מיתוג עסקי, פרסום ושיווק באינטרנט לרופאי שיניים הם חובה כבר למעלה מעשור – ניהול מוניטין לרופאי שיניים ומרפאות שיניים דואג שמוניטין הרופאים יהפוך ממשעמם או שלילי, למוניטין חיובי וזוהר עבור המטופלים הפוטנציאליים.
למה ניהול מוניטין לרופאי ומרפאות שיניים הוא חשוב? איך ניתן לשלב פרסום ושיווק מרפאת שיניים? ולמה תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על רופא שיניים יכולות להרוס את המרפאה?
השוק הדנטלי: ניהול מוניטין לרופאי שיניים ומרפאות שיניים
למעלה מ – 8,000 רופאי שיניים פעילים המתחלקים למומחיות בדרגות שונות, עשויים להתחרות בכם כאשר אנשים מוכנים לעיתים להרחיק לצפון או לדרום עבור טיפולי שיניים מורכבים.
אם תשלבו את כוחן הגדול של קופות החולים ויצרתם לעצמכם תחרות ענפה על כל מטופל, ערכו של כל מטופל בודד יכול להגיע למאות שקלים לטיפול, אלפים ובמקרה של רופא העוסק בהשתלות שיניים/כתרים ערך כל מטופל יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים לטיפול מורכב.
גולשים הכותבים את שם הרופא או שם מרפאת השיניים בגוגל יכולים להיחשף לתוצאות רבות, אם התוצאות לא יהיו מספיק מושכות ומפורטות ולא יאפשרו תחושת ביטחון הלקוחות יהססו לפנות אליכם לבדיקה הראשונית.
במידה והמוניטין של רופא או מרפאת שיניים יהיו שליליים ויכללו תוצאות חיפוש שליליות, המטופלים יתרחקו מכם מחשש לפגיעה במקום מרכזי בגוף האחראי על הנראות והרושם החיצוני הראשוני שלנו.
חברת "ניהול מוניטין" דואגת לתדמית חיובית באינטרנט לרופאי שיניים בחיפוש אחר שמם או שם מרפאת שיניים יוביל למשיכת לקוחות והצגת תדמית מקצועית, לחברת מומחיות רבת שנים בניהול מוניטין וקידום עסקי מענפים רבים במשק: רופאים, נדל"ן, טיפוח ואסתטיקה, ריהוט בייתי, הייטק וטכנולוגיה, גיימינג, בידור, אנשי ציבור, בכירים ואף אנשים פרטיים המעוניינים לשפר את המוניטין ולקדם את עצמם באינטרנט.
כליו השיווקיים של מומחה לניהול מוניטין הם רבים והשימוש בהם תלוי מצב וצרכים עסקיים, בין הכלים האורגנים הרבים איתם אנחנו משתמשים: בניית אתר תדמית מקצועי או אופטימיזציה לאתר קיים לצורך שיפור תוצאות הסריקה בגוגל, פתיחת פלטפורמות מיתוגיות שונות, כתבות חיוביות לרופאי שיניים המפורסמות באתרי החדשות השונים ונכתבות ע"י מומחי תוכן שיווקי, ביקורות חיוביות, קידום סרטונים ביוטיוב, קידום תמונות בגוגל וכן מעקב אחר ההתפתחות ודיווח תוצאות באמצעות כלי המעקב המתקדמים בשוק.
מטופל המגיע לטיפול שיניים יכול לבצע סדרת טיפולים למשך תקופת זמן מוגבלת ולהכניס כסף רב למרפאה וכן להפוך להיות מטופל קבוע ולהכניס כסף רב יותר לתקופת זמן ארוכה – המלחמה על כל מטופל שיניים מצריכה מכל רופא שיניים וכל מרפאת שיניים לדאוג למוניטין חיובי המקנה תחושת ביטחון ומציג את המומחיות והניסיון הדנטלי בצורה הטובה ביותר.
פרסום ושיווק רופאי שיניים באינטרנט – מושכים יותר מטופלים!
האדם הסביר המתבלט אם לבחור רופא שיניים כזה או אחר ירשום את שמו של הרופא או שמה של המרפאה ויחפש את כל המידע האפשרי כדי להיות רגוע ושלם עם ההחלטה,
במקביל לדאגה למוניטין שלכם נוכל לסייע לכם גם בקידום העסקי מול רופאי השיניים והמרפאות המתחרות כדי למשוך יותר לקוחות.
