חברות ואנשים בישראל חשופים לכתבות שליליות שמתפרסמות באתרים הגדולים, כתבה שלילית באתר כלכליסט עלולה להפוך את המוניטין שלכם לשלילי, תשפיע עליכם בטווח הקצר והארוך ותגרום לאנשים שמחפשים את השם שלכם להתרחק ולסלוד מכם.
מקבוצת ידיעות אחרונות: כשמתפרסמת כתבה שלילית באתר כלכליסט
פרסום של כתבה שלילית באתר כלכליסט מבוצע על בסיס יומי, פרשה הסובבת חברה או אדם או טור דעה וביקורת הם דבר שבשגרה בקרב כלל אתרי החדשות והתוכן הגדולים – אם כלכליסט פרסמו כתבה שלילית עליכם, אתם חייבים לקחת את זה ברצינות ולהבין את ההשלכות הצפויות על התדמית שלכם.
אתר כלכליסט הוא אחד מהאתרים הנמצאים בבעלות קבוצת ידיעות אחרונות, האתר נחשב גדול ומשמעותי ויכול להשפיע לטובה במסגרת כתבות חיוביות אך גם לרעה בדמות של כתבה שלילית הסובבת שם של אדם או עסק.
כתבה שלילית באתר גדול כמו כלכליסט תפגע בכם במיוחד בטווח הארוך, תוך מספר דקות מרגע פרסום הכתבה באתר מנוע החיפוש של גוגל יסרוק את דף האינטרנט שבו מופיעה הכתבה ויציג אותה לכל אדם שיכתוב את שמכם.
הופעת כתבה שלילית בתוצאות החיפוש של גוגל תלויה בפרמטרים שונים של האתר, כלכליסט מקבל עדיפות בגוגל והכתבה עליכם תופיע במקום גבוה ובולט בתוצאות החיפוש.
יחד עם הכתבה שלילית מאתר גדול, עסקים ואנשים עלולים להיתקל בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל המגיעות בדמות פסק דין שבו שמם מופיע, ביקורות שליליות, תמונות וסרטונים לא מחמיאים ואזכורים שליליים נוספים שהופכים את המוניטין לשלילי והרסני.
כוחו של אתר כלכליסט
אתר כלכליסט הוקם בשנת 2008, באמצעות הגב התקשורתי של ידיעות אחרונות האתר הפך תוך מספר שנים לאתר מוכר, עם תנועת משתמשים גדולה, אולפן כלכליסט TV, אפליקציית כלכליסט ומדורי תוכן רבים.
כתבה שלילית בכלכליסט לא תפגע בכם בטווח הקצר רק בקרב גולשי האתר, הכתבה עלולה להופיע גם בגרסה המודפסת של כלכליסט ובהתאם לבעלות האתר, הכתבה יכולה להופיע כקישור באתר Ynet (מקבוצת ידיעות אחרונות), להופיע ככתבה נוספת נפרדת ב Ynet ואפילו להופיע ככתבה נפרדת באתר עיתון ידיעות (yediot).
מגוון המקומות בהן כתבות שליליות יכולות להופיע תחת קבוצת ידיעות אחרונות היא רחבה, אתרים מקבוצת ידיעות אחרונות יכולים לגרום לעסקים או אנשי ציבור ועסקים להצליח בגדול או להתרסק, כתבה שלילית בכלכליסט או מספר כתבות שליליות תחת אתרים מקבוצת ידיעות אחרונות או אתרים נוספים שבחרו לעלות כתבה עליכם בעקבות כתבה שעלתה בכלכליסט.
כתבות נוספות על אותו המקרה ומקרים נוספים יתפרסמו באתרי החדשות והתוכן הגדולים, אלו ייסרקו בגוגל ויופיעו בתוצאות החיפוש על שמכם – אין להזניח את מוניטין השלילי ויש לפנות לשירותי ניהול מוניטין כדי להתמודד עם הבעיה.
