כיצד סרטוני תדמית ישפרו את המוניטין שלי בפני לקוחות פוטנציאליים וקיימים?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

 השיווק באמצעות סרטוני תדמית התפתח באופן משמעותי במהלך השנים האחרונות. החל מאנימציות בסיסיות ועד לסטרימינג בשידור חי ושימוש בפורמטים חדשים של רשתות המדיה החברתית. נכון להיום, שימוש בסרטונים נמצא בראש הרשימה של שיטות שיווק אסטרטגיות יעילות.    

הנה כמה נתונים סטטיסטיים שהתפרסמו בשנת 2018 בסקר שנערך על ידי חברת "Wyzowl",
אשר ביקש לבדוק מהו מצבו של השיווק באמצעות וידאו?

  • 81% מהחברות משתמשות בסרטונים למטרות שיווק בשנת 2018, לעומת 63% בשנת 2017.
  • האדם הממוצע צופה בסרטוני וידאו 1.5 שעות בכל יום.
  • 81% מהאנשים רכשו את המוצר או השירות לאחר שצפו בסרטון אודותיו.
  • 76% מהמשווקים טוענים כי סרטונים סייעו לחברתם להגדיל את המכירות.

אם לשפוט לפי המספרים הללו, נראה כי התחזיות מהעשור האחרון אשר נבאו כי עולם השיווק ישען  יותר ויותר על סרטונים תדמית וסרטונים שיווקיים אכן התגשמו. 

כיצד חברות יכולות להשתמש בשיווק באמצעות סרטוני תדמית?

אומנם זה נכון שלהפוך את השיווק שלנו "לויראלי"  לא צריכה להיות המטרה של הקמפיין השיווקי שנייצר באמצעות סרטוני וידאו, אך מצד שני, קשה להתעלם מהעובדה שהביטוי כשלעצמו נשמע מפתה. בכל תהליך של יצירת סרטון שיווקי אנו תמיד נשאף לתוצאה מהממת וסוחפת קהל, יחד עם זאת, השיווק שלנו יעשה לחלוטין תוך שמירה על התמקדות במטרתו של שיווק עצמו אשר ישרת את יצירת המוניטין שלנו ברשת. כלומר, אנו חייבים לזכור להתאים את המוצרים והשירותים של החברה שלנו לאנשים שצריכים ורוצים אותם, הרי שהם למעשה קהל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלנו ומהם אנו מתפרנסים בסופו של דבר. 

עכשיו, כאשר אנו לוקחים בחשבון את התובנה הזו, בואו נבחן כמה דרכים בהן חברות יכולות להשתמש בסרטונים שיווקיים לצורך שיפור המוניטין שלהן ברשת .   

סרטוני תדמית

כיצד סרטונים שיווקיים יכולים לשפר את המוניטין של המותג

ניהול מוניטין יעיל של מותג דורש אסטרטגיה שיווקית משולבת. בנוסף לתוכן כתוב, שיתוף תמונות, שמירה על קידום אתרים אמין ופרסום קבוע ברשתות החברתיות, קיימת חשיבות גבוהה גם ליצירת סרטוני תדמית וסרטונים שיווקיים. 

נכון להיום, עמוד התוצאות של מנועי החיפוש (SERP) מקדם באופן משמעותי תוכן וידאו מכוח שלושה אינדיקטורים עיקריים: רלוונטיות, חדשנות וערכם במדיה חברתית. את נושא הרלוונטיות ניתן להשיג  באמצעות  SEO (קידום אתרים אורגני) החדשנות של הסרטונים נקבעת על ידי אופן הפקת הסרטון ופרסומו.  את העלאת הערך של הסרטונים בפלטפורמת המדיה החברתית ניתן לחזק באמצעות יצירת אסטרטגיה שיווקית ופרסום עקבי של פוסטים ברשת. 

