פרסום, קידום ושיווק בלינקדאין לעסקים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הרשת החברתית לינקדאין תוכננה במיוחד עבור עסקים. זוהי הרשת החברתית העסקית הגדולה ביותר בעולם עם יותר משבע מאות מיליון חברים רשומים מכל רחבי העולם. לינקדאין משמשת את החברים במגוון דרכים, אם זה למצוא את העבודה הבאה או ההתמחות המתאימה, לחבר ולחזק קשרים מקצועיים וללמוד את הכישורים הדרושים כדי להצליח בקריירה המקצועית.

לינקדאין שונה מרשתות חברתיות אחרות, כמו פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר, היא תוכננה מראש מתוך מחשבה על רשת חברתית עסקית. לינקדאין מתבססת על עסקים, היא פחות סגורה מהרשתות החברתיות הרגילות ולרוב משתמשים מתחברים לאנשים שהם מכירים או שמכירים להם באופן עסקי.

הרשת החברתית לינקדאין אידיאלית לבניית קשרים מקצועיים, בשונה מרשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם. עם זאת לינקדאין מציעה גם לא מעט אפשרויות דומות לרשתות חברתיות אחרות, כמו למשל קבוצות ופורומים, ניתן לארגן אירועים לא מקוונים, להצטרף לקבוצות מעניינות, לכתוב ולהעלות מאמרים, לפרסם תמונות וסרטונים ועוד. 

בדרך כלל שחושבים על פלטפורמת מדיה חברתית עבור שיווק העסק, פייסבוק, אינסטגרם או טוויטר הם הדבר הראשון שקופץ למחשבות, לא מספיק בעלי עסקים מודעים לכוח של לינקדאין, זוהי פלטפורמה מעולה לקידום עסקים, היא מציעה מגוון דרכים להגדיל את הנוכחות ברשת ומאפשרת לעסק לקבל חשיפה נוספת.

הרשתות החברתיות השונות פייסבוק, טוויטר ודומיהן הן פלטפורמות מאוד תחרותיות ועמוסות, בפלטפורמה של לינקדאין עד לפני כמה שנים כמעט ולא הייתה תחרות, בשנים האחרונות עוד ועוד בעלי עסקים מתחילים להבין כמה כוח יש לה, כך שככל הנראה לא יקח עוד הרבה זמן עד שזה ישתנה לחלוטין.

בשונה מהרשתות החברתיות האחרות, בהן בדרך כלל משתמשים נכנסים כדי לראות מה החברים שלהם עשו היום או לראות סרטונים מצחיקים. לינקדאין היא פלטפורמה לחברים בעלי דעות דומות בתעשייה ובעסקים שלהם אשר מאפשרת להם ללמוד ולקבל מידע על תחום העשייה שלהם. 

אז אם אתם מחפשים תנועה של גולשים איכותיים לאתר או לפרופיל שלכם לינקדאין היא בהחלט פלטפורמה מעולה שיכולה לעזור לעסק לחשוף את עצמו בפני קהל יעד גדול מאוד, היתרון הבולט של לינקדאין אלה הם המשתמשים עצמם, כיום לינקדאין אחראית על שישים וארבעה אחוזים מסך כל הביקורים מהרשתות החברתיות השונות לאתרים ארגוניים ואתרי עסקים.

קידום אורגני בלינקדאין לעסקים - מה צריך לדעת

בשנים האחרונות לינקדאין הפכה להיות פלטפורמת שיווק פופולרית במיוחד. קידום אורגני בלינקדאין זוהי דרך מעולה לחשוף את העסק או המותג בפני קהל חדש. כאשר בוחנים מדיה חברתית מהפן העסקי, אפשר להבין בקלות את הצד השיווקי. קהל היעד המתאים לעסק שלכם כבר נמצא בלינקדאין כל מה שצריך הוא למשוך אותו אליכם.

