ניהול מוניטין לחברות משלוחים הפך בשנים האחרונות לחובה עבור כל חברה, התחרות בין החברות קשה, על החברה לבלוט מול המתחרים ולא פעם חברות רבות מתמודדות עם מוניטין שלילי.
כולם יחפשו משלוחים בגוגל - מוניטין חיובי לחברת משלוחים זה חובה
בעידן הדיגיטלי אין חברה או עסק בכל תחום ובכל גודל שלא זקוקים למוניטין חיובי באינטרנט, מושך ומזמין לקוחות פרטיים ועסקיים.
התחרות בין חברות המשלוחים רבה ומאתגרת, חברות גדולות ובנוניות עוסקות בשירות משלוחים ומטרתם להרשים לקוחות פוטנציאליים כדוגמת לקוח פרטי שמקבל שירות מחברת המשלוחים, החברה או העסק שמשתמשים בשירות חברת המשלוחים ולעיתים על החברה להציג מוניטין חיובי גם כלפי הלקוח הפרטי וגם כלפי העסק שמשתמש בשירות המשלוח.
המקום הראשון שבו כל אדם או חברה יחפשו תחילה שירותי משלוחים מתחיל- הוא בגוגל, אם הגיעו אליכם יחפשו מידע נוסף עליכם לפני שסוגרים עסקה דרך האינטרנט או לפני שמתקשרים או שולחים מייל לקבלת השירות או הצעת מחיר.
ככל שמוניטין החברה יהיה חיובי יותר כך החברה תצליח יותר, וההיפך, ככל שמוניטין החברה יסבול מאזכורים שליליים שונים כך מי שחיפש יברח ויפנה לחברות מתחרות.
ככל שיש חברות רבות בתחום ככה ניתן לאבד לקוחות במהירות, עשרות רבות של חברות שליחויות מכל הסוגים והרמות דואגות למוניטין שלהן וגם לנראות ולמיצוב שלהן מול שאר החברות, ככל שתשקיעו יותר בשיווק באינטרנט ככה תוכלו להתחרות בצורה טובה יותר ולמשוך ככל הניתן את הלקוחות שמחפשים שירות משלוחים.
החשיבות של ניהול מוניטין לחברת שליחויות, מכל סוג וכל פריט, היא קריטית בעידן הדיגיטלי הדינמי וכל חברה כיום משקיעה תקציב משתנה על פי יכולתה, כדי לקדם מוניטין חיובי ברשת ולהתחרות בצורה טובה, חכמה ועדכנית יותר בחברות המשלוחים הרבות בישראל.
באמצעות ניהול מוניטין באינטרנט לחברות משלוחים, ניתן לשפר באופן משמעותי את התדמית ברשת, לקדם תכנים חיוביים ומותאמים לחברת המשלוחים, לדחוק תכנים לא רצויים או שליליים ולמשוך יותר לקוחות.
שומרים על תדמית חיובית באמצעות שיווק לחברת משלוחים, המוניטין החיובי החדש יוכל להישמר באמצעות תכנית ניהול מוניטין ארוכת טווח ובכך ניתן יהיה להמשיך ולבלוט מול חברות משלוחים מתחרות.
קידום אורגני: איך עושים ניהול מוניטין לחברות משלוחים?
אם המוניטין שלכם גנרי ומשעמם או כולל אזכורים שליליים, לא צריך להמתין לניסים מכוון ותדמית בגוגל וברשתות חברתיות נבנית כיום רק ע"י מומחה שיווק וניהול מוניטין שיודע להשתמש בכלים דיגיטליים מתקדמים כדי לקדם אתכם, להפוך את המוניטין שלכם לחיובי ולהשיא את ערך החברה בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלה.
חברת "ניהול מוניטין" מקבלת אל שולחנה פניות רבות מחברות, אנשי עסקים, אנשי ציבור ואף אנשים פרטיים שמעוניינים להפוך את המוניטין שלהם לחיובי.
לאחר ניטור וניתוח תוצאות החיפוש על החברה, נבנה תכנית קידום מוניטין באינטרנט שתותאם ישירות לחברת המשלוחים, באמצעות מומחה לניהול מוניטין עתיר ניסיון וצוות מיומן נקדם את החברה באמצעים שיווקיים דיגיטליים רבים.
התכנית השיווקית האסטרטגית תצא לפועל יחד עם יחס אישי, שקיפות לתהליך ותוצאותיו, שיטה ייחודית להדחקת אזכורים שליליים, מעטפת שיווקית 360 לחברות ומותגים, כניסה מהירה לביצוע והמחיר המשתלם ביותר.
בין הכלים איתם ניתן להשתמש בהם: בניית אתר תדמית חדש ומותאם לצרכים המתעדכנים של גוגל או אופטימיזציה לאתר החדש, שימוש בפלטפורמות מיתוגיות ברשת, כתבות יחסי ציבור באתרי החדשות בישראל, קידום תמונות וסרטונים חיוביים וכלים נוספים שיאפשרו לנו להדחיק את התוצאות הישנות ולקדם תוצאות חיוביות חדשות.
