ניהול מוניטין בזמן משבר הקורונה להצלת העסק

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

משבר נגיף הקורונה פוגע פגיעה קטלנית באלפי חברות ועסקים עצמאיים בישראל, חלק מהחברות הגדולות כבר עכשיו סופגות הפסדים עצומים והחברות הבינוניות-קטנות עתידות להיפגע בצורה משמעותית ועד לכדי פשיטת רגל.
דווקא עכשיו, בתקופת סגר הקורונה חייבים לחזק ולשמר את הפעילות השיווקית הדיגיטלית שלכם תחת השם שלכם או שם העסק שלכם.
הרבה עסקים עברו למתכונת של משלוחים או עבודה מהבית והרבה עסקים פשוט סגרו את העסק ולא פותחים אותו כי אין להם אתר או יכולת דיגיטלית לבצע פעילות "מרחוק". לפניכם טיפים והמלצות לביצוע ניהול מוניטין בזמן משבר הקורונה להצלת העסק שלכם!

משבר הקורונה לעסקים: אם תקפאו מול הבעיה, העסקים שלכם יהיו בסכנה

אחד מהדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא הישרדות והכרת המתחרים שלכם, מרבית החברות והעסקים בארץ ובעולם מתמודדות עם מתחרים רבים בכל ענף, דבר שמוביל את החברות והעסקים שלכם לסטטוס הישרדותי תמידי.
יחד עם האתגרים שבניהול חברה או עסק, החל ממרץ 2020 המשק הישראלי החל עידן חדש בו הפך כמעט בין לילה למשק מצומצם לשעת חירום, עם אחוז אבטלה גבוה ופעילות עסקית מינימאלית.

איך נגיף קורונה משפיע ברמה גלובלית גם על גוגל?

גוגל מעדכנת שהיא עוצרת ומשהה נכון לעכשיו את האפשרות להכניס ביקורות חדשות על עסקים בגוגל ביזנס / גוגל מפות / גוגל לעסק שלי!

עוד גוגל מעדכנת שהיא עוצרת את האפשרות ליצור מפות או עסקים חדשים בגוגל ולכן יהיו עיכובים רבים ביצירת עמודי עסק חדשים.

כמו כן, אנו יודעים שכל חברות התיירות בעולם שמשקיעות מילארדים של תקציבים מידיי חודש עצרו את התזרים ולכן גוגל נקלעה לקשיים..תחשבו על זה: בוקינג, הוטלס, סקייסקנר, חברות התעופה, חברות של כרטיסי אטרקציות של תיירות, מלונות, מסעדות באיזורי תיירות וכל המושפעים מהמצב לפתע עצרו את התקציבים ולגוגל יש מחסור רציני בנושא ולכן גם היא נפגעת בצורה חזקה.

השפעה של משבר נגיף הקורונה על עסקים בישראל

משמעות המשבר היא שהאיום לנפילת החברות והעסקים עולה (גם הגדולים שבהם) ומלבד האפשרות לקריסה כלכלית עקב העדר פעילות, המתחרים שלכם עלולים לנצל את המשבר כדי לרסק לכם את העסק.
בשוק הישרדותי רק החזק שורד ואם לא תנצלו את מקסימום האפשרויות העסקיות והשיווקיות ובמיוחד בזמן משבר, העסקים שלכם עלולים להצטמצם באופן משמעותי, אתם עלולים לפשוט את הרגל ובתוך תקופה קצרה להפוך להיות מחפשי עבודה כשכירים.
ההמלצה החשובה הראשונה: אסור להקפיא את העסק ולבנות על המענק הזעיר של המדינה לעסקים, התחילו לנתח את הבעיה וחשבו על שינויים במבנה החברה באופן זמני או כהזדמנות לשדרוג חשיבה ותהליך עסקי.