לא מספיק להסתכל רק על הצד השיווקי, יש לבחון גם את הצד החברתי, חשוב ליצור קשרים חדשים ולשתף את הקהל בידע שלכם מבחינה אורגנית. תוכן אורגני הוא התוכן שנמצא על הקיר שלכם ובדף עצמו. בעצם אלה הפנים שלכם ומה שהגולשים מבינים שהם נכנסים לפרופיל העסק.

שמירה על פרופיל מעודכן – הפרופיל העסקי הוא המראה של העסק, לרושם ראשוני יש משמעות אדירה במיוחד שזה מדובר על גולשים שמגיעים לפרופיל של עסק בפעם הראשונה. שמירה על פרופיל מעודכן היא חיונית, לכן חשוב כל הזמן לעשות לפרופיל אופטימיזציה להוסיף שירותים חדשים ולשתף מידע רלוונטי.

חשוב להעלות תמונה רלוונטית ומייצגת של העסק, לציין את הכתובת הפיזית של העסק במידה ויש כזאת, יש להוסיף את הכישורים שלכם, אם זה שירות מסוים או מוצר, חשוב מאוד להוסיף תיאור מפורט על העסק, איזה הישגים הוא רכש מה אתם עושים בדיוק ומה המטרות שלכם בכרטיסיית אודות.

אופטימיזציה ומילות מפתח – כמו בקידום אתרים במנועי החיפוש גם בקידום אורגני בלינקדאין יש משמעות רבה למילות המפתח בהם אתם משתמשים. מומלץ לשלב את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שמתאימים לחיפושים של לקוחות פוטנציאלים בעמוד של תיאור העסק.

ככל שתשתפו יותר תכנים רלוונטים שמעניינים את הגולשים כך תוכלו להגדיל את התנועה לפרופיל, יצירת עניין ושילוב של מילות המפתח הנכונים יכולים בהחלט להעלות את העסק בתוצאות החיפוש

הגדרת קהל יעד – זה לא משנה מה מטרת השיווק, בין אם המטרה היא ליצור לידים חדשים או להעלות את המודעות של העסק הגדרת קהל היעד הרלוונטי היא חיונית להצלחת השיווק. למיקוד יש משמעות מאוד גדולה, כאשר אתם מבינים מי קהל היעד שלכם זה עוזר לכם להיות יותר יעילים לכוון למטרה הנכונה.

הגדלת העוקבים אחר הפרופיל העסקי – על אף שהעלאת פוסטים איכותיים ורלוונטיים יכולים לעזור להגדיל את התנועה לדף, זה לא מספיק וניתן לעשות עוד פעולות שונות כדי ליצור תנועה, חשוב להזמין את החברים מהדף האישי לדף העסק, כמובן שיש להוסיף קישור מאתר האינטרנט חזרה ללינקדאין.

חשוב גם לעקוב אחר עסקים אחרים ולנסות ליצור שיתופי פעולה, ניתן לשלב עוד סוגים שונים של שיווק יעיל ואורגני בצורה של ניוזלטר, בלוג, מיילים ואפילו דרך רשתות חברתיות אחרות.

שימוש בנתונים אנליטיקס  – שימוש בניתוח נתונים סטטיסטיים זוהי דרך מצוינת לקבל תמונת מצב אודות התקדמות הקידום. באמצעות הנתונים ניתן להבין איזה תוכן שהעלתם היה הכי משכנע, תוכלו לדעת איך הגיעה אליכם התנועה ואפילו מהיכן. לינקדאין מספקת כלים מעולים שיודעים לנטר את הנתונים עבורכם

שימוש בנתונים אנליטיים, עוזר לכם לשפר את השיווק, לשפר את האופטימיזציה של הדף ובסופו של דבר להגדיל את התנועה של גולשים רלוונטיים לעמוד העסקי.

