פרסום ושיווק קליניקה להשתלת שיער מגיעים בעזרת מומחה ניהול מוניטין לחברות להשתלת שיער.
התחרות הגדולה מול טורקיה והצורך למשוך מושתלי שיער פוטנציאליים מצריכים שיווק דיגיטלי למרפאות השתלת שיער.
איך להשיג מושתלי שיער באינטרנט? למה ניהול מוניטין למרפאות השתלת שיער ישראליות הוא המפתח להצלחה? ואיך מתמודדים עם ביקורות ואזכורים שליליים בגוגל על המרפאה?
ניהול מוניטין למרפאות להשתלת שיער
שיווק באינטרנט לרופאי להשתלות שיער מצריך מומחה לניהול מוניטין, במטרה לדאוג לשמכם כרופאים בעלי ניסיון והצלחות רבות בתחום השתלת השיער.
ניהול מוניטין לחברות השתלות שיער מתרכז סביב שם הרופא ושם המרפאה העוסקת בהשתלת שיער, בשוק הישראלי קיימת תחרות מרפאות להשתלות שיער ויחד עם התחרות המוכרת בקרב המרפאות מטורקיה – רופאים שרוצים להצליח ולהתחרות בצורה טובה חייבים לבחור בקידום שיווקי של המרפאה, יחסי ציבור ברשת, קידום התדמית של המרפאה וכן גם קידום אתר המרפאה ברמה מקצועית.
כשבוחרים רופא בכל תחום, מחפשים לדעת כל מידע עליו ועל המרפאה שלו, רופאים העוסקים בנראות כדוגמת שיער הראש של המטופל נשפטים בזכוכית מגדלת על כל מידע הקיים בגוגל וברשתות החברתיות.
רופא או מרפאה להשתלת שיער ללא מוניטין חיובי ומוצלח וכזה שהתוצאות עליו דלילות ולא מושכות, לא יצליח למשוך אליו מספיק לקוחות וככל הנראה יפסיד למתחרים בענף השתלת השיער הישראלי והעולמי.
בנוסף, מוניטין שלילי על מרפאת השיער יפגע באופן משמעותי במרפאה ויגרום ללקוחות פוטנציאליים להתרחק מכם במהירות שיא.
חברת "ניהול מוניטין" מתמקדת בהדחקת התוצאות הלא רצויות והעלאת תכנים שיווקיים חיוביים ומותאמים כדי להפוך את המוניטין שלכם לחיובי, זוהר, מיוצג כמומחה בתחום השתלות השיער, מציג בצורה טובה הצלחות ומשדר ביטחון ואמינות.
איך לאתר מושתלי שיער בגוגל וברשתות החברתיות?
יחד עם הדאגה למוניטין המרפאה באינטרנט, ניתן גם לפעול במקביל לקידום אתר למרפאה להשתלת שיער.
אם אין ברשותכם דף נחיתה למרפאה, חברת "ניהול מוניטין" תוכל לבנות לכם את האתר המתקדם והמותאם ביותר לצרכים שלכם, כחלק מתכנית ניהול המוניטין במידה וברשותכם אתר כזה נוכל לשפרו מבחינה הסריקה בגוגל וכן להיעזר בו לפעולות השיווקיות השונות.
אתר חברה להשתלת שיער יוכל לשמש את מומחה ניהול המוניטין גם לקידום אתרים וקידום ביטויים נוספים הקשורים לתחום השתלת השיער, אם תרצו בתכנית פעולה שיווקית דיגיטלית רחבה לקידום אורגני.
אחרי שנדאג לשפר את הסיכויים שלכם להופיע במקום גבוה בגוגל בחיפוש אחר ביטויים שונים הקשורים לענף (לדוגמה: "מרפאת השתלת שיער בטורקיה או בישראל", "רופאי השתלת שיער טובים בישראל" ועוד) או שגולשים נתקלו בשם שלכם וחיפשו מידע עליכם, פעולות ניהול המוניטין הרבות הכוללות דו"ח מעקב חודשי להצגת הפעילות וההתקדמות – ידאגו להצגת שמכם באור חיובי בתוצאות החיפוש בגוגל וכן גם ברשתות החברתיות השונות.