האתר כלכליסט הוא אחד האתרים החזקים בישראל עם ציון 81 וסמכות של 54. יש לו כמעט 1.5 מיליון גולשים אורגניים בחודש והוא מדורג על כמעט 600 אלף מילות מפתח שונות, יותר מ25 אלף דומיינים שונים מקשרים אליו..משמע זה ממש "מפלצת" מבחינת גוגל שנותנת לו חשיבות רבה בתוצאות חיפוש וברכיב החדשות.
איך אפשר למחוק כתבה מאתר כלכליסט?
כאמור, אתר כלכליסט הוא אתר גדול עם גב תקשורתי ואינטרנטי משמעותי מבית קבוצת ידיעות אחרונות, האתר פועל באופן מסודר עם אישורי עורכים לפרסום התוכן ולאחר בדיקה יסודית ובמרבית המקרים אתר גדול ומוסדר כדוגמת כלכליסט לא נוהג להסיר כתבות.
יצירת קשר עם כלכליסט להסרת כתבה לא תסתיים רק בסירוב או התעלמות, פרסום הכתבה עליכם נעשתה מסיבה מסוימת ובקשה שלכם להסרה (ללא הוכחות ברורות וחד משמעיות) עלולה להוביל לפרסום כתבות שליליות נוספות עליכם.
אם בכל זאת בחרתם לפנות לאתר כלכליסט ובידכם מידע שמוכיח שהפרסום שגוי ומהווה דיבה, תוכלו לפנות לאתר בדוא"ל news@calcalist.co.il (מערכת האתר), eyal.peer@calcalist.co.il (מנכ"ל), galit.hemi@calcalist.co.il (עורכת) ובטלפון 077-7350809.
כתבות שליליות יוצרות מוניטין שלילי, הפתרון? ניהול מוניטין!
כתבה שלילית וכל אזכור שלילי נוסף שמופיע בגוגל, יוצרים מוניטין שלילי המחייב טיפול בהקדם האפשרי.
חברת "ניהול מוניטין" מספקת מעטפת שיווקית דיגיטלית לעסקים מכל ענפי המשק ואנשים בדרגים שונים, בין השירותים השונים, החברה מאפשרת לכם להתמודד עם המוניטין השלילי ותפעל כדי להפוך את המוניטין שלכם לחיובי ומותאם לצרכים העסקיים והציבוריים שלכם.
בשלב הראשון ננטר וננתח את המידע הקיים עליכם, לאחר מכן נבנה תכנית שיווקית שמותאמת לכל לקוח ובהתאם לתקציב החודשי אותו הלקוח מציב.
את התכנית נוציא לפועל באמצעות מומחה לניהול מוניטין שמנצח על צוות דיגיטלי מיומן, נשתמש בכלים דיגיטליים מגוונים כדי לדחוק את תוצאות החיפוש השליליות אל העמודים האחוריים ונעלה אזכורים חיוביים מותאמים ליצירת מוניטין חיובי חדש.
שאלות נפוצות לגבי כלכליסט
כתבה שלילית מאתר חדשות ותוכן גדול כמו כלכליסט תפגע בכם בטווח הקצר בקרב הגולשים באתר והמנויים בעיתון. בנוסף, הכתבה תפגע בכם לטווח הארוך ותופיע בתוצאות החיפוש של גוגל.
כן, מלבד תנועת המשתמשים הגבוהה, כלכליסט נמצא תחת קבוצת ידיעות אחרונות.
אם יש ברשותכם הוכחות ברורות לכך שהכתבה מהווה דיבה ומדובר בטעות, תוכלו לפנות לעורכי האתר בבקשה להסרת הכתבה. אחרת, מומלץ שלא לפנות לאתר בבקשה להסרה.
הדרך הטובה ביותר היא הדחקת התוצאות השליליות באמצעות שירותי ניהול מוניטין.