שיווק מרפאת שיניים באינטרנט או יח"צ לרופא שיניים אפשריים בכלים דיגיטליים מרובים, יחד עם מיתוג העסק בניהול מוניטין, פרסום ושיווק באינטרנט יתמקדו בקידום העסק כאשר המטרה תהיה לקדם את מרפאת השיניים בחיפושים בגוגל תחת ביטויים רבים אפשריים לחיפוש: "רופא שיניים חירום", "רופא שיניים לילדים", רופא שיניים בתל אביב", "רופא שיניים מומלץ" ועוד עשרות ביטויים שניתן לקדם במסגרת פרסום ושיווק מרפאת השיניים.
יחד עם הקידום האורגני ניתן לבצע קידום ממומן באינטרנט לרופאי שיניים, פרסום המבוצע לתקופת מוגדרת ותפקידו לחשוף או לקדם מבצעים לטיפולי שיניים, טכנולוגיה חדשה אותה רופא השיניים רוצה לקדם וכן אופציות שונות במסגרת קמפיין שיווקי למרפאת שיניים.
תוצאות שליליות בגוגל על רופא שיניים? אתם בבעיה
אחת הבעיות המרכזיות איתן מתמודדים רופאים בתחומים רבים ובמיוחד רופאי שיניים היא ביקורות ונגטיביות באינטרנט, לעיתים מדובר על ביקורות מוצדקות ולעיתים כתוצאה מהסיכון של טיפולים מסוימים, אזכורים שליליים על רופאי שיניים יכולים להגיע בביקורת בכרטיס גוגל ביזנס ובאתרי הביקורות הנוספים, פוסטים שליליים על המרפאה ברשתות החברתיות (הנסרקים גם בגוגל), פסקי דין על שם רופא שיניים או מרפאת השיניים המופיעים בגוגל, תמונות לא מחמיאות מהטיפול, סרטונים ביקורתיים כנגד הרופא/ה שיניים ותוצאות חיפוש שליליות רבות שנסרקות ע"י גוגל.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על רופא שיניים הם הרסניים ודורשים טיפול דחוף, כל יום בו התוצאות השליליות לא נדחקות פוגעות במוניטין והופכות קשות ומורכבות יותר לטיפול עתידי.
תחום הרופאה ובמיוחד רפואה הקשורה להיגיינה ואסתטיקה כדוגמת רפואת שיניים נחשבים רגישים במיוחד, תחום המעלה חששות בקרב המטופלים ובחירה ברופא שיניים או במרפאה יכללו מחשבות ותהיות רבות טרם הבדיקה והטיפול הראשוני.
תוצאות שליליות יוצרות מוניטין שלילי לרופא, מטופל פוטנציאלי הנחשף למוניטין שלילי על רופא שיניים מעלה קונוטציות שליליות שיגרמו לו לברוח מכם אל רופא או מרפאה אחרת: העדר תחושת ביטחון, חשש מפגיעה בנראות המטופלים, אי אמינות בשיטת הטיפול שלכם, תחושת רשלנות רפואית, רתיעה מנטייה להסתבכויות משפטיות בעת הופעת פסקי דין בגוגל ותחושות רבות נוספות.
במידה וישנם אזכורים שליליים ובוודאי תוצאות חיפוש שליליות מרובות על רופא שניים, תאבדו לקוחות רבים ותאלצו להקטין את הפעילות שלכם עד לכדי סגירת מרפאת השיניים.
חברת "ניהול מוניטין" תדאג לדחוק את התוצאות השליליות ולבנות עבורכם מוניטין חיובי חדש, מושך ומזמין.
שאלות נפוצות על מיתוג חיובי באינטרנט לרופאי שיניים ומרפאות
כמו כל עסק בישראל, מוניטין חיובי בגוגל וברשתות החברתיות יאפשר לרופא השיניים תדמית חיובית, מזמינה וללא חששות מטופלים.
יחד עם ניהול המוניטין לשם רופא השיניים ושם המרפאה, ניתן להרחיב את התכנית השיווקית לפרסום ושיווק רופאי שיניים באינטרנט.
היכנסו לאתר חברת "ניהול מוניטין" וצרו קשר לצורך מיתוג וקידום עסקי.
מומחה לניהול מוניטין יבנה תכנית אסטרטגית לטיפול במוניטין שלילי והפיכתו למוניטין חיובי.