כתיבת פוסטים שיווקיים – איך לכתוב פוסט שיווקי? מדריך לבעלי עסקים!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כתיבת פוסטים שיווקיים - איך לכתוב פוסט שיווקי? מדריך לבעלי עסקים!

כתיבת תוכן עם בינה מלאכותית? הנה כלים מומלצים שכדאי להכיר

פוסטים שיווקיים הם דרך עוצמתית להגיע לקהל היעד, ליצור לידים חדשים שבסופו של דבר יובילו למכירות. החל משיווק פוסטים במייל, פוסטים שיווקיים באתר אינטרנט ועד לפוסטים במדיה חברתית. התוכן הוא שער הכניסה ללקוחות שלכם לעסק והמשמעות של תוכן טוב ויעיל שמניע את הלקוחות הפוטנציאליים היא אדירה.

תוכן הוא הבסיס לשיווק עסק, עסקים רבים מאבדים לקוחות בגלל תוכן לא איכותי, יצירת תוכן איכותי היא מה שעוזר ללקוחות פוטנציאליים לגלות את העסק, המותג המוצרים או השירות אותו אתם מציעים. תוכן איכותי עוזר למשוך לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים. 

תוכן איכותי, מביא מבקרים חדשים לאתר או לעמוד המדיה החברתית ובסופו של דבר מייצר הכנסות לעסק. אם אתם לא יוצרים תוכן איכותי ככל הנראה העסק שלכם מקרטע מאחורה ולא מצליח להדביק את התחרות הגדולה שיש בשוק כמעט בכל תחום בו אתם עוסקים.

כאשר מדברים על תוכן ועל פוסטים שיווקים גם תמונות וסרטונים הם תוכן חשוב שיש לעשות בו שימוש, כמו שאומרים תמונה אחת יכולה להגיד אלף מילים, עם זאת חשוב שהמסר שהתמונה הטקסט או הסרטון יצליח להעביר את המסר בצורה הכי ברורה וטובה כדי שהלקוחות הפוטנציאליים יבינו בדיוק מה אתם מציעים להם.

יצירת פוסט שיווקי איכותי לא תמיד קלה לכולם, על אף שכולנו כותבים בכל יום אפילו בלי שנשים לב לא כולם יודעים לכתוב פוסטים שיווקיים מעניינים שיפתו את העוקבים. עם זאת זה ממש לא אומר שזה בלתי אפשרי כמעט כל אחד ואחת יכולים לכתוב פוסטים שיווקים יוצאי דופן, אספנו עבורכם טיפים ורעיונות לכתיבת פוסטים שיווקיים מנצחים.

מה צריך לדעת לפני שכותבים פוסט שיווקי

לפני שכותבים פוסט שיווקי חשוב קודם כל להגדיר את המטרות, זה לא משנה איפה מציגים את הפוסט, אם זה בפייסבוק או באתר אינטרנט לרוב המטרות העיקריות של הפוסט הן לחשוף את הפוסט לקהל יעד גדול ככל האפשר וליצור תוכן בעל ערך מוסף אשר יניע בסופו של דבר לקוחות פוטנציאליים לבצע פעולה.

אם כבר יש לכם נושא ואתם יודעים פחות או יותר איזה מוצר או שירות אתם מעוניינים לשווק, חשוב לעשות את כל ההכנות הדרושות ולשאול את השאלות הנכונות, כגון, מי קהל היעד אליו מכוונים את הפוסט, מה הבעיות שלהם, איך אני יכול לעזור ללקוחות, מה הם אמורים לעשות, אלו שאלות מאוד חשובות אשר ממקדות את הפוסט למטרה שלו.

רעיונות וטיפים לפוסטים שיווקיים מנצחים

פוסט שיווקי נושא פרסים – דרך מצוינת ליצור עניין סביב עסק או מותג או ליצור תחרות נושאת פרסים. על פי מחקרים עסק אשר מציע פרס הלקוחות רואים אותו כבעל סמכות במיוחד אם מציעים פרס משתלם וזה לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים. בשורה התחתונה הלקוחות הפוטנציאליים רוצים לדעת שאתם מציעים להם את הטוב ביותר.

