פרסום ושיווק באינטרנט לחברת הובלות מבוצע רק ע"י מקצועני דיגיטל, ניהול מוניטין לחברת הובלות יעזור לכם לשמור על התדמית שלכם החשובה בחיפוש אחריכם ברשת.
איך מוניטין טוב בגוגל ישפר לכם את הסיכוי להשיג תוצאות טובות יותר? איך משווקים חברת הובלות בגוגל וברשתות החברתיות? ולמה מוניטין שלילי כתוצאה מתוצאות חיפוש שליליות בגוגל על חברת הובלות, עלול לפגוע באופן משמעותי גם בחברות הכי גדולות?
התדמית באינטרנט: ניהול מוניטין לחברת הובלות
תדמית באינטרנט של חברת הובלות היא הליבה של העסק, כאשר אתם מוכרים שירות הכולל כניסה לביתו של אדם, אינטריגות, חששות, עיסוק עם חפצים אישיים ולווי בתהליך של מעבר לדירה אחרת – אתם חייבים להבטיח מוניטין חיובי לחברת הובלות.
ניהול מוניטין לחברת הובלות מצטרף לשורה ארוכה של חברות ועסקים מכל המשק הישראלי שהבינו שהתחרות קשה ואם המוניטין שלהם לא יהיה מספיק מושך הם לא ישיגו מספיק לקוחות ואם המוניטין שלהם יהיה שלילי הם יבריחו לקוחות.
חברת "ניהול מוניטין" תנתח עבורכם את המידע הקיים ותבנה תכנית פעולה שיווקית דיגיטלית לבניית מוניטין חיובי ומותאם לפי כל סוג עסק, לכל צורך וכן תכנית שיווקית המותאמת למצב הנתון של כל לקוח, התאמת כתבות חיוביות לעסק, בניית דף נחיתה או שיפור אתר עסקי קיים, אופטימיזציה, דו"ח מעקב לביצועים ופעולות נוספות הכוללות בתכנית ניהול המוניטין.
איך משיגים יותר לקוחות לחברת הובלות באינטרנט? יוני (39) מתל-אביב עבר דירה לפני חודש ומסביר איך המוח של לקוח פוטנציאלי בעידן הדיגיטלי עובד: "כתבו לי בפייסבוק שמות של חברות הובלה גדולות ועד מובילים קטנים, נכנסתי לגוגל וכתבתי את השמות של המובילים השונים, לחלק מהם היו ביקורות רעות, לחלק עלו כמה פסקי דין. לא רציתי להסתבך, בחרתי בחברת ההובלות עם הביקורות הכי טובות".
גם טלי (31) מרעננה הוכיחה כמה מוניטין באינטרנט לחברת הובלות משפיע על הבחירה הסופית של הלקוח: "היו לי שתי חברות הובלות שהתבלטתי בניהן, בדקתי כל אחת לעומק מכוון ויש לי הרבה חפצים שבירים וכבר הייתה לי חוויה לא נעימה מחברת הובלות בעבר. לחברה הגדולה היו כמה ביקורות שליליות ודווקא לחברה הקטנה יותר היה נראה שהם בסדר ובאמת הם היו מקצועיים בסוף".
פרסום ושיווק באינטרנט לחברת הובלות
כל חברה או עסק בישראל, בכל גודל ומכל ענף חייבים מיתוג עסקי באינטרנט המאפשר לכם לעצב את התדמית שלכם בגוגל וברשתות החברתיות כפי שאתם הייתם רוצים ולפי הצרכים העסקיים שלכם. יחד עם המוניטין החיובי על השם שלכם, נוכל לדאוג גם לקידום העסק אל מול המתחרים בצורה אורגנית וכן גם בקמפיין ממומן בגוגל וברשתות החברתיות.
שיווק דיגיטלי לחברת הובלות יכול להתבצע באמצעות קידום אתר קיים או בנית דף נחיתה וקידומו וכן קידום ביטויים רבים הקשורים לענף ההובלות במטרה שיובילו אליכם בזמן החיפוש של הגולשים, לדוגמה: "חברת הובלות מומלצת בתל אביב", "חברת הובלות אמינה", "הובלות קטנות" ועוד.
