שיווק באינטרנט לגננים וחברות גינון הוא חובה, ככל שתקדישו יותר משאבים לניהול מוניטין לגננים וחברות גינון, כך המוניטין שלכם יהפוך לחיובי ותוכלו להשיג יותר לקוחות פרטיים ומוסדיים.
איך עובד ניהול מוניטין לגנן או חברת גינון? למה מוניטין באינטרנט חשוב כל כך? איך גננים וחברות גינון מפרסמים ומשווקים עצמם ברשת? ולמה תוצאות שליליות בגוגל על גנן או חברת גינון הם נזק עסקי?
העידן הדיגיטלי מחייב: ניהול מוניטין לגננים וחברות גינון
אם הייתם אומרים לפני עשור לגננים וגם לחברות גינון, שללא ניהול מוניטין באינטרנט ושיווק דיגיטלי עסקים יצטמצמו ולעיתים אף ייעלמו עקב אובדן לקוחות והכנסות, נראה שלא היו מאמינים לכם.
העידן הדיגיטלי הכריע כבר לפני מספר רב של שנים, כל העסקים והחברים (ארגונים גדולים ואף עסקים קטנים), בכירים בחברות, אנשי עסקים ואנשי ציבור – כולם חייבים ניהול מוניטין ושיווק באינטרנט כדי לקדם את התדמית שלהם ולהצליח להגיע ללקוחות ואוהדים ברשת.
ניהול מוניטין לגננים וחברות גינון יאפשר לכם להפוך את המוניטין שלכם לחיובי ומותאם בהתאם לצרכים העסקיים שלכם, במקום שתסתמכו על המזל ורק על היכולות המקצועיות שלכם, עליכם לדאוג שהמוניטין שלכם כגננים או חברה המספקת שירותי גינון, לא יהיה מוניטין גנרי ולא מושך ובמיוחד לא מוניטין שלילי עם תוצאות חיפוש שליליות בגוגל המרחיקות לקוחות.
חברת "ניהול מוניטין" מספקת עבור לקוחותיה שירותים דיגיטליים מרובים ומגוונים המותאמים לכל מצב ולכל לקוח, מומחה לניהול מוניטין יבנה עבורכם תכנית שיווקית אסטרטגית ואורגנית שתפקידה לדחוק תוצאות לא רצויות/שליליות ושלא קשורות להיותכם גננים או חברת גינון וכן יקדם אזכורים חיוביים ומותאמים שיופיעו במקום כמה שיותר בולט עבור הלקוחות שחיפשו את שמכם כגננים או את שם חברת הגינון שלכם.
מרחיבים לפרסום ושיווק באינטרנט לחברות גינון וגננים
כלים דיגיטליים לניהול מוניטין וכן לפרסום ושיווק עסק לגינון בגוגל וברשתות החברתיות הם רבים, בין היתר ניתן להשתמש בפלטפורמות דיגיטליות רבות לקידום תדמית ושיווק העסק, הקמת אתר תדמית לחברת גינון/גנן או שיפור אתר קיים לצורך סריקה טובה יותר בגוגל, כתבות חיוביות לגננים וחברות גינון, ביקורות חיוביות וכלים רבים נוספים המאפשרים לנו להפוך את המוניטין שלכם לחיובי וכן בתכנית שיווקית מורחבת גם לסייע לקדם ולשווק את העסק שלכם באינטרנט.
הרחבת תכנית שיווקית לחברת גינון וגננים תסייע לכם להוסיף על ניהול המוניטין גם קידום עסקי ברשת, יחד עם הדאגה למוניטין שלכם בזמן שמחפשים את שמכם באינטרנט, נוכל גם לשווק את העסק באינטרנט בצורה אורגנית וכן בצורה ממומנת, בהתאם לצרכים והרצונות שלכם להתחרות ולגבור על המתחרים בענף הגינון.
כדי לקדם אתכם כגננים או חברות גינון, נוכל להתמקד בביטוים ומילות מפתחות רבת הקשורות לתחום הגינון, לדוגמה: "עיצוב גינות", "גינון מחירים", "שירותי גינון", "חברות גינון גדולות/מובילות" ועשרות ביטויים נוספים הקשורים לתחום ויכולים לקדם אתכם בחיפוש של הלקוחות הפוטנציאלים המחפשים בגוגל שירותי גינון ברמות משתנות.
