שירותי פרסום, קידום בגוגל, שיווק חיובי באינטרנט לעמותות וארגונים ללא מטרות רווח. חברת ניהול מוניטין מטפלת במוניטין חיובי ברשת לבעלי עמותה וארגון ללא מטרת רווח!
מוניטין של עמותה או ארגון חייב להיות חיובי ונקי, ניהול מוניטין לעמותות וארגונים ללא מטרות רווח יאפשר לכם להבטיח תדמית חיובית באינטרנט.
למה עמותה חייבת מוניטין חיובי? כיצד מתמודדים עם אזכורים שליליים? איך מקדמים תכנים חיוביים על העמותה? כיצד מבצעים שירותי קידום, פרסום ושיווק חיובי לעמותות וארגונים? ואיך מבליטים את העמותה שלכם אל מול שאר העמותות?
תדמית חיובית חובה: ניהול מוניטין לעמותות ולארגונים ללא מטרת רווח
מדינת ישראל התברכה בעמותות רבות המסייעות לעשרות רבות של תחומים:
נזקקים, חולי סרטן, ילדים ונוער בסיכון, ניצולי שואה, נשים מוכות, בעלי חיים ונושאים רבים חשובים המאפשרים לעמותות להשלים את החסר שלא ניתן או מתאפשר ע"י הרשויות בישראל. כדי לנהל עמותה בישראל חייבים תדמית חיובית, אדם התורם כסף, מוצרים או זמן התנדבות עבור עמותה חייב להרגיש מספיק בטוח שהעמותה מתרכזת רק בטוב והתורמים יחפשו לראות רק אזכורים חיוביים על העמותה כאשר מחפשים את שמה בגוגל וברשתות החברתיות.
חשוב לזכור, האדם חשדן מטבעו ובישראל עקב ריבוי העמותות אנשים לא ממהרים לתרום דבר מבלי לבצע בדיקה ראשונית בגוגל על העמותה, המטרות שלה, הפעילות שלה, לאן הכספים הולכים, מה כתבו עליה וכל היבט שיספק לתורם תחושת ביטחון ואמינות.
כדי לדאוג לתדמית חיובית משתמשים בניהול מוניטין המאפשר להתאים את התדמית החיובית שלכם במקסימום האפשרי אל מול הגולשים המחפשים אתכם בגוגל וברשתות החברתיות.
עמותות אינן לבד, במהלך העשור האחרון חברות גדולות, עסקים בינוניים וקטנים, אנשי ציבור, בכירים בחברות ואפילו אנשים פרטיים משתמשים בשירותי ניהול מוניטין כדי לחזק את התדמית שלהם ברשת כשמחפשים את שמם.
מוניטין חיובי, אפור או שלילי? הבחירה בידיים שלכם!
עמותה עם מוניטין חיובי היא עמותה שהשקיעה על ניהול מוניטין באינטרנט, התאימה את האזכורים לצרכים שלה ודאגה להציג בפני הגולשים את התדמית החיובית ביותר שניתן ובאמצעות מומחה לניהול מוניטין ושיווק דיגיטלי לעמותות.
מוניטין חיובי שכזה יוביל את העמותה לגייס כספים, מצרכים ומוצרים וכן מתנדבים רבים ולהפוך לעמותה גדולה, חזקה, מוכרת, אמינה ובטוחה.
עמותה עם מוניטין אפרורי ומשעמם היא עמותה שאין עליה יותר מדי תוצאות, אין יותר מדי מידע למעט רשם העמותות או אתר זניח ולא מספיק מושקע או ממוקד מטרה וכזו שאמנם אין עליה אזכורים שליליים אך לא מושכת את המתנדבים אליה ובוודאי לא מעניקה לגולשים את הביטחון המספיק לתרום או להתנדב.
ארגון ללא מטרות רווח עם מוניטין אפור ולא בולט עלול להפוך עם הזמן לשוליים, לא יצליח לצמוח ופעילותו תהפוך לזניחה או תיפסק לחלוטין אל מול העמותות האחרות באותו התחום.
עמותה עם מוניטין שלילי לא תוכל לגייס דבר, תורמים ומתנדבים שנחשפים לתוצאות חיפוש שליליות על העמותה מאבדים אמון ונרתעים מלתרום כסף או זמן לעמותה.
מוניטין שלילי על עמותה, גם אם מדובר בעמותה גדולה וותיקה, עלול בסיכוי גבוה להרוס את פעילות העמותה ובמידה ומזניחים את המצב, לגרום לנפילתה והפסקת פעילותה.
מוניטין שלילי מגיעה כתוצאה מתוצאות חיפוש שליליות, אלו יכולות להגיע בדמות פסק דין על שם העמותה, כתבות שליליות על פרשיה הקשורה לעמותה (לרוב בעיות כספיות או נושאים הקשורים לבעלים או מנהלים בעמותה), פוסטים המבקרים את פעילות העמותה ועוד אזכורים שליליים נוספים המחייבים טיפול בהדחקת אזכורים שליליים באופן מקצועי ובהקדם האפשרי.