היתרון של פוסט שיווקי נושא פרסים הוא שכמעט כל תחום או נישה יכול להציע פרס מסוים, למשל מורה לנהיגה מציע שיעור חינם למי שמצליח לפתור חידה מסוימת הקשורה לעולם הרכב והנהיגה, אפילו בתחומים עדינים כמו עריכת דין ניתן לעשות תחרות נושאת פרסים. יתרון נוסף של פוסט שיווקי נושא פרסים הוא שהלקוחות הפוטנציאליים יוצרים אינטראקציה עם העסק ולומדים להכיר אותו.

נצלו את הטרנדים הנוכחיים – עולם השיווק מתבסס הרבה פעמים על מגמות וטרנדים, זה לגמרי נכון לגבי שיווק ברשתות החברתיות, שם כל יום קורה משהו חדש והשינויים הם על בסיס קבוע. המדיה החברתית ניזונה ממגמות וטרנדים. קחו לדוגמא את הרשת החברתית טיק טוק, משפיע או משפיעת רשת מסוימים מציעים אתגר מסוים, תוך שעות ספורות הוא הופך לוויראלי וכולם מנסים לעשות אותו.

חשוב לגלות את הטרנדים החדשים לפני שהם כבר הופכים ויראלים מדי ונעלמים, וכמו שאומרים לעלות על הגל, צרו סרטון וידאו אשר מציג את הטרנד האחרון כמובן שזה צריך להיות קשור ורלוונטי למה שהעסק שלכם מציע.

פוסט שיתופי פעולה – שותפות יחד עם עסקים אחרים זה תמיד רעיון שיווקי טוב. שיתוף פעולה עסקי לא אמור להיות בין שתי עסקים שמוכרים את אותו מוצר או מציעים את אותו השירות. הרעיון הוא לשתף פעולה עם עסק שמציע מוצרים משלמים או שירות משלים ולשתף פעולה.

את שיתוף הפעולה ניתן להציג במגוון דרכים ובפלטפורמות פרסום שונות. לדוגמא חנות מקוונת אשר מציעה רהיטים ביבוא מאיטליה, עושה שיתוף פעולה עם חנות שטיחים, הם מפרסמים פוסט משותף בפייסבוק אשר מודיע על שיתוף הפעולה ומציע מבצע ייחודי לכל מי שקונה סלון חדש.

משפיעני רשת – כיום משפיעני רשת הם אלה שקובעים את הטרנדים והמגמות החדשות. שיתוף פעולה עם משפיען או משפיענית אינטרנט זוהי דרך מעולה לחשוף את העסק לקהל יעד גדול. הכוח של המשפיענים טמון בקהל העוקבים שלהם, משפיעני רשת יכולים להגיע במגוון של תחומים, כך שכמעט כל סוג של עסק יכול לכתוב פוסט שיווקי אותו מציגים משפיעני הרשת.

פוסט השראה – קהל הגולשים תמיד מביע אמפתיה לבעיות שהם מזדהים איתם. דרך טובה להגיע אל לקוחות פוטנציאליים הי לשתף אותם בסיפורי הצלחה, למשל דיאטנית שמציגה לקוח או לקוחה שעשו מהפך אמיתי. במקרה כזה מומלץ להעלות פוסט עם תוכן המספר על התהליך, מציג את הקשיים לצד ההצלחות.

אפשר גם להציג את זה מזווית אחרת, למשל עובד חברה מצטיין שהצליח להשיג מטרות רבות, ניתן להציג את הסיפור העומד מאחורי ההצלחה ואיך הוא הגיע למעמד של עובד מצטיין, יצירתיות היא שם המשחק, אנשים אוהבים סיפורי הצלחה מעוררי השראה, להזדהות עם הקשיים ולהעריך הצלחות.

