זמרים, דוגמניות, שחקנים, כוכבי ריאליטי, כוכבי רשת וסלבס מכל התחומים – התדמית שלכם המוצגת דרך תוצאות החיפוש בגוגל שווה עבורכם הרבה מאוד כסף.
כל חוזה או עבודה בתעשיית הבידור יעברו בדיקה מקדימה ברשת למציאת פרשיות עבר ובחינת המוניטין והתדמית שלכם כידוענים ברמות משתנות.
איך מתמודדים עם פרשה בתקשורת שפגעה במוניטין שלכם? למה התוצאות בגוגל על שמכם שוות לכם כסף רב וקריירה שלמה? איך מטפלים בתוצאות שליליות בגוגל עבור ידוענים וסלבס? וכיצד חברת "ניהול מוניטין" תהפוך את המוניטין שלכם לחיובי, זוהר ומושך מעריצים, אוהדים רבים וביטחון בעבור חברות והפקות טרם סגירת חוזה או עבודה חדשה.
משבר תקשורתי: איך מתמודדים עם פגיעה במוניטין של אנשי ציבור מפורסמים?
עולם השיווק ויחסי הציבור בקרב ידוענים, כוכבי רשת, שחקנים וסלבס יכללו במרבית המקרים דאגה למוניטין חיובי ושמירה על שם טוב בתעשייה ובקרב הציבור והתמקדות בקטיפת הקמפיין הבא או השגת העבודה הנחשקת בעולם הבידור.
המקרים המאתגרים והקשים ביותר הם מקרי משבר שיוצרים אזכורים ותכנים שליליים רבים ברשת, אלו יופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל וברשתות החברתיות ועלולות להרחיק מהידוענים חברות מסחריות, גופים ציבורים, חברות הפקה, ערוצי טלוויזיה וקהל אוהדים ומעריצים רב.
משבר תקשורתי המוביל לכתבות ואזכורים שליליים בגוגל וברשתות החברתיות, יכול להתקיים ברמות נמוכות וברמות גבוהות אך בכל מצב דורש שיקום, טיפול וניהול מוניטין.
ניהול משבר תקשורתי מצריך יכולות גבוהות להתמודדות עם מוניטין שלילי, כל עבודה על משבר תקשורתי חייבת להיות מחושבת ולכלול תוכנית פעולה סדורה ומקצועית שהיעד העיקרי בסופה הוא שיקום המוניטין והתדמית שנפגעו כתוצאה מהמשבר התקשורתי.
לאחר התגובות על המשבר ולעיתים מספר ראיונות בתקשורת (תלוי בחומרת המשבר), כל גורם שנפגע חייב להתחיל לשקם את תדמיתו.
משבר תקשורתי לחברה מסחרית, גוף ציבורי, אנשי עסקים, אנשי ציבור או ידוענים – יוביל בהכרח לתוצאות שליליות בגוגל שיגיעו לא פעם דרך כתבות שליליות באתרי החדשות הגדולים בארץ, כתבות שקשה להדחיק בגוגל ורק מומחה מוניטין וותיק המשתמש בכל הכלים העומדים לרשותו יכול להתגבר על נזקי המשבר התקשורתי.
כדי להתמודד עם הפגיעה במוניטין שהפך שלילי, חברת "ניהול מוניטין" תאתר ותנתח את המידע עליכם ותבנה יחד אתכם את תכנית הפעולה להתמודדות, הדחקת התכנים ויצירת התכנים החיוביים החדשים.
התדמית היא הכל – כמה דוגמאות: אייל גולן, מרגול, ליהי גרינר, מיכה ואצילי ויובל המבולבל
כדי להבין את גודל שיקום ניהול המוניטין, עליכם להיזכר במקרים שונים בקרב ידוענים בישראל ודרכי ההתמודדות שלהם:
אייל גולן – מבלי להזכיר את פרשות הזמר איילן גולן בשמן, גולן חווה שני משברים תקשורתיים בשנת 2011 ובשנת 2013.
למרות חזרה חלקית של הפרשה השנייה לכותרות בשנת 2018 ובשנת 2019, נראה שאין זכר בהשלמות החיפוש ולא בתוצאות החיפוש הראשונות לפרשות.
ייתכן בהחלט שניהול מוניטין ברמה גבוהה ובתקציב גדול דאג להדחיק את התכנים ויחד איתם לתקן את התדמית שייתכן והעבודה על כך ממשיכה עד היום. ניהול מוניטין לזמרים וזמרות הוא חובה!
ליהי גרינר – פרשת העלבת השוטר של הידוענית ליהי גרינר בשנת 2019 טרם הצליחה להידחק בתוצאות החיפוש בגוגל.