קידום אורגני בלינקדאין לעסקים - מה צריך לדעת

בשנים האחרונות לינקדאין הפכה להיות פלטפורמת שיווק פופולרית במיוחד. קידום אורגני בלינקדאין זוהי דרך מעולה לחשוף את העסק או המותג בפני קהל חדש. כאשר בוחנים מדיה חברתית מהפן העסקי, אפשר להבין בקלות את הצד השיווקי. קהל היעד המתאים לעסק שלכם כבר נמצא בלינקדאין כל מה שצריך הוא למשוך אותו אליכם.

לא מספיק להסתכל רק על הצד השיווקי, יש לבחון גם את הצד החברתי, חשוב ליצור קשרים חדשים ולשתף את הקהל בידע שלכם מבחינה אורגנית. תוכן אורגני הוא התוכן שנמצא על הקיר שלכם ובדף עצמו. בעצם אלה הפנים שלכם ומה שהגולשים מבינים שהם נכנסים לפרופיל העסק.

שמירה על פרופיל מעודכן – הפרופיל העסקי הוא המראה של העסק, לרושם ראשוני יש משמעות אדירה במיוחד שזה מדובר על גולשים שמגיעים לפרופיל של עסק בפעם הראשונה. שמירה על פרופיל מעודכן היא חיונית, לכן חשוב כל הזמן לעשות לפרופיל אופטימיזציה להוסיף שירותים חדשים ולשתף מידע רלוונטי.

חשוב להעלות תמונה רלוונטית ומייצגת של העסק, לציין את הכתובת הפיזית של העסק במידה ויש כזאת, יש להוסיף את הכישורים שלכם, אם זה שירות מסוים או מוצר, חשוב מאוד להוסיף תיאור מפורט על העסק, איזה הישגים הוא רכש מה אתם עושים בדיוק ומה המטרות שלכם בכרטיסיית אודות.

אופטימיזציה ומילות מפתח – כמו בקידום אתרים במנועי החיפוש גם בקידום אורגני בלינקדאין יש משמעות רבה למילות המפתח בהם אתם משתמשים. מומלץ לשלב את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שמתאימים לחיפושים של לקוחות פוטנציאלים בעמוד של תיאור העסק.

ככל שתשתפו יותר תכנים רלוונטים שמעניינים את הגולשים כך תוכלו להגדיל את התנועה לפרופיל, יצירת עניין ושילוב של מילות המפתח הנכונים יכולים בהחלט להעלות את העסק בתוצאות החיפוש

הגדרת קהל יעד – זה לא משנה מה מטרת השיווק, בין אם המטרה היא ליצור לידים חדשים או להעלות את המודעות של העסק הגדרת קהל היעד הרלוונטי היא חיונית להצלחת השיווק. למיקוד יש משמעות מאוד גדולה, כאשר אתם מבינים מי קהל היעד שלכם זה עוזר לכם להיות יותר יעילים לכוון למטרה הנכונה.

הגדלת העוקבים אחר הפרופיל העסקי – על אף שהעלאת פוסטים איכותיים ורלוונטיים יכולים לעזור להגדיל את התנועה לדף, זה לא מספיק וניתן לעשות עוד פעולות שונות כדי ליצור תנועה, חשוב להזמין את החברים מהדף האישי לדף העסק, כמובן שיש להוסיף קישור מאתר האינטרנט חזרה ללינקדאין.

חשוב גם לעקוב אחר עסקים אחרים ולנסות ליצור שיתופי פעולה, ניתן לשלב עוד סוגים שונים של שיווק יעיל ואורגני בצורה של ניוזלטר, בלוג, מיילים ואפילו דרך רשתות חברתיות אחרות.

שימוש בנתונים אנליטיקס  – שימוש בניתוח נתונים סטטיסטיים זוהי דרך מצוינת לקבל תמונת מצב אודות התקדמות הקידום. באמצעות הנתונים ניתן להבין איזה תוכן שהעלתם היה הכי משכנע, תוכלו לדעת איך הגיעה אליכם התנועה ואפילו מהיכן. לינקדאין מספקת כלים מעולים שיודעים לנטר את הנתונים עבורכם

שימוש בנתונים אנליטיים, עוזר לכם לשפר את השיווק, לשפר את האופטימיזציה של הדף ובסופו של דבר להגדיל את התנועה של גולשים רלוונטיים לעמוד העסקי.