כדי ליצור מוניטין טוב, כל מותג צריך לדאוג לפרסם בעקביות תוכן וידאו חיובי עם קשר הדוק למיתוג החברה. להלן סוגי סרטונים שיווקיים המשפרים את מוניטין המותג:

  • סרטוני תדמית אשר מציגים מבט כולל על חברה
  • סרטוני חדשות או הצהרות מיוחדות מטעם החברה
  • סרטוני הדגמה של המוצרים או של שירותים שהחברה מספקת
  • הצגת מבצעים למכירות או לאירועים
  • המלצות
  • סרטונים עונתיים 
  • הצגת מפגשי שאלות ותשובות 

למען האמת, סרטונים לא צריכים להיות מפוארים מידי או יקרים מאוד כדי להיות יעילים. חלק מהסרטונים הטובים ביותר עולים מעט מאוד זמן וכסף, והם דווקא נוטים לספק תחושה יותר אותנטית לקהל הצופים, קרי הלקוחות הפוטנציאליים של החברה. 

סרטוני שיפור תדמית

מיתוג באמצעות סרטונים שיווקיים זו אסטרטגיה מצויינת!

מוניטין של מותג בהגדרתו מתייחס לאופן שבו מותג מסוים נתפס בעיני קהל הלקוחות ועסקים אחרים. לדוגמה, חברה עם מיתוג חיובי תציין בשיווק שלה כי קהל הצרכנים סומך עליה ומרגיש בטחון מלא כאשר הוא רוכש את המוצרים או השירותים שלה.

כדי להשיג תוצאות אשר מובילות להצלחה, כל חברה זקוקה לקהל לקוחות עקבי, לכן חברות ינקטו בכל האמצעים בכדי שקהל הלקוחות שלהן יזכור אותן כאשר הוא ירצה או יהיה זקוק למוצר או השירות שהן מציעות. כמו כן, בשל התחרות הגבוהה העומדת היום בפני רוב החברות, מעולם לא היה חשוב כל כך לבלוט עם זהות ייחודית והצעה ערכית רלוונטית. 

סרטונים לעסקים

מיתוג טוב וניהול מוניטין נכון של המותג הם המפתחות להצלחה

בהתבסס על הנתונים הסטטיסטיים שהזכרנו קודם, לסרטונים קיימת השפעה גדולה מאוד על דעתם של הצרכנים. מסיבה זו מומלץ לפנות לאנשי מקצוע שידעו לסייע לכם ליצור סרטוני תדמית איכותיים בכדי לחזק את המיתוג של החברה ובכדי להגיע באופן ממוקד לקהל רחב של לקוחות פוטנציאליים.  

כמו כן, לחברות אשר משתמשות בסרטונים בשיטת השיווק שלהן קיים יתרון משמעותי על פני המתחרים שלהן. לדוגמה, סרטונים שיווקיים הם אידיאליים כדי להניע לקוחות פוטנציאליים לפעולה. ניתן לצפות בהם באמצעות מכשירי הטלפון הנייד, אשר עומדים לרשות כמעט כל אחד היום, הם פשוטים להפעלה ומעניקים אפקט מרשים. רוב האנשים נוטים להעדיף צפייה בסרטונים על פני קריאת מילים ותוכן או התבוננות בתמונות סטילס ללא תנועה וללא קול. באמצעות סרטונים אנו יכולים להעביר המון מידע לצרכן בזמן קצר. נוסף על כך, מחקרים מצביעים על כך שאנשים מגיבים טוב יותר לקריאה לפעולה בעת צפייה בסרטון מאשר כל אמצעי שיווק אחר ברשת. 

ולסיכום

  • שימוש בסרטונים היא אחת משיטות השיווק הנפוצות והיעילות ביותר שקיימות היום.
  • עולם השיווק של ימינו נשען יותר ויותר על סרטוני תדמית וסרטונים שיווקיים
  • הסרטונים השיווקיים שניצור חייבים להיות נאמנים לאופי המוצר או השירותים שלנו. אם הם גם יהיו ויראליים זה יהיה נהדר, אך זוהי מטרה משנית. 
  • מנועי החיפוש מדגישים ומקדמים באופן משמעותי סרטוני וידאו, לכן ניהול מוניטין יעיל חייב לשלבם בנוסף לתוכן ותמונות. 
  • סרטוני השיווק שלנו לא חייבים להיות מפוצצים. סרטונים פשוטים משדרים אותנטיות.
  • לסרטונים קיימת ההשפעה המשמעותית ביותר על דעתם של רוב הצרכנים והם מספקים את הדרך היעילה ביותר להשפעה ולהנעה לפעולה. 

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