים שלכם, לדוגמה: "חברת תכשיטים אונליין", "תכשיטים מיוחדים", "תכשיטים מעוצבים", "תכשיט לגבר או לאישה", "תכשיטי כסף, זהב או גולדפילד" ועוד.
במידה והתקציב שלכם מאפשר זאת, ניתן להרחיב את הקידום הממומן ולקדם פוסטים ברשתות החברתיות, סרטון פרסומת בגוגל ופייסבוק ואמצעים שיווקים נוספים.
טיפול בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל לחברת תכשיטים
אחד האתגרים הגדולים ביותר בעידן הדיגיטלי, איתן מתמודדת כל חברה וכל עסק הם אזכורים שליליים, תוצאות חיפוש שליליות בגוגל שמופיעות על חברת תכשיטים עלולות לפגוע באופן קריטי בחברת התכשיטים ומלבד הפסדים כספיים, ללא טיפול במוניטין שלילי בגוגל לאורך זמן, החברה עלולה לקרוס.
חברת תכשיטים עלולה לסבול מאזכורים שליליים בסבירות גבוהה, בין היתר ביקורות שליליות בגוגל ביזנס ואתרי הביקורות הנוספים, פסקי דין שמופיע על שם חברת התכשיטים או על שם הבעלים של החברה, כתבות שליליות באתרי החדשות על שם חברת התכשיטים, תמונות וסרטונים שאינם מחמיאים למוצרי החברה וכל תוצאת חיפוש שלילית שעלולה להופיע במקום בולט בגוגל ולפגוע במוניטין החברה.
מוניטין שלילי יגרום ללקוחות פרטיים או ללקוחות עסקיים לסלידה, אזכורים שליליים יוצרים תדמית נגטיבית שגורמת לאנשים שחיפשו אחר החברה שלכם לסלידה, חשש מאיכות ירודה, בעיות בשירות, פגיעה באמינות וקונוטציות שליליות נוספות והרסניות.
ההמלצה הגורפת היא לא להזניח מצב של מוניטין שלילי ולפנות לשירותי ניהול מוניטין בהקדם האפשרי כדי לדחוק את האזכורים השליליים לעמודים האחוריים של גוגל, ככל שתפנו מוקדם יותר כך ניתן יהיה להשתלט בצורה טובה יותר על האתגר ולהשיג תוצאות טובות וממוקדות יותר.
חברת ניהול מוניטין: ניסיון רב שנים, שקיפות ודיסקרטיות
שירותי ניהול מוניטין באינטרנט גדלים משנה לשנה וכיום גורמים רבים פונים לחברת "ניהול מוניטין" כדי לעצב ולשפר את המוניטין שלהן, בין היתר חברות גדולות ובנוניות, עסקים קטנים, אנשי עסקים ובכירים בחברות, ידוענים ועד אנשים פרטיים שמעוניינים לשפר את המוניטין שלהם בגוגל מסיבות שונות ומגוונות.
חברת "ניהול מוניטין" מצליחה להשיג תוצאות טובות כבר מספר רב של שנים, באמצעות שיטה ייחודית ומנצחת להדחקת אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש בגוגל ויצירת תכנים חיובים מותאמים והבלטתם במקומות גבוהים בגוגל, כל לקוח של החברה מקבל יחס אישי ואת כל הכלים העומדים לרשותה וללא קשר לגודל שלו או לענף שממנו החברה או איש העסקים מגיעים ממנו, ניסיון רב שנים בעשרות פרויקטים מגוונים מאפשר לנו להציג תוצאות חיוביות רבות ולסייע לחברות תכשיטים וחברות רבות נוספות במשק.
מלבד ניסיון רב שנים, חברת ניהול מוניטין מציגה את תוצאות ונתוני התקדמות ניהול המוניטין דרך דו"חות מפורטים ובאמצעות כלי מעקב אחר ההתפתחות בגוגל מהמתקדמים בעולם.
בנוסף, חברת ניהול מוניטין מקבלת אל שולחנה מקרים רגישים ופרטיים שונים שדורשים הקפדה יתרה על פרטיות הלקוחות, אנו נשמור על דיסקרטיות מלאה בקרב כל סוג או גדול של לקוח.