פרסום של כתבה שלילית באתר מערב אונליין על כל עסק או אדם בישראל ייצרו מוניטין שלילי, יחד עם הכתבה השלילית מוניטין שלילי עלול להופיע כתוצאה מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל מסוגים שונים. באמצעות חברת "ניהול מוניטין" ניתן לדחוק את התוצאות הלא רצויות ולהפוך את המוניטין לחיובי.
מבית עיתון מעריב השבוע ואלי עזור: כשמופיעה כתבה שלילית באתר מעריב אונליין
כתבה שלילית באתר מעריב אונליין נחשבת משמעותית גם בעידן שלאחר העברת הבעלות לאלי אזור והקמת אתר חדש, לאתר תנועת משתמשים גדולה יחסית ובאפשרותו להשפיע על המוניטין של כל עסק וכל אדם.
מלבד חדשות, באתר מעריב אונליין ניתן להיחשף לכתבות תוכן בנושא כלכלה, צרכנות, רכב, נדל"ן, בידור, אוכל, ספורט, תרבות ומדורים נוספים שיכולים להוביל לכתבות חיוביות או שליליות.
על אף היחלשות האתר והעיתון עם השנים, מותג "מעריב" עדיין משמעותי ומשפיע, הופעת כתבה חיובית באתר מעריב אונליין תסייע לכם לקדם את המוניטין שלכם ברשת, כתבה שלילית באתר עיתון מעריב עלולה לפגוע במוניטין שלכם וכבר משלב הכתבה הראשונה.
חברות ואנשים רבים סובלים ממוניטין שלילי בגוגל וברשתות החברתיות, במסגרת אזכורים שליליים המופיעים בגוגל ניתן להיתקל בכתבות שליליות מאתרי חדשות גדולים נוספים, פסק דין שמופיע על שם של אדם או עסק, ביקורות שליליות על שירות, מוצר או תפעול של עסקים, תמונות וסרטונים שליליים וכן אזכורים שליליים נוספים.
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל יוצרות מוניטין שלילי המחייב טיפול מקצועי בהקדם האפשרי.
כוחו של אתר מעריב אונליין
על היותו של המותג "מעריב" וותיק עם עיתון ראשון שיצא כבר בשנת 1948, לאחר משברים כלכליים ומכירתו לאלי אזור, כתובת האתר המוכרת של מעריב nrg נמכרה (כיום מובילה למקור ראשון) ובשנת 2014 הוקם מותג חדש "מעריב online" ולו עורכים וכתבים מוכרים.
כאמור, לאתר תנועת משתמשים גבוהה, אתר מעריב ממוקם 50 בדירוג אלקסה למדד האתרים הישראלים.
יחד עם עיתון יומי ("מעריב הבוקר") ועיתון שבועי בתפוצה של כ- 150,000 אנשים ("מעריב סופהשבוע"), מדובר על מערכת חדשותית עם כוח תקשורתי משמעותי, כתבה שעלתה באתר מעריב עלולה להתפרסם גם בגרסה המודפסת ולגרום לנזק תדמיתי משמעותי יותר לטווח הקצר.
בנוסף אתר מעריב אונליין יוצר שיתופי פעולה עם גופי תקשורת נוספים, בין היתר 103FM, אתר TMI (אתר רכילות בבעלות מעריב), ספורט 1, eco99fm וגופים נוספים.
כתבה שלילית באתר מעריב אונליין עלולה לפגוע בכם בטווח הקצר במסגרת הופעה לגולשים באתר ואולי אף ובעיתון היומי/שבועי, האתגר הגדול הוא הפגיעה של הכתבה השלילית במוניטין שלכם ברשת לטווח הארוך במסגרת הופעת הכתבה בתוצאות החיפוש של גוגל.
אתר מעריב אונליין נחשב לאתר גדול במסגרת סירקת הכתבה לגוגל, תוך מספר דקות מפרסום הכתבה השלילית האזכור יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל וכעת כל מי שיחפש את שמכם בגוגל ייחשף לכתבה שלילית מאתר מעריב אונליין ואף אזכורים שליליים נוספים.
איך אפשר למחוק כתבה מאתר מעריב?
מערכת אתר מעריב אונליין היא מערכת מסודרת עם עורכים וכתבים מנוסים, המידע שפורסם עליכם נבדק ולרוב בקשות להסרת כתבה מהאתר מסורבות. מלבד סירוב, בקשה להסרת כתבה מאתר מעריב אונליין עלולה לגרום לגורמים במערכת לבדוק מידע נוסף עליכם ולפרסום עוד כתבות שליליות.
אם אתם מחזיקים בהוכחות שהכתבה השלילית עליכם היא שגויה ומהווה דיבה, תוכלו לפנות עם ההוכחות למערכת מעריב אונליין בטופס צור קשר באתר או לדוא"ל: sherut@maariv.co.il
סובלים מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל? ניתן לפתור את הבעיה עם ניהול מוניטין!
כתבה שלילית במעריב אונליין ותוצאות חיפוש שליליות נוספות בגוגל הן אמנם מוניטין שלילי אך לא סוף העולם, בעזרת חברת "ניהול מוניטין" ניתן לקבל מעטפת שיווקית דיגיטלית שלמה, אחד מהתחומים הנפוצים ביותר הוא טיפול במוניטין שלילי בגוגל וברשתות החברתיות.
באמצעות מומחה לניהול מוניטין וצוות דיגיטלי מוכשר, ניתן לבנות תכנית דיגיטלית המותאמת לכל גודל וסוג לקוח (חברות גדולות, עסקים בינוניים-קטנים, אנשי ציבור ועסקים, בכירים בחברות ועד אנשים פרטיים) – המטרה העיקרית היא לדחוק את התוצאות הלא רצויות ולקדם תוצאות חיוביות מותאמות בהתאם לצרכים של כל לקוח, באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים וכן בהתאם לתקציב החודשי המוגדר.
על אף התהפוכות בעיתון ובאתר מעריב, האתר עדיין נחשב חזק ולו תנועת משתמשים גדולה, עיתון יומי ושבועי ושיתופי פעולה עם גופי ואתרי תקשורת מוכרים.
כתבה שלילית באתר מעריב אונליין תשפיע בטווח הקצר בחשיפה למשתמשים ואולי אף תגיע לעיתון המודפס, בטווח הארוך הכתבה תיסרק לגוגל ותופיע לכל אדם שיחפש את שם העסק או האדם המוזכרים בכתבה.
לא מומלץ לפנות לאתר תקשורתי גדול לבקשה להסרת כתבה ללא הוכחות ברורות שהכתבה שגויה ומהווה דיבה, אם ברשותכם הוכחות כאלו ניתן לפנות לאתר.
שירותי ניהול מוניטין מאפשרים את דחיקת האזכורים הלא רצויים וקידום אזכורים חיוביים מותאמים חדשים.