קידום אתרים לעורכי דין

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

קידום אתרים (SEO) הוא מקצוע מאתגר, קידום אתרים עורכי דין הוא אפילו מאתגר יותר. אם נבחון את הנושא מבחינת תחרות, השפע הגדול של עורכי דין שפועלים בארץ בהחלט יוצר תחרות גדולה מאוד ומשמעותית עבור עורך דין שמעוניין לקדם את האתר שלו במנועי החיפוש ולהגדיל את הנוכחות הדיגיטלית שלו או שלה ברשת.

כמו בכל תחום אחר עורכי דין מעוניינים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם ומוכנים להשקיע לא מעט כסף כדי להצליח להתבלט בחיפושים אחר עורכי דין במנועי החיפוש. הנתונים של מספר עורכי הדין שפועלים במדינת ישראל הם לא פחות ממדהימים בישראל יש הכי הרבה עורכי דין ביחס לאוכלוסיה ביחס לעולם כולו.

נכון לשנת אלפיים עשרים ואחת יש בישראל כמעט שבעים אלף עורכי דין פעילים, אלה הם ללא ספק נתונים מרשימים ביותר. אם ניקח את הנתונים האלה לעולם קידום האתרים ניתן להסיק בקלות שהתחרות ברשת תהיה קשה מאוד.

קידום אתרים לעורכי דין הוא אחד התחומים המאתגרים, לא רק שהתחרות היא עצומה עורכי דין מוגבלים בדרך בה הם יכולים לפרסם את עצמם זה לא משנה איזה עורך דין זה או מה התחום בו הוא עוסק יש מספר כללים אות אסור לעבור. זאת גם הסיבה שכמעט לכל עורכי הדין בישראל יש אתר אינטרנט.

קידום אתר בגוגל של עורך דין או משרד עורכי דין באינטרנט זוהי דרך מעולה לחשוף אותם ולהגיע לקהל יעד גדול יותר, כדי להצליח ברשת חייב לעשות את זה כמו שצריך. וכדי לעשות את זה בצורה הטובה ביותר יש לנקוט במספר פעולות במקביל. על אף שזה יכול להיות מאוד קשה ולקחת לא מעט זמן קידום אתרים לעורכי דין הוא בהחלט אפשרי.

הכנו עבורכם מדריך שיסביר לכם מה צריך לעשות כדי שהאתר של עורך או עורכת דין יתקדם במעלה המיקומים במנועי החיפוש של גוגל, מה הקשיים בקידום אתר כזה, מה מומלץ ולא מומלץ לעשות ועוד מידע שימושי על קידום אתרים לעורכי דין.

קידום אתר לעורך דין
קידום אתר לעורך דין

איך מקדמים אתרי עורכי דין בצורה אופטימלית בגוגל

נקדים ונאמר, קידום אתרים לעורכי דין מצריך תקופת זמן לא מבוטלת לפחות כאשר מדובר על קידום אורגני, לכן שם המשחק הוא סבלנות ועבודה עקבית. כדי לעשות את זה נכון בקידום אתרים לעורכי דין אסור לעשות טעויות, כל טעות של המקדם יכולה בהחלט לעלות ביוקר לשני הצדדים.

קידום אתרים לעורכי דין בגוגל ובשאר מנועי החיפוש לעולם לא יצליח אלא אם תושקע בו עבודת קידום הכוללת התמדה, חשוב ליצור תוכן איכותי במיוחד, לדאוג לאופטימיזציה של האתר, לסנכרן אותו עם הרשתות החברתיות ולעבוד על קישורים איכותיים.

יצירת מיתוג – וקידום שלו בגוגל זוהי אחת מפעילויות השיווק הדיגיטליות היעילות ביותר שעוזרות למשרד עורכי דין להגדיל את הנוכחות של ברשת, הכמות הגדולה של עורכי הדין בישראל מעצימה את התחרות זה לא משנה באיזה נישה של עריכת דין מדובר בכל מקרה תמצאו שפע של עורכי דין שנותנים שירות באותה הנישה.