כמו כן, ניתן לשלב גם קמפיין ממומן בגוגל וברשתות החברתיות למרפאה כחלק מפרסום השתלת שיער לתקופה מוגדרת עם יעדים ברורים.
שיווק מרפאת השתלת שיער: התמקדות גם בשפה האנגלית
מלבד ניהול מוניטין הסובב סביב הישראלים, ייתכן ומושתלי שיער ישראלים יחפשו השתלות שיער בטורקיה בשפה האנגלית ובנוסף מושתלי שיער פוטנציאליים נוספים יחפשו השתלות שיער בעולם, גם כאן מומחה לניהול מוניטין יכול לסייע בטקטיקות שונות, כתבות חיוביות ממומנות עליכם בשפה האנגלית (יחד עם הכתבות בעברית), קידום ואופטימיזציה למאמרים ומיקוד בהתאם לצרכים העסקיים שלכם כמרפאה ישראלית להשתלות שיער.
אסטרטגיית ניהול המוניטין תבנה יחד אתכם ובהתאם לצרכים שלכם, משמעות הדבר היא שאם אתם רוצים להתמקד רק בשפה העברית הדבר אפשרי ונחשב לאסטרטגיה הרגילה והבטוחה, במידה ואתם מעוניינים להרחיב את ניהול המוניטין ובראשותכם תקציב נוסף, ניתן לבנות אסטרטגיה למשיכת לקוחות פוטנציאליים גם בשפה האנגלית.
איך להתמודד עם תוצאות חיפוש שליליות על המרפאה?
אחת הבעיות הקשות ביותר איתן צריך להתמודד כל רופא וכל מרפאה היא ביקורות שליליות על המרפאה עקב אי שביעות רצון מהטיפול, הופעת פסקי דין עם שם הרופא, כתבות שליליות בהן שם הרופא מופיע או כתבה שלילית על המרפאה, סרטונים שליליים על תוצאות לא טובות, תמונות לא מחמיאות על המרפאה, פוסטים שליליים ותכנים רבים נוספים הנסרקים בגוגל ויוצרים תוצאות שליליות על המרפאה.
במידה ונתקלתם בתוצאות חיפוש שליליות חשוב למהר לטיפול באתגר, יחד עם הצורך בטיפול מהיר ומקצועי חשוב להיות שקולים ולא להגיב לתוצאות שליליות בגוגל ללא ייעוץ מקצועי, כך למשל, לביקורות שליליות יש אסטרטגיה מסוימת בה עונים ללקוחות וכן תגובה לכתבה שלילית היא למעשה תגובה למשבר וגם כאן תצטרכו ייעוץ מקצועי.
תוצאות שליליות בגוגל יוצרים מוניטין שלילי בגוגל על המרפאה ועל הרופא/ה העומד/ת בראשה, ההמלצה החמה היא לא להזניח מוניטין שלילי על חברה להשתלת שיער, מרפאה להשתלה או כל רופא העוסק בתחום.
מספיקים מספר אזכורים שליליים כדי לפגוע בצורה קשה ביותר במרפאה, תפקידו של מומחה לניהול מוניטין הוא לנסות להעלים אך בעיקר לדחוק את התוצאות השליליות ולעלות תכנים חיוביים מותאמים על המרפאה באמצעות כלים שיווקיים מתקדמים.
שאלות נפוצות בנוגע לקידום חיובי לחברות השתלת שיער
פרסום ושיווק רופאי השתלות שיער מבוצע באמצעות חברת "ניהול מוניטין" במגוון שיטות כולל ביקורות חיוביות, כתבות יח"צ מפרגנות, שיווק ברשתות חברתיות, קידום אורגני בגוגל ועוד!
מוניטין חיובי ימשוך יותר מושתלי שיער פוטנצאליים, יחזק את שמכם ויבסס את התדמית שלכם באינטרנט לטווח הרחוק.
כן, חברות להשתלות שיער נבחנות ע"י הלקוחות בפינצטה וכל אזכור שלילי עלול להבריח אותם למתחרים.
כן, מומלץ ואף רצוי כדי לקבל כמה שיותר לידים וגם לבנות תדמית חיובית. חברת "ניהול מוניטין" תוכל להרחיב עבורכם את התכנית האסטרטגית, בהתאם לצרכים והרצונות שלכם.