בעלי קליניקה? עושים טיפולי אסתטיקה רפואית? לא רק הלקוחות שלכם צריכים להיראות טוב - גם אתם צריכים להיראות טוב בגוגל!
עסקים וחברות לטיפולי אסתטיקה רפואית מכירים היטב את הצורך בנראות ורושם ראשוני, ניהול מוניטין לקליניקה לטיפולי אסתטיקה רפואית ידאג לשם שלכם ברשת ולמשיכת לקוחות פוטנציאלים.
כיצד ניהול מוניטין מסייע לעסקים וחברות בישראל? איך מקדמים ומשווקים חברה לטיפולי אסתטיקה רפואית? ומדוע מוניטין שלילי לחברה לטיפולי אסתטיקה יבריחו לקוחות יגרמו לכישלון עסקי?
ניהול מוניטין לחברה לטיפולי אסתטיקה רפואית
המוניטין שלכם ברשת הוא צינור החמצן העסקי שלכם, מוניטין טוב ימשוך אליו לקוחות רבים המרגישים בטוחים מספיק כדי לבחור בחברה לטיפולי אסתטיקה רפואית, מיצוב כמקצועיים ומומחים בתחומכם ומשתלמים בהתאם לתמורה הניתנת למטופלות והמטופלים בגילאים השונים.
בעלי ומנהלי חברה לטיפולי אסתטיקה רפואית עוסקים סביב נראות המטופלים, ההבנה הטובה של גורמים רבים בתחום על הנראות והרושם הראשוני של המטופלים מובילים אותם לדאוג לנראות והרושם שלהם בגוגל והרשתות החברתיות ולדאוג שהמוניטין שלהם יהיה חיובי ומרשים.
כדי לשלוט על התדמית באינטרנט נעזרים בשירותי חברת "ניהול מוניטין" הבונה תכנית אסטרטגית עבור כל לקוח לקידום אורגני בגוגל וברשתות החברתיות, דוחקת תוצאות חיפוש לא רצויות ומתמקדת ובהעלאת תכנים חיוביים ומותאמים שתפקידים לחזק את האמינות, חיזוק תחושת הביטחון בקרב הלקוחות, חיזוק המומחיות והניסיון שלכם כחברה לטיפולי אסתטיקה ובהתאם לכל צורך ויעד עסקי אותם תרצו לקדם.
פעולות ניהול המוניטין רבות וכלולות כתבות חיוביות, אופטימיזציה, הקמת דף נחיתה לעסק או שיפור אתר קיים לסריקה טובה יותר בגוגל, ביקורות חיוביות, תמונות וסרטונים מחמיאים ופעולות רבות נוספות כדי לנהל את המוניטין שלכם ברשת.
ביקורות שליליות על קליניקה לטיפולים אסתטיים יבריחו את הלקוחות מחשש לאסתטיקה לקויה ובעיות בטיפולים, במצב כזה אסור להזניח את המוניטין השלילי ויש לפנות לטיפול בהקדם.
ניתן לשלב קמפיין ממומן בנוסף לפעולות ניהול מוניטין השגרתיות.
קמפיין אורגני וקמפיין ממומן: פרסום ושיווק באינטרנט לחברת טיפול אסתטיקה
יחד עם חיזוק השם והתדמית שלכם באינטרנט, התחרות סביב עסקים וחברות לטיפולי אסתטיקה היא גבוהה וקל מאוד לאבד לקוחות למתחרים המשקיעים תקציבי שיווק ופרסום באינטרנט קבוע, בידיעה שללא קידום אתרים ושיווק דיגיטלי הם לא יוכלו להבליט את השם שלהם מול המטופלות והמטופלים הפוטנציאליים.
אם ניהול מוניטין דואג לשם של העסק/חברה בחיפוש השם באינטרנט, שיווק העסק ידאג להגברת רמת התחרות שלכם אל מול המתחרים באמצעים ואסטרטגיה משולבת יחד עם ניהול המוניטין וקידום ביטויים נוספים הקשורים לענף האסתטיקה, לדוגמה: "טיפולי אסתטיקה לפנים", "טיפולי אסתטיקה לגברים", שמות של טיפולים חדשניים ועשרות ביטויים אפשריים לקידום.
כאשר התחרות בשוק הטיפולים האסתטיים וכן בטיפולים האסתטיים הרפואיים היא תחרות קיצונית, כל הסתמכות על מקצועיות וניסיון בלבד לא יקדמו אתכם ברשת.