מילות מפתח – קידום אתרים מבוסס על מילות מפתח, למשל אדם אשר מחפש עורך דין תעבורה בבאר שבע ככל הנראה יכתוב את זה בגוגל, חשוב להתאים את האתר למילות מפתח רלוונטיות לתחום ולאזור של עורך דין מקודם. סיכויים גדולים שאותו אדם שחיפש עורך דין בבאר שבע יחפש בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש הוא יגלול פחות או יותר עד מרכז העמוד כדי למצוא את העורך דין הכי רלוונטי עבורו.

קידום ממומן בגוגל – מלבד קידום אורגני לעורכי דין ניתן ואף מומלץ גם לשלב קידום ממומן בגוגל. קידום ממומן מאפשר לכם ליצור מודעות שיווקיות אותן מודעות שאתם רואים בחלק העליון של תוצאות החיפוש של גוגל, אם תשימו לב תוכלו לראות שבכל ארבעת התוצאות הראשונות כתוב בצד המודעה את הביטוי "מודעה",המודעות מופיעות גם בחלק התחתון של תוצאות החיפוש.

היתרון הגדול של קידום אתר בגוגל ממומן, כמובן במידה ועובדים בצורה נכונה הוא היכולת לקבל פניות מהירות, מלבד זה הקידום הממומן תורם לעלייה בנפח הגלישה באתר, קידום ממומן בגוגל רלוונטי במיוחד לאתרים חדשים כמו גם לאלה שלא מניבים תוצאות הקידום האורגני, גם אתרים מצליחים יכולים להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים במטרה שהם יהפכו להיות לקוחות של ממש.

תוכן לאתר עורך דין – אחת הנקודות החשובות ביותר בקידום אתר של עורכי דין זהו התוכן. זה נכון שבכל תחום התוכן של האתר הוא סופר חשוב אך בתחום של עריכת דין הכרחי שהתוכן יהיה מדויק ביותר, הרבה אתרי אינטרנט של עורכי דין פשוט שוכרים כותב או כותבת תכנים שתיצור עבורם את התוכן של האתר.

באתרים של עורכי דין לכל מילה יש משמעות, לכן בהחלט כדאי לערב את עורך או עורכת הדין בבקרת או כתיבת התכנים של האתר או לפחות למצוא כותבי תוכן שיש להם ידע בתחום. התוכן של האתר אמור לתת מספיק מידע עבור הגולשים ובסופו של דבר להניע אותם לפעולה.

מצד שני התוכן באתר הינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי, המטרה שלו היא להציג את עורך או עורכת הדין על הצד הטוב ביותר שלהם. תוכן רלוונטי ואיכותי יכול לשפר את המוניטין ולא פחות חשוב לשדר אמינות לגולשים שמגיעים לאתר. כך שאין צל של ספק ששווה להשקיע בנושא של תוכן האתר.

חווית משתמש – אתר אינטרנט הוא הפנים של עורכי הדין, גולש שמגיע לאתר חייב לקבל את המידע החשוב בצורה הכי ברורה. התחרות הגדולה במנועי החיפוש מניבה תוצאות של אתרים שהשקיעו בחווית המשתמש ׁׂ(UX) הניווט באתר צריך להיות נוח ופשוט גם עבור משתמשים פחות טכניים.

לרוב אתרים של עורכי דין הם במידה מסוימת יותר צנועים מבחינת העיצוב, המטרה של האתר זהו התוכן שאמור להיות מסופק לגולשים, עם זאת יש כמה אלמנטים באתר שחשוב להבליט, טופס צור קשר קל וברור אשר ממוקם במקום בולט, כמו גם מספר טלפון לחיץ אלה הם נקודות מאוד חשובות המאפשרות ללקוח הפוטנציאלי ליצור קשר עם העורך או עורכת הדין. 

קידום עורכי דין ברשתות החברתיות – כיום בקידום אתר לעורכי דין אי אפשר להתעלם מפלטפורמות מדיה חברתית שונות. אם זה פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ועוד רבים שבסך הכל מעניקים למקדם עוד ערוצי תקשורת עם הלקוח, כיום גם ניתן לסנכרן את האתר עם הרשתות החברתיות השונות ולקבל מידע ונתונים חשובים שיכולים להועיל את קידום האתר בהמשך.