קידום עסקי יכול למשוך לקוחות פרטיים ולקוחות מוסדיים רבים, התכנית השיווקית המורחבת תסייע גם לתדמית שלכם וגם למשיכת הלקוחות באמצעות הבלטת השם שלכם והיתרונות שלכם אל מול המתחרים.
תוצאות חיפוש שליליות על גנן או חברת גינון? הלקוחות יברחו למתחרים!
כדי לדעת מה קורה כאשר לקוחות נחשפו לתוצאות חיפוש שליליות בגוגל, עליכם להיכנס לראשם של הלקוחות ולחשוב כלקוח המחפש מוצר או שירות בכל תחום, ברגע שאתם רושמים את שם בית העסק או שם של אדם מסוים הנותן שירות, אתם מצפים לקבל תוצאות עשירות במידע, מושכות, מזמינות ובעיקר חיוביות.
במידה ותתקלו בתוצאות שליליות בחיפוש בגוגל, העסק או האדם אותו חיפשתם ימותגו עבורכם כשליליים, כך גם עבור לקוחות פרטיים ומוסדיים המחפשים גננים וחברות גינון בישראל, כל תוצאה שלילית תהפוך את המוניטין שלכם לשלילי וכזה המבריח לקוחות.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על גננים וחברות גינון יכולות להגיע בצורות רבות: פסק דין על שם הגנן או על שם חברת הגינון (כנתבעים או כתובעים), ביקורות שליליות על המקצועיות של הגנן או כל תלונה על שירותי הגינון, כתבות שליליות באתרי החדשות בהן שם הגנן או שם חברת הגינון מופיעים כחלק מפרשה כלשהי, פוסטים מהרשתות החברתיות המשפיעות על המוניטין בגוגל וכן גם על המוניטין ברשתות החברתיות, תמונות וסרטונים לא מחמיאים ועוד.
ההמלצה הגורפת עבור גננים, חברות גינון וכל עסק מכל תחום בישראל – אל תזניחו את המוניטין השלילי, מלבד הפיכת המוניטין השלילי למאתגר וקשה לטיפול ככל שהזמן עובר, תדמית שלילית באינטרנט תבריח לקוחות המחפשים שירותי גינון ישירות אל המתחרים שלכם המשקיעים במיצוב ושיווק עסקי ותדמיתי לגננים וחברות גינון.
חברת "ניהול מוניטין" תפעל כדי לדחוק כמה שניתן את התוצאות השליליות אל העמודים האחוריים של גוגל ובהתאם לתכנית שיווקית מותאמת לכל עסק, תעלה תכנים חיוביים במקום כמה שיותר בולט וגבוה בגוגל, בצורה אורגנית ומקצועית.
טיפול בתוצאות חיפוש שליליות לגננים יכול להשתלב גם עם קמפיין שיווקי אורגני לקידום עסקי מול המתחרים בענף וכן אף עם קמפיין ממומן, כל האפשרויות פתוחות בפניכם.
שאלות נפוצות על קידום, שיווק ופרסום לחברות גינון
בדומה לכל העסקים והחברות במשק הישראלי בעשור האחרון, גם גננים וחברות גינון חייבים לדאוג לתדמית שלהם בגוגל וברשתות החברתיות.
כדי להפוך מוניטין מריקני או שלילי למוניטין חיובי באינטרנט, נוכל להשתמש בכלים רבים: כתבות חיוביות, הקמת אתר תדמית, ביקורות חיוביות ועוד.
כן, ניתן להרחיב את תכנית ניהול המוניטין לתכנית שיווקית רחבה יותר הכוללת פרסום ושיווק דיגיטלי לעסק.
חברת גינון או גננים הנתקלים בתוצאות חיפוש שליליות צריכים ניהול מוניטין המסייע בהדחקת התוצאות השליליות והעלאת תוצאות חיוביות ומותאמות.