חברה לטיפולי אסתטיקה רפואית לא יכולה להרשות לעצמה תוצאות חיפוש שליליות
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל פוגעות ברושם הראשוני ויוצרות מוניטין שלילי לחברת טיפולי אסתטיקה רפואית, מצב אותו אסור לזנוח ויש לטפל בצורה מקצועית ע"י מומחה לניהול מוניטין.
טיפולי אסתטיקה נוטים להיבחן בזכוכית מגדלת ע"י לקוחות פוטנציאלים, לקוחות לשעבר עלולים לא פעם לכתוב עליכם ביקורות ופוסטים שליליים ברשת שיצאו מאוכזבים מהטיפול האסתטי, הרגישו מרומים במחיר, לא ראו תוצאות, הנראות שלהם נפגעה כתוצאה מהטיפול, תלונות על השירות וביקורות רבות העלולות להרחיק מכם לקוחות.
תוצאות שליליות על קליניקה לטיפולי אסתטיקה רפואית אינם רק בדמות ביקורות שליליות בגוגל ובאתרי הביקורות הנוספים, אזכורים שליליים יוכלו להגיע גם מכתבות שליליות באתרי החדשות על התוצאות של הטיפול או תחקיר על בעיות בהתנהלות הקליניקה, פסקי דין מלקוחות שאינם מרוצים מהטיפול או שנפגעו כתוצאה מהטיפול בקליניקה, תמונות וסרטונים המציגים תוצאות לא טובות, פוסטים שליליים ברשת, מאמרים שליליים בבלוג ועוד תכנים שליליים הנסרקים בגוגל ויוצרים מוניטין שלילי לחברת טיפול אסתטיקה.
הזנחה של מוניטין שלילי עבור כל חברה וודאי עבור עסקים וחברות העוסקות בטיפולי אסתטיקה רפואית, ירחיקו לקוחות פוטנציאלים שיעדיפו לבחור במתחרים שלכם עקב חשש מפגיעה אסתטית, תחושת העדר מקצועיות, ירידה באמינות כלפיכם וקונוטציות שליליות נוספות שעלולות לגרום במקרה הטוב לירידה בהכנסות ובמקרי קצה לסגירת העסק ופשיטת רגל.
איך מטפלים במוניטין שלילי?
חברת "ניהול מוניטין" תסייע לחברות לטיפול אסתטיקה וכן חברות מכל ענפי הפעילות במשק – לדחוק את התוצאות השליליות כמה שניתן אל העמודים האחוריים של גוגל ולעלות תכנים חיוביים ומותאמים לצרכים העסקיים שלכם כמה שיותר גבוה בגוגל.
מלבד גוגל, לקוחות פוטנציאלים יכולים לחפש אחריכם גם ברשת ולהיתקל בפוסטים שליליים העלולים להרוס לכם את המוניטין ברשתות החברתיות, גם במקרים אלו נוכל לסייע בדחיקה והעלאת אזכורים חיוביים ברשתות החברתיות.
במצבים של מוניטין אפור ומשעמם או במצב של מוניטין שלילי, מומחה לניהול מוניטין יתחיל באיתור וניתוח המידע על החברה לטיפולים אסתטיים, בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח נבנה תכנית פעולה אסטרטגית להדחקת התוצאות שאינן רצויות וכן העלאת אזכורים חיוביים באמצעות כלים שיווקיים מתקדמים ומותאמים לכל סוג לקוח ולכל מצב.
שאלות נפוצות על קידום, פרסום ושיווק חיובי לקליניקות טיפולי אסתטיקה
הופעת תוצאות לא מרשימות בחיפוש השם שלכם או על שם הקליניקה שלכם, עלולות לגרום ללקוחות להטיל בכם ספק. ניהול מוניטין דואג למוניטין חיובי, זוהר ומותאם לכל לקוח.
כן, מלבד השם שלכם חשוב להתחרות בקליניקות האחרות ולמשוך אליכם לקוחות באופן אורגני וכן גם באופן ממומן במידת הצורך.
כל אזכור שלילי בגוגל בנושאים אסתטיים רפואיים עלול ליצור מוניטין שלילי ולהבריח לקוחות.
יש מגוון שיטות להדחקת אזכורים שליליים. בכל מצב נתון, ניתן לצור קשר עם חברת "ניהול מוניטין" דרך צור קשר באתר.