מוניטין שלילי לחברת הובלות ירחיק לקוחות מגוגל והרשתות החברתיות
אם אתם בעלים או מנהלים חברת הובלות, נחשפתם לא פעם לוויכוחים ותחושת כעס מצד לקוחות עקב סיבות מוצדקות ולא מוצדקות מבחינתכם, עסקי ההובלות אינם פשוטים והעדר שביעות רצון מצד הלקוחות יכול לבוא לידי ביטוי בקלות בגוגל וברשתות החברתיות.
אחת הבעיות המרכזיות היוצרות מוניטין שלילי היא ביקורות שליליות על חברת הובלות בגוגל ביזנס ואתרי הביקורות הנוספים, הסיבות לביקורות שליליות הן רבות: איחור להובלה, נזק לחפצים, בעיות בשירות, יחס מובילים ללקוחות, עבודה איטית, חפצים שנעלמו, מחיר גבוה מדי וביקורות שליליות רבות שעלולות להציג את חברת ההובלות כלא מקצועית ורשלנית.
אזכורים שליליים נוספים נגד חברת הובלות יכולים להופיע בדמות פסק דין על שם חברת ההובלות או שם הבעלים המופיע בגוגל, כתבות שליליות (כתבת ביקורת על חברת ההובלות או פרשיה שהובילה לכתבה),
סרטונים לא מחמיאים המופיעים ביוטיוב ונסרקו בגוגל וכל תוכן שלילי שנכתב באתר ונסרק בגוגל.
שימוש ברשתות חברתיות הן חלק מהכלים לניהול מוניטין, הרשתות מסייעות למומחה ניהול המוניטין לקדם תכנים חיוביים מותאמים עליכם וכן לדחוק אזכורים שליליים בגוגל הסורק תכנים מכל האתרים כולל הרשתות החברתיות.
מוניטין שלילי לחברת הובלות יכול להגיע גם מהרשתות החברתיות, אחת מהרשתות החברתיות המרכזיות בהן יש להתמקד היא פייסבוק המאפשרת לישראלים רבים להביע דעה צרכנית בנוגע לשירותים שונים אותם קיבלו.
כאמור, עסק להובלות מעורר לא פעם כעסים ואלו יבואו לידי ביטוי ברשת, בפייסבוק ניתן למצוא פוסטים רבים בפרופילים ובקבוצות שונות שיש לטפלם בתגובה מהירה, מקצועית ואסטרטגית וכן בנוסף ניתן לשפר את המוניטין השלילי בגוגל אם כותבים את שמכם ועולות תוצאות שליליות.
הזנחת מוניטין שלילי תגרום ללקוחות לברוח מכם, לקוח שכותב שם של חברת הובלות ונתקל בתוצאות שליליות יבחר לעבור לעשרות המתחרים האחרים באזור שלו כדי להפקיד את החפצים האישיים שלו בידי חברה עם מוניטין חיובי.
מומחה לניהול מוניטין יפעל לדחיקת התוצאות השליליות בגוגל על חברת ההובלות והעלאת תכנים חיובים מותאמים באמצעים דיגיטליים שונים המותאמים לכל לקוח.
חברת "ניהול מוניטין" תדאג לטפל במוניטין השלילי שלכם במקצועיות ובדיסקרטיות מלאה.
שאלות נפוצות בנוגע לפרסום חיובי, שיווק וקידום אפקטיבי לחברת הובלות
כן, כיום חברות גדולות ועסקים קטנים מבצעים ניהול מוניטין לכל ענף ותחום במשק, לרבות חברות הובלות.
יחד עם הפיכת המוניטין שלכם לחיובי, פרסום ושיווק באינטרנט באמצעים שונים יוביל להעלאת הסיכוי להשגת הלקוחות.
יש לנו שיטות רבות לקידום חברת הובלות..בין אם על ידי קידום אורגני לאתר, כתבות יחסי ציבור, פרסום ממומן, צ'אט בוט ועוד. מתחילים מזה שנכנסים לאתר "חברת מוניטין" ולוחצים על צור קשר.
חברת הובלות חייבת להציג מוניטין חיובי המשדר אמינות ובטיחות. מוניטין שלילי יבריח לקוחות.