קוסמטיקאית? בעלת חברת קוסמטיקה? את צריכה שירותי פרסום, קידום שיווק חיובי באינטרנט המותאם עבור קוסמטיקאיות וגם חברות קוסמטיקה קטנות וגדולות!
נשים וגברים יהיו מוכנים לשלם כספים רבים לאורך השנים כדי לדאוג למראה החיצוני, ניהול מוניטין לקוסמטיקאיות יאפשר להעביר את המוניטין המוצלח בשטח גם אל האינטרנט או לטפל במוניטין שלילי ולהפוך אותו לחיובי. אז למה קוסמטיקאיות וחברות קוסמטיקה חייבות ניהול מוניטין באינטרנט?
איך לפרסם ולשווק באינטרנט קוסמטיקאית? ולמה תוצאות שליליות בגוגל על קוסמטיקאיות יוצרות מוניטין שלילי ועלולות להרוס את העסק?
החשיבות של ניהול מוניטין לקוסמטיקאיות וחברות קוסמטיקה
השירותים אותם קוסמטיקאיות יכולות להציע הם רבים: טיפולי פנים שונים, הבהרת כתמים, פילינג מסוגים שונים, איפור זמני ואיפור קבוע לצרכים שונים, מניקור ופדיקור, בניית ציפורניים/ לק ג'ל, טיפול צלוליט, הסרת שיער בלייזר/אפילציה, שעווה, עיסויים וטיפולים שונים נוספים העונים לקהל רחב של נשים וגברים בגילאים שונים.
לקוחות רבים בישראל מחפשים קוסמטיקאיות מומלצות, השמועה העוברת מפה לאוזן או בהמלצות בקבוצות בפייסבוק – לקוחות המחפשות ומחפשים טיפולי קוסמטיקה מוציאים כמה מאות שקלים לטיפול שלעיתים מבוצע על בסיס חודשי או אחת לחודשיים, לקוחות בעלי ממון רב וידוענים עשויים להוציא אלפי שקלים בחודש על קוסמטיקאית ומוצרים קוסמטיים.
קוסמטיקאית שמצליחה למשוך לקוחות בעזרת מוניטין חיובי ושיווק באינטרנט, יכולה לעיתים להסתפק בביקוש רב של חלק קטן מהעיר בה נמצא עסק טיפולי הקוסמטיקה לצורך הצלחה עסקית ניכרת, קוסמטיקאית שהופכת לביקוש רב בכל העיר ובערים הנוספות הסמוכות יכולה להפוך לעסק מצליח מאוד שיכול להפוך לסלון טיפולים מבוקש בקביעת תורים חודשים מראש
ולעיתים אף לצמוח לסניפים נוספים ורווחים רבים.
כמו כל העסקים והחברות בארץ, גם קוסמטיקאיות וחברות קוסמטיקה לא יכולות להרשות לעצמן פחות ממוניטין חיובי ברשת, כל אדם בכל גיל או מגדר ובכל יכולת כלכלית יחפש בגוגל ולעיתים גם ברשתות החברתיות על הקוסמטיקאית ושם העסק.
מוניטין של קוסמטיקאית שאינו מספיק מושך ומזמין עלול להוביל את הלקוחות לעשרות הקוסמטיקאיות הרבות הנמצאות באזור המגורים, מוניטין שלילי המגיע מתוצאות שליליות בגוגל יוביל בהכרח לבריחת לקוחות והפסדים כספיים
המובילים לכישלון עסקי ובמקרי קצה גם לסגירת העסק.
כדי להפוך את המוניטין באינטרנט לחיובי, חברת "ניהול מוניטין" בונה עבור כל לקוח תכנית שיווקית המותאמת לכל סוג וגודל לקוח, מומחה לניהול מוניטין ידחוק את התוצאות הלא רצויות על הקוסמטיקאית ויקדם תכנים חיוביים חדשים ומותאמים לצרכים העסקיים והשיווקיים.
בין הכלים איתם ניתן לקדם ולמתג את העסק: בניית אתר תדמית לקוסמטיקאית/חברת קוסמטיקה או ביצוע אופטימיזציה לאתר קיים, פתיחה ושימוש בפלטפורמות שיווקיות ומיתוגיות, כתבות חיוביות על חברת הקוסמטיקה או הקוסמטיקאית באתרי החדשות והתוכן, ביקורות חיוביות, קידום תמונות וסרטונים מחמיאים ודו"ח מעקב קבוע.