מלבד עשרות אלפי השקלים שגרינר נאלצה לשלם לשוטר, הפרשה עלולה לפגוע בה בעבודות עתידיות ובאהדה הציבורית.
מרגול (מרגלית צנעני) – הזמרת הוותיקה התמודדה בשנת 2011 עם פרשיה שהסתיימה בעסקת טיעון וכן במסגרת פרשה נוספת במישור זהה בשנת 2017. הפרשה השנייה לא נעלמה בצורה מספקת ולפי החיפוש בגוגל התדמית אינה נקייה ואינה חיובית.
יובל המבולבל (יובל שם-טוב) – בשנים 2018-2019 התמודד יובל שם-טוב עם משבר תקשורתי גדול בעקבות פרשייה שהעמידה בסכנה את קריירת המשחק בפני ילדים. העמוד הראשון בגוגל כבר אינו מזכיר את הפרשה בחיפוש שם המותג "יובל המבולבל", במצב כזה ייתכן ובוצעה עבודת ניהול מוניטין גדולה (המידע על הפרשיות או ניהול המשבר בפרשה ממשיך בעמודים הבאים).
מיכה ואצילי – פרשת הקטינות של אצילי ומיכה הכתה בצורה חזקה במדיה ובתקשורת. עשרות כתבות נגד 2 שחקני הכדורגל של מכבי תל אביב עוד לפני שהיה כתב אישום פגעו באופן משמעותי בתדמית שלהם בציבור ובעיקר באינטרנט. כעת, אחרי שהסיפור מאחורינו והם יצאו "זכאים" הגיע הזמן לשפר את השם הטוב בעזרת שיפור המוניטין ברשתות החברתיות וגם בגוגל עם תוכן חיובי שישכיח את התוכן השלילי. בגלל ההד התקשורתי השלילי השניים "הוגלו" ממכבי תל אביב ועברו לשחק בקפריסין. בכך אפשר להבין שלבצע ניהול מוניטין לספורטאים ושחקנים הוא בגדר חובה כדי לשמור על השם הטוב ולהמשיך להיות נערץ בפני קהל רב.
תוצאות חיפוש בגוגל שוות עבורכם הרבה מאוד כסף
כל מידע שנכתב באינטרנט יוביל לתוצאת חיפוש בגוגל, ככל שהאתר יותר גדול ותנועת המשתמשים בו גדולה יותר, כך התוצאות יופיעו במקום גבוה יותר בחיפוש שמכם וביטויים הקשורים אליכם.
התדמית האישית של הידוענים והסלבס הם עיקר הסיבה לקיומם ככאלו, ללא תדמית נקייה או משוקמת, חיובית ואמינה – הקריירה עלולה להיות בסכנה.
כך למשל, בתקופת השיא של פרשות שליליות של זמרים שונים, הופעות רבות התבטלו וכל חיפוש בגוגל הוביל לתוצאות שליליות שלא מאפשרות לגורמי הפקה וארגונים גדולים להזמין את שירותיהם.
כך גם בידוענים, כוכבי ראליטי וכוכבי רשת, כאשר בסיס עבודתם הוא הגעה לאירועים, קידום מוצרים, השתתפות בפאנלים ובמיני פרסומות.
לאחר המשבר וללא ניקוי ניהול מוניטין, גורמים רבים עלולים להתרחק מהם ולא לשכור את שירותיהם.
תוצאות חיוביות בגוגל ותדמית נקייה בגוגל שווים כסף רב וכל תוצאה שלילית בגוגל שאינה נדחקת ומוחלפת באזכור/תוכן חיובי, עלולה להוביל להפסדים כספיים משמעותיים.
מוניטין שלילי לסלבס וידוענים – חברת "ניהול מוניטין" תדאג לכם!
לצורך שמירה על דיסקרטיות הלקוחות שלנו לא נפרט מי היו הלקוחות שלנו בעבר אך מלבד לקוחות מעולם הבידור, חברת "ניהול מוניטין" בעלת ניסיון רב מתחומים רבים במשק ויודעת להתאים את ניהול המוניטין עבור כל תחום ועבור כל לקוח.
המטרה של מומחה ניהול המוניטין היא להחזיר את המוניטין שלכם באינטרנט בחזרה למסלול, במידה ומדובר בפרשה גדולה שחוזרת מדי פעם לכותרות (לעיתים חוזרת במסגרת עסקת טיעון, אזכורים מפרשות עבר ועוד) – נוכל לבצע פרויקט ניהול מוניטין וטיפול במוניטין שלילי כל פעם מחדש.