איך מבצעים ניהול מוניטין לעמותה? חברת "ניהול מוניטין"
כדי לקדם דברים חיוביים על העמותה ולדחוק תוצאות לא רצויות, חברת "ניהול מוניטין" מעמידה עבורכם מומחה לניהול מוניטין שיבנה עבורכם תכנית שיווקית ייעודית עבור העמותה, המותאמת למצב הנוכחי שלכם, התקציב החודשי המוגדר ובהתאם לניטור וניתוח התוצאות המופיעות עליכם.
באמצעות צוות דיגיטלי מיומן נוכל להשתמש בכלים דיגיטליים רבים כדי לשפר את התדמית שלכם בגוגל, בין היתר נוכל לבנות אתר תדמית לעמותה או אופטימיזציה לאתר קיים, כתבות שיווקיות ממומנות באתרי התוכן והחדשות, נפתח עבורכם פלטפורמות שיווקיות, קידום סרטונים ותמונות על העמותה, חוות דעת חיוביות וכלים נוספים שיאפשרו לנו להתאים עבורכם את התדמית החיובית הטובה ביותר.
באמצעות הכלים המתקדמים בעולם לבדיקת מוניטין, נעקוב אחר ההתפתחות שלכם בגוגל ונספק עבורכם דו"ח התקדמות בתדירות גבוהה כדי לשקף עבורכם את התוצאות החיוביות.
בין אם מדובר על מוניטין חיובי שדורש חיזוק, מוניטין אפור המצריך התאמה מלאה של מוניטין חיובי חדש וכן טיפול במוניטין שלילי – שירותי ניהול מוניטין פתוחים גם עבור ארגונים ללא מטרת רווח ועמותות בישראל.
התחרות קיימת גם בין העמותות: פרסום ושיווק לעמותות וארגונים ללא מטרת רווח
כשחושבים על תחרות לרוב חושבים על חברות ועסקים המתחרים אחד בשני, הרצון למשוך יותר לקוחות ולהכניס יותר כסף מוביל את החברות במגזר העסקי להשקיע כספים רבים כדי לשווק ולפרסם את עצמן בעידן תחרותי הקיים בכל ענף במשק, אם אתם מנהלים עמותה או ארגון ללא מטרות רווח, ככל הנראה שהבנתם כבר מזמן שהמצב לא שונה גם בקרב עמותות וארגונים ללא מטרות רווח.
על אף שלא מדובר בעסק או בארגון המחפש רווחים, בעידן הנוכחי קיימות מספר רב של עמותות על כל תחום שדורש סיוע, עמותות עוסקות במספר היבטים מרכזיים: איסוף תרומות כספיות, איסוף תרומות מזון ופריטים נוספים וכן גיוס מתנדבים לפעילויות שונות בקרב העמותה – כדי להגדיל את העמותה והפעילות שלה או לשמר את כוחה הגדול, חייבים להשקיע בשיווק וקידום אורגני וממומן באינטרנט.
אחרי שדאגתם למוניטין של העמותה כשמחפשים את שמה בגוגל וברשתות החברתיות במסגרת ניהול מוניטין לעמותות, תוכלו להגדיל את המעטפת השיווקית דיגיטלית ולבחור בקידום אורגני עבור העמותה שלכם אל מול העמותות המתחרות באותו התחום.
קידום אורגני מאפשר לנו לקדם אתכם בגוגל לטווח הארוך כאשר המטרה היא להבליט אתכם בתוצאת חיפוש כאשר לא מחפשים את השם של העמותה שלכם באופן ישיר, כך למשל נוכל לקדם ביטויים ומילות מפתח כדוגמת "עמותה לאימוץ כלבים" "עמותה לנזקקים", "תרומה לעמותה", "התנדבות עם בעלי חיים", "איך מתנדבים ב/ל" ועשרות ביטויים אפשריים.
קידום ממומן מתאים לטווח הקצר ועבור עמותות ניתן לשלבו במסגרת קמפיין לגיוס תרומות או קליטת מתנדבים חדשים, עמותות רבות הבינו כבר מזמן שהוצאת כסף על פרסומות ומודעות ממומנות באינטרנט, יאפשרו להם להשיג יותר תרומות ובדומה לקמפיינים ישנים ומוכרים לאיסוף תרומות בטלוויזיה או בעיתון.
שאלות נפוצות לגבי פרסום, קידום ושיווק חיובי לעמותות
עמותה או ארגון ללא מטרות רווח עובדים על רוח חיובית, כזו המשדרת ביטחון ושקיפות. ללא מוניטין חיובי העמותות יתקשו לקבל תרומות ומתנדבים.
מוניטין אפור יעלה חששות בקרב תורמים ומתנדבים ויקשה עליכם להשיג כספים, מוצרים ומתנדבים. מוניטין שלילי יבריח תורמים ומתנדבים ועלול להרוס את פעילות העמותה.
תחום ניהול המוניטין בעולם הדיגיטל מאפשר כבר עשור לכל גורם בישראל להפוך את המוניטין שלו לחיובי ולהדחיק את האזכורים הלא רצויים.
כן, עקב ריבוי העמותות בישראל מתקיימת תחרות על כל תורם וכל מתנדב. לשם כך עמותות משקיעות תקציב חודשי כדי לבלוט מול המתחרים בצורה אורגנית וכן בצורה ממומנת באמצעות פרסומות ומודעות באינטרנט.