איך מבצעים פרסום ושיווק באינטרנט לחברות קוסמטיקה וקוסמטיקאיות
כאשר הלקוחות רושמים שם של קוסמטיקאית או חברת קוסמטיקה חשוב לדאוג למוניטין חיובי, לקוחות אלו יכולים לחפש את שמכם כתוצאה מהמלצה ברשתות החברתיות או המלצה מחברים קרובים.
במידה ותרצו למשוך לקוחות שלא הגיעו עקב המלצה אלא חיפשו קוסמטיקאיות או מוצרים של חברות קוסמטיקה, נוכל לשלב יחד עם ניהול המוניטין גם פרסום ושיווק באינטרנט לקוסמטיקאיות או קידום מוצרים של חברות קוסמטיקה.
המטרה בשיווק עסקי דיגיטלי היא למשוך לקוחות שלא חיפשו את השם שלכם בגוגל, אלא חיפוש ביטויים הקשורים לקוסמטיקאיות או חברות קוסמטיקה ובעזרת הפרסום ושיווק באינטרנט נחשפו אליכם.
כדי לקדם ולשווק את העסק שלכם נוכל לקדם ביטויים הקשורים לקוסמטיקאיות: "טיפול פנים מחיר גברים/נשים", "קוסמטיקאית רפואית מומלצת", "קוסמטיקאית עד הבית", "לק ג'ל צבעים" ועשרות רבות של ביטויים שנוכל לקדם הקשורים לשירותי הקוסמטיקה אותם קוסמטיקאיות מציעות.
במקרה של חברות קוסמטיקה המשווקות מוצר אחד עיקרי או סט של מוצרים, ניתן להתמקד בשיווק אורגני הסובב את מוצרי הקוסמטיקה והביטויים מהענף הקשורים למוצרים המשווקים.
בנוסף, ניתן לעשות קידום ממומן למוצר או טיפול חדש, מבצעים קוסמטיים וצרכים עסקיים ושיווקיים נוספים.
היזהרו ממוניטין שלילי: תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על קוסמטיקאיות וחברות קוסמטיקה
לקוחות המחפשים קוסמטיקאית או מוצרים קוסמטיים נוטים להיות שיפוטיים מאוד, טיפולים קוסמטיים עלולים להוביל לעיתים לתוצאות לא רצויות או טעיות בטיפול היוצרות נזקים מסוגים שונים – כל אלו ועוד עלולים להוביל לתוצאות חיפוש שליליות בגוגל: ביקורות שליליות בגוגל על קוסמטיקאית או חברת קוסמטיקה, פסק דין המופיע בגוגל על שם הקוסמטיקאית שם הקליניקה או שם חברת הקוסמטיקה, פוסטים ובלוגים שליליים, תמונות עם תוצאות קוסמטיות לא טובות הנקשרות לשם הקוסמטיקאית או חברת הקוסמטיקה, סרטונים לא מחמיאים או סרטוני ביקורת שליליים ואזכורים שליליים רבים היוצרים מוניטין שלילי בגוגל וברשתות החברתיות.
חברת "ניהול מוניטין” תדאג לדחוק את התוצאות השליליות במקסימום האפשרי ובמקומם לקדם תכנים חיוביים מותאמים ליצירת דף ראשון נקי וחיובי בגוגל. אל תזניחו את המוניטין השלילי, הזנחת תדמית שלילית באינטרנט תבריח מכם לקוחות, גם כאלו שקיבלו המלצה מחברים קרובים.
שאלות נפוצות על פרסום, שיווק וקידום לחברות קומסטיקה
החשיבות גבוהה, כיום מרבית העסקים המעוניינים להפוך את המוניטין לחיובי ומושך, חייבים לקדם את התדמית שלהם באמצעות ניהול מוניטין.
כדי להוציא לפועל תכנית שיווקית דיגיטלית המותאמת לקוסמטיקאיות וחברות קוסמטיקה, ניתן להשתמש בכתבות חיוביות, פתיחת פלטפורמות מיתוגיות, הקמה או שיפור אתר תדמית ועוד כלים שיווקיים רבים נוספים.
כן, ניתן ואף רצוי להרחיב את התכנית השיווקית כך שמצד אחד נדאג למוניטין שלכם ומהצד השני נסייע לכם למשוך יותר לקוחות שלא חיפשו אתכם אלא חיפשו ביטויים הקשורים לתחום.
מוניטין שלילי בגוגל הוא הרסני לכל עסק ובכל גודל, אין להזניח את המצב ויש לטפל בבעיה באמצעות מומחה לניהול מוניטין.