אתר גדול פרסם עליך או על העסק שלך כתבה שלילית? מחיקת מידע מהאינטרנט אפשרית!
כתבה שלילית על העסק שלכם באתר כמו MAKO, וואלה, או גלובס, יכולה לפגוע בכם קשות. כיצד מתמודדים עם כתבות לא מפרגנות ושליליות באתרים מובילים, ומי יעשה זאת עבורכם, על כך במאמר הבא שמציג את הנושא של מחיקת כתבות שליליות בגוגל ובמיוחד מאתר גדול בישראל. הסרת כתבות שליליות באינטרנט – כל מה שצריך לדעת! מטעם חברת ניהול מוניטין.
מוניטין הם הנכס השיווקי הגדול ביותר שיש לחברה, וכאשר השם הטוב של העסק נפגע, קשה לשקם את הנזק. בעידן השיימינג, מנועי החיפוש, והרשתות החברתיות, כתבה שלילית על העסק שלכם באתר כמו MAKO, וואלה, או גלובס, יכולה לפגוע בכם קשות. כיצד מתמודדים עם כתבות לא מפרגנות באתרים מובילים, ומי יעשה זאת עבורכם, על כך במאמר הבא.
מחיקת כתבות שליליות
עבודתם של מנהלי מוניטין באינטרנט הייתה קלה ונוחה אם ניתן היה פשוט למחוק מידע בעייתי שפורסם באתרים נחשבים, אלא שאלו אינם פני הדברים. לו ניתן היה למחוק כתבות מאתרי חדשות, זכות הציבור לדעת, חופש העיתונות, חופש הדיבור, והדמוקרטיה באופן כללי היו נפגעים ונרמסים, ואת זה אף אחד לא יכול להרשות לעצמו. הדרך למזער את נזקיה של כתבה שלילית, היא לגרום לכך שנוכחותה תהיה זניחה, ושכאשר מישהו מחפש מידע על העסק שלכם, הכתבה הלא רצויה תופיע במקומות כל כך רחוקים בתוצאות החיפוש, שסביר להניח שלא יקראו אותה.
מקצועיות
חברות מקצועיות לניהול מוניטין משלבות כלים שונים, שמטרתם יצירת אזכורים חיוביים רבים ככל שניתן לעסק שלכם, כך שהאזכורים השליליים יידחקו לתחתית רשימת התוצאות. במקרים מסוימים, כאשר מדובר בתוכן שלילי שפורסם ללא כוונת זדון, פנייה למפרסם תביא להסרת התוכן; במקרים אחרים, כאשר יש ראיות ללשון הרע ולהוצאת דיבה, או כאשר מסיבה משפטית הכתבה פסולה, ניתן יהיה להסירה. אולם ברוב המקרים תצטרכו להשלים עם קיום הכתבה השלילית מחד, ומאידך ללמוד כיצד לדחוק אותה לסוף רשימת תוצאות החיפוש על שם העסק שלכם.
חברת ניהול מוניטין
חברה לניהול מוניטין באינטרנט מתמחה בשמירה על שמם הטוב של לקוחותיה, ועל המוניטין שלהם. החברה משתמשת במיטב האמצעים והשיטות על מנת לדחוק אזכורים שליליים למקומות מרוחקים בתוצאות החיפוש, כך שאחוז מזערי בלבד מן הגולשים ייחשף אליהן, וההשפעה השלילית על שם העסק תיעלם.