טיפים לניהול עסק בזמן הקורונה

כדי לנהל את העסק בזמן משבר הקורונה עליכם לדאוג למספר צעדים עסקיים בהתאם לסוג העסק שלכם, עצירת הפעילות העסקית "עד יעבור זעם" היא טעות שעלולה לעלות לכם ביוקר.
כדי להמשיך להתחרות ולהניע את העסקים שלכם, עברו על מספר טיפים לניהול בזמן הקורונה:
– עבדו מרחוק: כל המערכות העסקיות (גם המורכבות שבהן) בנויות לשימוש בכל מחשב, את חלקן ניתן להפעיל דרך הסמארטפונים של כל עובד.
התכתבויות עסקיות יעברו לקבוצה מיוחדת בוואטסאפ, ישיבות או פגישות מיוחדות יעשו בצורה טלפונית, דרך ZOOM או באמצעות אפליקציות אחרות כדוגמת סקייפ או וואטסאפ וידאו.
ניתן להגיע להסכם עם העובדים להורדת אחוז המשרה באופן זמני כחלק מהעבודה מרחוק, אחרת יש להוציא את העובדים לחל"ת ולעבוד עם כוח עבודה מצומצם ביותר.
– הקלו על הלקוחות שלכם: בזמן הקורונה הלחץ הכלכלי יכול לדחוק את הלקוחות שלכם למצב של פחד מקיום עסקאות, בזמן שכזה אפשרו ללקוחות שלכם תנאי תשלום נוחים במיוחד או הורידו מחירים כדי למשוך לקוחות בעסקי ממכר קמעונאי לא חרומי (במשלוח).
–  מלאים: במצב משבר כמו הקורונה, צמצמו את רכישת המלאים שלכם למינימום, הזמנת מלאים יהיה בהתאם לביקוש הלקוחות בשטח או בהתאם להזמנות דחופות של לקוחות.
–  לטווח הארוך: בפן התכנון העסקי, בתקופת הקורונה עליכם לדחות קידום והשקות מוצרים חדשים לטובת קידום קריטי כמו דאגה ללקוחות או מבצעים בהתאם לתקופה. 
בפן הפיננסי, מומלץ לברר לגבי הטבות בנקאיות כדוגמת הלוואת במסלולים מהירים, קרן הלוואת מהמדינה או דחיית תשלום ההלוואה למספר חודשים.

דווקא בזמן משבר הקורונה: ניהול מוניטין ברשת לעסקים

כפי שציינו בעצות העסקיות לטווח הארוך, כל קידום ושיווק כל מוצרים ושירותים חדשים אינו מומלץ בתקופת הקורונה למרבית החברות והעסקים במשק (אלא אם אתם משווקים מוצר רפואי לקורונה).
בפן השיווקי בזמן הקורונה עליכם לדאוג לתדמית ולמוניטין שלכם, כזה שיכול להפוך להיות שלילי דרך ביקורות שליליות על תפקוד לקוי בזמן המשבר, כתבות ותביעות מצד לקוחות וספקים.
גם אם לא מדובר על מוניטין שלילי שנוצר בעקבות הקורונה, בזמן משבר זהו בדיוק הזמן להתבלט מול המתחרים הממתינים לנפילה שלכם.
כדי לנצל את המשבר הקשה של הקורונה לטובתכם או לטפל במוניטין שלילי, פנו למשרדי "ניהול מוניטין" הפועלים בכל מצב במשק.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

 

 

📣 ניהול מוניטין: המפתח להצלחה שלך ברשת 📱
מתוך פודקאסט יזמות דיגיטלית – פרק 7 – לירון קטלן מארח את עשהאל דרייר בשיחה על SEO ויזמות דיגיטלית

בעידן הדיגיטלי של היום, המוניטין שלך בגוגל וברשתות החברתיות חשוב כמו הזהות שלך בעולם האמיתי. אנשים מחפשים אותך, את העסק שלך או את המותג שלך – ומה שהם מוצאים משפיע ישירות על החלטותיהם לעבוד איתך, לרכוש ממך או לשתף איתך פעולה.
🔎 אז מה זה בעצם ניהול מוניטין?
ניהול מוניטין הוא תהליך מקצועי שמטרתו להדחיק אזכורים שליליים, למתג אותך בצורה חיובית ולהבטיח שהמידע שמוצג עליך בגוגל ובמדיות החברתיות תואם את הערכים והאיכויות האמיתיות שלך.
✅ למה זה חשוב?
1️⃣ רושם ראשוני: 92% מהגולשים בודקים בגוגל לפני קבלת החלטה. איזכור שלילי יכול לשנות את דעתם.
2️⃣ אמון: מיתוג חיובי בונה אמון ומשדר מקצועיות ואמינות.
3️⃣ שליטה בתדמית: אתה מחזיר לעצמך את השליטה במה שאומרים עליך ברשת.
✨ מה אנחנו מציעים?
⚡ הדחקת אזכורים שליליים מהעמודים הראשונים בגוגל
⚡ יצירת תכנים חיוביים שמחמיאים לעסק ולמותג שלך
⚡ חיזוק נוכחות במדיה החברתית וביקורות חיוביות
⚡ ליווי אישי וצמוד לאורך כל הדרך
💡 אל תחכה שהמוניטין שלך ייפגע!
צור קשר עכשיו ותן לנו לעזור לך להציג את הגרסה הכי טובה שלך ברשת.
📩 שלחו הודעה לפרטים נוספים

Posted by ‎ניהול מוניטין באינטרנט – הדחקת אזכורים שליליים‎ on Wednesday, November 27, 2024

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