בשורה התחתונה קידום אתרים לעורכי דין חייב להיות עקבי, מקדם של אתר עורך דין חייב להיות מודע לכללים והחוקים השונים, האתר חייב להיות כל הזמן עדכני מבחינת הפרטים החשובים, מהם תחומי העיסוק של עורך הדין והמשרד,  מהן שעות הפעילות של המשרד, כתובת המשרד וכל פרטי צור קשר החשובים.

קידום בגוגל משרד עורכי דין
קידום בגוגל משרד עורכי דין

למה צריך לשים לב שמקדמים אתרים לעורכי דין בגוגל אורגני

קידום אתרים לעורכי דין הוא קצת שונה ישנם חוקים מסוימים שחשוב להימנע מלעבור אותם. התוכן של האתר חייב להיות מקורי לחלוטין, האמת שבמקרה הזה זה נכון לכל סוג אתר שמקדמים, כמו כן, אסור להעתיק תוכן מאתר עורך דין אחר, או כל סוג של מידע. גניבה של תוכן עלולה לגרור תביעה כספית משמעותית, כמו גם שכפול או העתקה של תוכן.

תוכן האתר הוא המפתח להצלחה שלו, לכן מלבד עמוד הבית, עמד אודות, וקטגוריות בהן המשרד מתמחה חשוב לעבות את תוכן האתר ככל שניתן, עם זאת מאוד חשוב שהתוכן יהיה רלוונטי ולא סתם למלא את תוכן האתר כי צריך, ניתן לשלב ציטוטים משפטיים שלא יחשבו להעתקת תוכן. 

חשוב להבין הלקוח הפוטנציאלי הוא לא עורך דין בגלל זה הוא כאן, לכן תוכן האתר צריך להיות באיכות גבוה אך גם כזה שגם כמו שאומרים גם פשוטי העם יבינו אותו. זה רלוונטי גם מבחינת גוגל שמקדמת אתרים יעילים וברורים כדי להעניק לגולשים את התוצאות הכי רלוונטיות עבור מילות החיפוש שהם הקלידו בדפדפן.

ביטויי המפתח של האתר הם סופר חשובים להצלחה של האתר במנועי החיפוש, חובה לבחור ביטויים ממוקדים ככל האפשר, יש המון כלים שיכולים לייעל את המחקר ולעזור למצוא את הביטוים המתאימים ביותר לקידום האתר, בנוסף קהל היעד של האתר יכול בהחלט להיות מגוון מאוד.

זאת גם הסיבה שמומלץ לפרסם את עורכי הדין ברשתות החברתיות שם סביר להניח שהחשיפה תהיה גדולה יותר מצד צעירים, המטרה היא להגדיל את החשיפה כמה שאפשר לפנות לקהל יעד גדול אך תמיד לשמור על מיקוד. הרשתות החברתיות מאפשרות ליצור פרסומות, כמו גם יכולת לתקשר עם עורך או עורכת הדין בקלות.

ההצלחה של קידום אתר עורכי דין נמדדת לפי מיקומים במנועי החיפוש אבל ממש לא רק. בסופו של דבר מה שחשוב עבור עורך או עורכת דין אלה הם הלקוחות הפוטנציאליים שהמטרה היא להפוך אותם ללקוחות של ממש. 

קידום אתרים לעורכי דין
קידום אתרים לעורכי דין

איך לקדם אתר של משרד עורכי דין בגוגל?

עולם קידום אתרים הוא ללא ספק מאתגר, אך יש תחומים מסוימים כמו עריכת דין שבהחלט נחשבים מאתגרים במיוחד. קידום אתרים לעורכי דין מכיל קשיים רבים אך גם לא מעט הזדמנויות, התחרות המאסיבית הביקוש וההיצע פשוט מדהימים, יש המון עורכי דין במדינת ישראל וללא מעט מהם יש אתרים מקודמים מה שהופך את התחרות קשה אף יותר.