שיווק, פרסום, קידום אורגני בלינקדאין - יתרונות וחסרונות

לשיווק בלינקדאין יש פוטנציאל רב להגיע ללקוחות פוטנציאליים וליצור קשרים ארוכי טווח. עם זאת יכולים להיות גם מספר חסרונות שכדאי להיות מודעים אליהם, היתרונות הבולטים של שיווק בלינקדאין הם הפוטנציאל להגיע לקהל יעד ללקוחות פוטנציאליים, יצירת לידים, יצירת מודעות ומיתוג העסק, יצירת תנועה לאתר ועוד.

בין החסרונות המרכזיים בשיווק בלינקדאין, לינקדאין היא רשת מקצועית, משתמשים בדרך כלל פחות מגיעים כי ליצור קשרים חברתיים אלא יותר עסקיים, לכן התוכן חייב להיות מושקע במיוחד ביחס לפלטפורמות אחרות, כדי להצליח בשיווק צריך ליצור רשת גדולה מה שיכול לקחת לא מעט זמן, בלינקדאין התגובות של הגולשים הן בדרך כלל איטיות יותר מה שבהחלט יכול לעיתים להיות מתסכל.

קידום ממומן בלינקדאין - מה צריך לדעת על LinkedIn Advertising

שימוש בקידום ממומן בלינקדאין נועד כדי לקדם מותג או עסק, במטרה להגדיל את התנועה, להשיג לידים חדשים ועוד. לינקדאין מציעה מספר אפשרויות לפרסום מודעות. 

תוכן ממומן – מודעות פרסום תוכן ממומן מתויגות על ידי לינקדאין כדי להבדיל בין תוכן ממומן לבין תוכן רגיל. התוכן מוצג בפיד לינקדאין תחת התיוג תוכן ממומן, ניתן לפרסם את המודעות במספר דרכים, מודעת תוכן, מודעת קרוסלה, מודעת תמונה או מודעת וידאו.

מודעות טקסט ממומנות -מודעות אלו מופיעות בחלק העליון הימני של לינקדאין, מודעות טקסט הן דרך מעולה לפנות לקהל יעד פוטנציאלי ולהסביר על המוצר או השירות שאתם מציעים, באמצעות פרסום מודעות טקסט ממומנות ניתן להגיע לקהל יעד גדול במיוחד.

מודעות ממומנות – באמצעות פרסום מודעות ממומנות ניתן לשלוח הודעה ישירות לחברי לינקדאין. יש לדרך פרסום זו כמה יתרונות וכמה חסרונות, לינקדאין מגבילה את כמות החברים שיקבלו את המודעות, חבר לינקדאין לא מקבל משתי מודעות בחודש אחד. לפי מחקרים רוב הקהל מעדיף לקבל מודעות ממומנות, אם זאת פחות מחמישים אחוז מהמפרסמים משתמשים בדרך שיווק זו.

מודעות דינמיות – ישנן שלוש קטגוריות של מודעות דינמיות, מודעות עוקבים, מודעות דרושים, מודעות תנועה. מודעות דינמיות עושות שימוש בנתוני הפרופיל, שם, תמונה, ועוד נתונים במטרה להתאים את המודעה באופן אישי לאותו משתמש ספציפי. באמצעות מודעות עוקבים, ניתן להציג את העמוד שלכם לחברים ולהניע אותם ללחוץ על המודעות.

באמצעות שימוש במודעות דרושים, תוכלו לחפש אחר עובדים על ידי התאמה אישית של המודעות אחר הכישורים אותם אתם מחפשים בעובדים, אלה מודעות ממוקדמות אשר מותאמות באופן אישי לחברים שלכם.

