הצורך בניהול ואחזקת מבנים רק עולה משנה לשנה, כדי לדאוג לתדמית באינטרנט, ניהול מוניטין לחברות אחזקת מבנים יהפוך את המוניטין העסקי באינטרנט לחיובי, אמין ומזמין.
איך מוניטין באינטרנט של חברת אחזקת מבנים ישפיע על הלקוחות הפוטנציאלים? איך עושים פרסום ושיווק באינטרנט לחברת אחזקת מבנים? וכיצד מספר תוצאות שליליות בגוגל יכולות לפגוע בכל עסק בישראל?
במה זה עוזר ניהול מוניטין לחברות אחזקת מבנים?
כבר למעלה מעשור שתחום ניהול המוניטין מתפתח ועולה בביקוש מצד עסקים וחברות, אנשי ציבור ובכירים שונים.
בעידן בו החיפוש הכי קטן מתחיל בגוגל והדעות נכתבות בביקורות, פוסטים ובלוגים – גורמים רבים מחפשים אחר שירותיה של חברת "ניהול מוניטין" המומחית בבניית תכנית שיווקית הדוחקת את התוצאות הלא רצויות ויוצרת תדמית חדשה, מותאמת לצרכים העסקיים של כל לקוח, מתקנת תדמית שלילית ומספקת דוחות מתקדמים עבור כל תכנית שיווקית.
המוניטין שלכם הוא השם של החברה שלכם המופיע לאחר חיפוש בגוגל וברשתות החברתיות, חברת אחזקת מבנים בעלת מוניטין שאינו מושך את העין ואינו מספק תחושת אמינות ומקצועיות, לא תשרוד היטב בענף אחזקות וניהול המבנים והלקוחות הפוטנציאלים יעדיפו לבדוק מה המתחרים שלכם מציעים.
במידה והמוניטין של חברת האחזקות שלילי, הלקוחות לא יחשבו פעמיים ויעדיפו להתרחק מכם.
חברת "ניהול מוניטין" מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של כלים שיווקיים כדי להפוך את המוניטין של חברת אחזקה וניהול מבנים למוניטין חיובי וכן כלים לקידום ושיווק החברה באינטרנט.
כל לקוח לו אנו בונים תכנית שיווקית הכוללת כלים שיווקיים דיגיטליים רבים, מקבל מומחה לניהול מוניטין בעל ניסיון רב שנים במיתוג ושיווק עסקי באינטרנט למגוון רב של תחומים במשק, צוות מיומן, יחס אישי לכל לקוח, זמינות, כניסה מהירה לביצוע פרויקט והמחיר המשתלם ביותר.
בשיווק הדיגיטלי הנכון תוכלו לנצח את המתחרים בענף אחזקות וניהול המבנים
כל גורם בחברת ניהול או אחזקת מבנים יודע שהחברה יכולה לצמוח לאפיקים רבים בניהול ואחזקה כוללת של המבנים, משירותים קיימים המוצעים ע"י החברה ועד לכניסה לאפיקים רבים כדי לשלוט על כמה שיותר נתח שוק ולהיות שחקן בולט ואולי המוביל בענף האחזקה.
חברת אחזקת מבנים יכולה להתחרות על לב לקוחות רבים: לקוחות המחפשים שירותי ניקיון למשרדים או וילות, אחזקה וניהול בתים משותפים (ניקיון, גינון, חשמל), ניהול ועד בית, ניקיון ואחזקת קניונים וחברות גדולות, שירותי הדברה ואפילו שירותי ביטחון – בישראל קיים פוטנציאל עצום להפוך חברה קטנה לגדולה וחברות גדולות לתאגיד של ממש.
בעידן הדיגיטלי לא צריך הרבה, אם באפשרותכם לספק את השירותים בזמינות מהירה ובמקצועיות, כל מה שעליכם לעשות הוא להקדיש תקציב קבוע לצורך קידום תדמיתי ושיווקי דיגיטלי של העסק, המטרה של חברות אחזקות מבנים או כל עסק בכל הענפים במשק היא אחת: לדאוג שהמוניטין של שם החברה בגוגל וברשתות החברתיות יהיה חיובי בזמן שמחפשים את שם החברה וכן למשוך לקוחות המחפשים בגוגל ביטויים הקשורים לאחזקת וניהול מבנים.