זה לא מספיק להעלות אתר לאינטרנט לאוויר ולחשוב שדברים יקרו מעצמם, חשוב להבין, קידום אתרים לעורכי דין מתבססים על מילות מפתח ככל שיש יותר היצע וביקוש כך מנועי החיפוש מעניקים לאתרים שעומדים הכל הכללים החשובים להתקדם במעלה המיקומים.

זוהי עבודה שיכולה לקחת לא מעט זמן, עם זאת תמיד ניתן ואף מומלץ לחזק את הקידום האורגני בשילוב עם פלטפורמות אחרות, לדוגמא אתר אינטרנט חדש של עורך דין שרק עלה לרשת ככל הנראה לא יופיע מיד במיקומים גבוהים יקח זמן עד שהוא יתקדם וכמובן לא מעט עבודה כדי שזה יקרה.

גוגל ממומן יכול בהחלט לספק פתרון לפניות מהירות של לקוחות פוטנציאליים וגם לעזור להגדיל את התנועה לאתר. שילוב של רשתות חברתיות יעזור להגיע לקהל יעד נוסף קרוב לוודאי באחוזים גדולים יותר תהיה שם נוכחות של אנשים צעירים יותר, ישנן עוד דרכים ופעולות רבות שניתן לעשות כדי לקדם את האתר.

בסיכומו של דבר חשוב להשקיע במיוחד במספר נקודות קריטיות לקידום האתר, כאשר התוכן הוא החשוב מכולם, בהחלט מומלץ שעורך או עורכת הדין יהיו מעורבים בתהליך הקידום ויוכלו לאשר את התכנים ושהם עומדים בכל הכללים החשובים.

אחד הקשיים המרכזיים שצריכים להתמודד איתם בקידום אתרים של עורכי דין, זוהי התחרות הגדולה, כיום יש בישראל כמות אדירה של עורכי דין ולחלק נכבד מהם יש אתרי אינטרנט חלק גדול מהם גם מקודם, כדי לקדם אתר של עורכי דין יש להשקיע עבודה רבה במגוון פלטפורמות, כמו חשוב לקחת בחשבון שזה יכול לקחת לא מעט זמן.

כמובן לכל נישה יש את הייחודיות שלה, קידום אתרים מבוסס על מילות מפתח כך מהבחינה הזו לכל נישה ונישה יהיו מילות מפתח שונות, לדוגמא עורך דין לענייני משפחה, הקידום יהיה שונה נאמר מקידום של הביטוי עורך דין פלילי. בסך הכל מהבחינה הטכנית עבודת הקידום תהיה די דומה, עם כי הנישות השונות יכולות לפני לקהלי יעד שונים לחלוטין האחד מהשני.

כן יש חוקים וכללים החלים על אתר אינטרנט של עורכי דין, אסור להעתיק או לשכפל תכנים מאתרים אחרים, כמו כן אסור להעתיק מידע, התחרות הגדולה יוצרת עבור מקדמי אתרים עבודה רבה שתניב תוצאות רק במועד מאוחר יותר, לפחות מבחינת קידום אורגני לעורכי דין. 

אם נשים בצד את החוקים והמגבלות של קידום אתרים לעורכי דין, הקידום מבוסס על פעולות בסיסיות שכל אתר צריך כדי להתקדם במנועי החיפוש, ההבדל המשמעותי הוא כמות העבודה שיש להשקיע כדי שקידום אתר אינטרנט של עורך או עורכת דין יצליח. בין הפעולות הנדרשות, מחקר מילות מפתח, יצירת מותג ונוכחות משמעותית ברשת, ליצור עבור הגולשים חווית משתמש נוחה ויעילה, אלא הן רק חלק מהפעולות, בקידום אתרים של עורכי דין עבודת הקידום בהחלט יכולה להיות מאוד מורכבת.

איך נגיד את זה בעדינות, לטעות בעיקר לא בתכנים של האתר, קידום של אתרים לעורכי דין הוא מאוד עדין מהבחינה הזאת, המסרים של האתר חייבים להיות סופר מדוייקים, כמובן שאסור לשכפל את התוכן או לקחת מידע מאתרים מקבילים, במקרה כזה תוכלו להיתבע על סכומי כסף לא מבוטלים וגם לפגוע במוניטין החיובי שצברתם לאורך הזמן.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