קידום ממומן בלינקדאין יתרונות וחסרונות

כיום אנו חיים במציאות בה אנו מבלים המון זמן ברשתות החברתיות, הדינמיות בה אתם יכולים לקבל כל הזמן מידע חדש, ומניעים אותנו לפעולה וליצירת אינטראקציה עם משתמשים נוספים. מה שהופך את הרשתות החברתיות אטרקטיביות למפרסמים, פרסום בלינקדאין יכול להיות דרך מעולה לשיווק עסק, עם זאת פרסום בלינקדאין לא תמיד תהיה הבחירה הטובה ביותר.

אחד היתרונות הבולטים ביותר של פרסום בלינקדאין היא המשתמשים האיכותיים, עם יותר משבע מאות מיליון משתמשים לינקדאין היא הרשת החברתית המקצועית הגדולה ביותר בעולם. יש בלינקדאין מיליוני משפיענים וחברות עסקיות חשובות, מה שהופך את לינקדאין אטרקטיבית עבור מפרסמים.

אחד החסרונות בפרסום בלינקדאין זהו המחיר היקר יחסית לרשתות חברתיות אחרות. אם משווים את המחיר לקליק בלינקדאין מול רשתות חברתית אחרות התקציב היומי המינימלי יהיה גבוהה יותר, כמובן שחברה מקצועית יכולה לייעל את הקמפיין אך בסופו של דבר תקציב הפרסום יקר יותר.

יתרון נוסף בפרסום בלינקדאין הוא האפשרות למקד את הקמפיין בצורה יעילה מאוד. לינקדאין מאפשרת למפרסמים מגוון גדול של אפשרויות למקד את הקהל המדויק שאליו הם מבקשים להגיע, ניתן לפלח את קהל היעד לפי קטגוריות שונות, כישורים, תואר, גיל, מיקום גיאוגרפי ועוד המון כלים שעוזרים להגיע לקהל הרלוונטי.

בשורה התחתונה שיווק עסק בלינקדאין זוהי דרך מעולה להגיע לקהל יעד איכותי במיוחד, הרשת החברתית העסקית מציעה מגוון של אפשרויות פרסום כמו גם קידום אורגני. פרסום עסק בלינקדאין הוא ללא ספק דרך מעולה להגדיל את קהל הלקוחות ובסופו של דבר להביא את העסק לצמיחה והגדלת ההכנסות.

האם לינקדאין הוא כלי שיווקי טוב? איזה יתרונות יש בקידום עסק בלינקדאין? כל מה שחשוב לשאול על לינקדאין לעסקים

לינקדאין זוהי הרשת החברתית המקצועית הגדולה ביותר בעולם, כיום הרשת מונה כמעט שמונה מאות מיליון משתמשים ברחבי העולם וכמו שאומרים היד עוד נטויה. פרסום עסק בלינקדאין זוהי דרך מעולה להגדיל את קהל היעד, לינקדאין מכילה משתמשים איכותיים מה שהופך אותה אטרקטיבית במיוחד עובר מפרסמים רבים.

קידום אורגני בלינקדאין זוהי דרך מעולה לחשוף את העסק לקהל יעד חדש. הקידום מבוסס על אופטימיזציה למילות מפתח, כדי שקידום אורגני בלינקדאין יעבוד חשוב כל הזמן להשקיע בעמוד, בסופו של דבר עמוד לינקדאין שמקודם אורגנית הופך להיות נכס עסקי חשוב.

כמו כל דבר בחיים גם לפרסום בלינקדאין יש יתרונות וחסרונות, פרסום בלינקדאין הוא מעט יותר יקר מפרסום ברשתות חברתיות אחרות, כמובן שאם לוקחי בחשבון את קהל היעד האיכותי זה מתאזן, הרבה משתמשים מגיעים ללינקדאין כדי לחפש עבודה.

קידום ממומן בלינקדאין מאפשר לפרסם במגוון דרכים, תכנון מוקדם של הפרסום ופעולות נכונות ויעילות בהחלט יכולים ליצור קמפיין פרסומי מוצלח אשר מניב תוצאות טובות ומשיג את המטרות.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