באמצעות הכלים המתקדמים בעולם למעקב אחר המוניטין ברשת, נספק עבורכם תוצאות טובות ודו"חות התקדמות.
גוגל ורשתות חברתיות: שיווק ממומן באינטרנט לחברות משלוחים
חברות רבות שפונות לשירות "ניהול מוניטין" מבקשות לשלב יחד עם השיווק האורגני גם שיווק ממומן, מטרתו לא רק לשמור על שם העסק ושם המותג אלא גם להתחרות בצורה יעילה ומתוחכמת במתחרים.
שיווק ממומן יאפשר לחברה שלכם להתחרות בחברות משלוחים שונות ואפילו בגדולות שבהן, בשונה משיווק אורגני שמטרתו להתמקד בשם החברה ובמוניטין שלה לטווח הארוך, השיווק הממומן מאפשר ליצור קמפיין קצר טווח למשיכת לקוחות ולבלוט בתקופת זמן בשנה או באמצעות תקציב פרסום קבוע שיאפשר לבלוט או לקדם מבצעים עבור לקוחות פרטיים ועסקיים.
קידום ממומן לחברה יאפשר לקדם ביטויים שקשורים לעולם חברות המשלוחים ולתחומי העיסוק של החברה, כך למשל ניתן יהיה לקדם ביטויים כמו: "חברת משלוחים בארץ", "חברת משלוחים לעסקים קטנים", "חברת שליחויות זולה", "חברת משלוחים מומלצת" ועוד.
יחד עם פרסום ממומן בגוגל וקידום החברה באמצעות מודעות ממומנות בגוגל, ניתן לשלב שיווק ממומן נוסף כדוגמת פרסומות בפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב והכל בהתאם לצרכים שלכם ולתקציב אותו הקצתם.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל על חברת משלוחים
חברת משלוחים היא ככל הנראה אחת מסוגי החברות הבולטות ביותר באינטרנט בכל הקשור לאזכורים שליליים בגוגל וברשתות החברת, בעיה של תוצאות חיפוש שליליות בגוגל מתקיימת על בסיס יומי בכל הקשור לביקורות שליליות על חברת משלוחים.
ביקורות שליליות הן לא הגורם הנגטיבי השלילי היחידי איתו מתמודדות חברות רבות במשק ובעיקרן חברות משלוחים, בין היתר חברת משלוחים עלולה להתמודד עם כתבות שליליות על החברה (תנאי השליחים, בעיות תברואה, עלויות גדולות, בעיות חמורות במשלוח, גניבות ועוד), פסקי דין שליליים, תמונות לא מחמיאות על המוצרים הסופיים או סרטונים שליליים על חברת משלוח ואזכורים שליליים רבים שיוכלו ליצור לחברה מוניטין שלילי ולגרום ללקוחות וותיקים או פוטנציאליים לסלוד משירות המשלוחים של החברה ולא להזמין דרכה יותר או שלא להזמין מלכתחילה.
חברת "ניהול מוניטין" מטפלת באופן דיסקרטי גם במצבים של תוצאות חיפוש שליליות בגוגל באמצעות הדחקת אזכורים שליליים, במצב בו ישנם מספר תוצאות חיפוש שליליות או ריבוי של תוצאות שליליות בגוגל וברשתות החברתיות, הדבר יוכל להוביל לפגיעה משמעותית ברווחיות של חברת המשלוחים ומלבד הפסדים משמעותיים החברה יכולה להיפגע באופן ניכר עד לכדי פשיטת רגל וסגירת החברה.
אל תזניחו מוניטין שלילי, מוניטין שלילי בגוגל אינו רק פוגע בתדמית של החברה אלא גם הופך למאתגר ויקר יותר לטיפול ככל שהזמן עובר.
ניסיון רב ומגוון: חברת ניהול מוניטין תסייע לחברת המשלוחים
חברות ניהול משלוחים אינן היחידות שמשתמשות בשירותי ניהול מוניטין ושיווק באינטרנט, חברות רבות ואנשי עסקים מתחומים שונים פונים אל חברת "ניהול מוניטין" כדי להזניק את המוניטין שלהם ואף לטפל במוניטין שלילי הרסני, בין הענפים שזכו לטיפול מוניטין מתקדם: נדל"ן, שיפוצים ובנייה, עורכי דין, רופאים ואסתטיקה, פוליטיקאים, ריהוט לבית, תכשיטים, אנשים פרטיים ותחומים רבים נוספים שאפשרו לנו לציבור ניסיון מגוון לאורך השנים ולתת לחברות, עסקים ואנשים מכל התחומים – הזמנות שנייה למוניטין חיובי באינטרנט.
חברת ניהול מוניטין מתחייבת לשקיפות בתהליך מול כל לקוח ובמקביל תשמור על דיסקרטיות ופרטיות לקוחותיה.