יחד עם התכנית השיווקית הדיגיטלית של חברת "ניהול המוניטין", תוכלו להרחיב לפרסום ושיווק באינטרנט לחברות אחזקה וניהול מבנים, באמצעות כלים שיווקיים דיגיטליים רבים ומותאמים לכל לקוח נוכל לקדם בצורה אורגנית החברה שלכם בביטויים ומילות מפתח מתחום אחזקת המבנים: "אחזקת מבנים מחירים", "ניהול מבנים מסחריים", "חברות אחזקה וניהול", "ניהול ועד בית" ועוד ביטויים רבים אותם ניתן לקדם תחת שם החברה שלכם ולדאוג להבליט אתכם בגוגל.
בנוסף, ניתן לשלב קמפיין ממומן בגוגל וברשתות החברתיות, הקמפיין מתאים לתקופת זמן בה אתם יוצאים בשירות חדש, מחירים חדשים או מעוניינים להגביר את החשיפה גם בצורה הממומנת.
תוצאות שליליות בגוגל הם מוניטין רע לעסקים – איך מטפלים במוניטין שלילי?
כחלק מהעבודה השגרתית חברת אחזקת מבנים נאלצת להתמודד עם אינטריגות והעדר שביעות רצון מצד לקוחות פרטיים ומוסדיים, גם אם החברה מקצועית ומשתלמת ובוודאי אם החברה נקלעה לפרשה או מתנהלת בצורה לא טובה, הסיכוי להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על חברת אחזקת מבנים הוא סיכוי גבוה.
תוצאות חיפוש שליליות על חברה לאחזקה וניהול מבנים יכולות להגיע בצורת ביקורות שליליות מצד הלקוחות (תחת כרטיס עסקי בגוגל ביזנס או אתרי הביקורות השונים), פוסטים שליליים ברשתות החברתיות, פסקי דין על שם חברת האחזקה המופיעים בגוגל ותוצאות שליליות רבות שיכולות להופיע בגוגל.
תוצאות חיפוש שליליות על עסק מתורגמות למוניטין שלילי, במידה והמוניטין העסקי הוא שלילי אתם נמצאים בבעיה, כפי שכבר הבנתם מוניטין אפור ולא מושך עלול להטיל בספק בנוגע ליכולות האמתיות של חברת האחזקה שלכם, מוניטין שלילי לא ישאיר מקום לספק ויגרום ללקוחות לחשוש מכם ולעלות קונוטציות עסקיות שליליות שעלולות לפגוע לכם בצורה משמעותית בהכנסות.
על אף שניתן לפנות לבעל האתר לבקשת מחיקת התוכן מהאתר שלו, הטיפול המרכזי הוא הדחקת התוצאות השליליות על שם החברה והעלאת תוצאות חיוביות חדשות ומותאמות לחברת האחזקה שלכם.
חברת "ניהול מוניטין" מציעה מקצועיות וניסיון רב שנים בתחום ניהול המוניטין מצד אחד ודיסקרטיות מלאה למצבים רגישים כמו מוניטין שלילי מהצד השני.
שאלות נפוצות על קידום, שיווק פרסום חיובי עבור חברות אחזקה וניהול נכסים
המקצועיות שלכם אינה מספיקה ללקוחות, המוניטין שלכם נקבע בגוגל וברשתות החברתיות ועליכם לדאוג למוניטין חיובי.
מומחה לניהול מוניטין עתיר ידע וניסיון רב שנים וצוות דיגיטלי מיומן המספקים את היכולת להוציא לפועל כל תכנית שיווקית.
בנוסף לניהול המוניטין, חברת אחזקה יכולה להרחיב לפרסום ושיווק העסק באמצעות קידום אורגני וממומן.
כל עסק ואדם בישראל אינם יכולים להרשות לעצמם מוניטין שלילי בגוגל, עליהם לפנות לניהול מוניטין להדחקת התוצאות השליליות.