כתיבת פוסט שיווקי
כתיבת פוסט שיווקי

למה זה חשוב לדעת לכתוב פוסט שיווקי? האם כל אחד יכול לכתוב? כל מה שחשוב לשאול על רעיונות לפוסטים שיווקים

פוסט שיווקי צריך להיות מותאם לקהל היעד, כאשר חושבים על רעיונות לפוסט שיווקי, חשוב להתייחס לקהל לו אתם מעוניינים לפרסם. מומלץ לנסות מספר סוגים של פוסטים כדי לקבל מדד מה עובד הכי טוב. יצירתיות היא תמיד נקודה טובה אך כמו שאומרים חשוב גם לא להיות יצירתיים מדי.

כיום כאשר התחרות בשוק כל כך גדולה וזה נכון כמעט לכל התחומים והנישות, כל עסק רוצה להתבלט מעל המתחרים שלו. פוסטים שיווקיים הם דרך מעולה להגדיל את קהל היעד ולמשוך לקוחות חדשים לעסק. בכל תחום ניתן לכתוב פוסטים שיווקיים מקוריים ולהציג את העסק בצורה קצת שונה, לדוגמא, פוסט שיווקי בנושא של תחרות נושאת פרסים, פוסט של משפיען או משפיענית רשת ועוד.

יש המון דרכים לכתוב פוסט שיווקי במטרה למשוך קהל עוקבים חדש. תמונות של העסק או מוצר אותו אתם מוכרים עם טקסט המתאר את המוצר או העסק, את הפוסט מקשרים לאתר האינטרנט, חשוב להניע לפעולה את הלקוחות הפוטנציאליים ולהעניק להם ערך מוסף, אם זה בצורה של מתנה, הנחה או שירות ייחודי.

בסך הכל בעל עסק מכיר הכי טוב את מה שהוא מציע. עם זאת זה לא ממש מבטיח שהוא יודע לבטא את זה ולכתוב פוסטים שיווקיים. כאשר כותבים פוסט שיווקי חשוב להיות יצירתי ולכתוב פוסטים רלוונטיים לקהל היעד, בהחלט מומלץ להשקיע בכותב תוכן מקצועי במידה ואתם לא חושבים שאתם יודעים איך לכתוב בצורה מספיק טובה.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

 

 

📣 ניהול מוניטין: המפתח להצלחה שלך ברשת 📱
מתוך פודקאסט יזמות דיגיטלית – פרק 7 – לירון קטלן מארח את עשהאל דרייר בשיחה על SEO ויזמות דיגיטלית

בעידן הדיגיטלי של היום, המוניטין שלך בגוגל וברשתות החברתיות חשוב כמו הזהות שלך בעולם האמיתי. אנשים מחפשים אותך, את העסק שלך או את המותג שלך – ומה שהם מוצאים משפיע ישירות על החלטותיהם לעבוד איתך, לרכוש ממך או לשתף איתך פעולה.
🔎 אז מה זה בעצם ניהול מוניטין?
ניהול מוניטין הוא תהליך מקצועי שמטרתו להדחיק אזכורים שליליים, למתג אותך בצורה חיובית ולהבטיח שהמידע שמוצג עליך בגוגל ובמדיות החברתיות תואם את הערכים והאיכויות האמיתיות שלך.
✅ למה זה חשוב?
1️⃣ רושם ראשוני: 92% מהגולשים בודקים בגוגל לפני קבלת החלטה. איזכור שלילי יכול לשנות את דעתם.
2️⃣ אמון: מיתוג חיובי בונה אמון ומשדר מקצועיות ואמינות.
3️⃣ שליטה בתדמית: אתה מחזיר לעצמך את השליטה במה שאומרים עליך ברשת.
✨ מה אנחנו מציעים?
⚡ הדחקת אזכורים שליליים מהעמודים הראשונים בגוגל
⚡ יצירת תכנים חיוביים שמחמיאים לעסק ולמותג שלך
⚡ חיזוק נוכחות במדיה החברתית וביקורות חיוביות
⚡ ליווי אישי וצמוד לאורך כל הדרך
💡 אל תחכה שהמוניטין שלך ייפגע!
צור קשר עכשיו ותן לנו לעזור לך להציג את הגרסה הכי טובה שלך ברשת.
📩 שלחו הודעה לפרטים נוספים

Posted by ‎ניהול מוניטין באינטרנט – הדחקת אזכורים שליליים‎ on Wednesday, November 27, 2024

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