ניהול מוניטין לחברת ארונות: בעלי חברת ארונות? אתר רהיטים לבית? שירותי קידום, פרסום, שיווק חיובי לשיפור מוניטין ותדמית בגוגל בהתאמה אישית!
כשמתעסקים עם הרהיט המבוקש ביותר לבית חייבים תדמית חיובית, ניהול מוניטין לחברת ארונות יפעל כדי להשיג לכם מוניטין חיובי בקרב הלקוחות שמחפשים אתכם בגוגל וברשתות החברתיות.
איך הפך ניהול מוניטין לאחד הכלים החשובים בקרב חברות לרהיטים ועיצוב בית? למה מוניטין שלילי באינטרנט לחברת ארונות יכול לפגוע בה בצורה ניכרת? איך מטפלים בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל? איך משלבים פרסום ושיווק באינטרנט לחברות ארונות ורהיטים? ומדוע חשוב לבחור מומחה לניהול מוניטין מנוסה עם צוות דיגיטלי מיומן?
ניהול מוניטין לחברת ארונות ורהיטים לבית
ישראלים רבים מחפשים ארונות לבית, עקב ריבוי החפצים האישיים בעידן הנוכחי בתים רבים בישראל ובעולם מתמלאים בשטחי אחסון כמעט בכל אזור בבית – משמעות הדבר, פוטנציאל מכירות גבוה של אלפי שקלים פר מכירה עבור חברות ארונות.
כל בעלים או מנהל שיווק בחברת ארונות יודע שללא מוניטין חיובי המקדם את האינטרסים העסקיים של החברה, המכירות יצטרכו להתמודד עם ירידה משמעותית ובמידה והמוניטין יהיה שלילי באופן בולט הלקוחות יברחו אל המתחרים האחרים בענף.
מוניטין של חברה נקבע היום באינטרנט, הלקוחות הפוטנציאלים של חברת ארונות מחפשים את שמות של חברות בגוגל, בודקים בפייסבוק, מתייעצים ומקבלים החלטה על סמך כל המידע שאספו.
הדאגה למוניטין חיובי לא נעצרת רק בחברות ארונות או עסקים בכל המשק הישראלי והבינלאומי, אנשי ציבור רבים משתמשים בשירותי ניהול מוניטין כדי לשפר את שמם ולהתחרות פוליטית טוב יותר במישור הארצי והעירוני, בכירים בחברות ואפילו אנשים פרטיים שזקוקים להפוך מוניטין ברשת לחיובי.
כל חברה או איש ציבור הם ביטוי לחיפוש בגוגל, המוניטין שלכם יכול להיות חיובי עם אזכורים טובים ומידע שיווקי ותדמיתי המותאם באופן אישי לעסק שלכם וימשוך לקוחות רבים אל האתר שלכם או להגעה פרונטלית לחנות ובכך יעלה את המכירות שלכם.
מקרה אחר יכול להוביל אתכם למוניטין אפור, תדמית משעממת שאינה מושכת לקוחות אך לא בהכרח גם מבריחה אותם, במצב כזה תתקשו יותר למשוך את הלקוחות אליכם ואתם תהיו אופציה נמוכה ברשימה של הלקוח המתבלט בניכם לבין חברות הארונות הנוספות בענף.
מקרה נפוץ הוא מוניטין שלילי, תדמית בעייתית המגיעה כתוצאה מאזכורים שליליים ברמות משתנות, במצב כזה הלקוח רושם את שמכם בגוגל ונתקל בתכנים המציגים אתכם באור שלילי וכך מרבית הסיכויים שהלקוחות שחיפשו את השם שלכם ברשת יתקלו באזכורים האלו ויבחרו לקנות את הארון שלהם במקום אחר.
תוצאות שליליות בגוגל על חברת ארונות – למה אסור להניח טיפול במוניטין שלילי?
אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב עסקים מכל הענפים במשק היא ההתמודדות עם מוניטין שלילי, מוניטין המגיע כתוצאה מאזכורים שליליים המגיעים מאתרי האינטרנט השונים.
תוצאות שליליות בגוגל לא מגיעות כך סתם, המקרים מתחלקים לשניים: אזכורים שליליים אותנטיים עליכם (המקרה הנפוץ), אזכורים שליליים שהושתלו ע"י חברה מתחרה במסגרת תחרות עסקית בענף הריהוט לבית.
בכל תקופה במהלך השנה חברות נאלצות להתמודד עם אזכורים שליליים המגיעים מאתרים שונים: ביקורות שליליות על חברת ארונות באתרי הביקורות וההמלצות, פסקי דין עם שם החברה או שם הבעלים המזוהים עם חברת הארונות, כתבות שליליות באתרי החדשות על המוצר שלכם או פרשיה הסובבת את החברה, תמונות וסרטונים לא מחמיאים על הארון ואזכורים שליליים המגיעים מפוסטים מהרשתות החברתיות.
כאמור, מוניטין שלילי גורם ללקוחות לברוח מכם עקב החשש להעדר איכות או מקצועיות, מצב זה הוא הרסני לכל חברה ומחייב טיפול.
חברות רבות מכל הענפים במשק מגיעות אל חברת "ניהול מוניטין" כאשר תיארו לעצמן שעם הזמן התוצאות השליליות ייעלמו או יחליפו אותן תוצאות אחרות ובכך הזניחו את המצב שלהן.
תוצאות חיפוש שליליות לא נעלמות כך סתם, במרבית המקרים גם לא ניתן למחוק את התוצאות השליליות והמטרה העיקרית והמאתגרת היא לדחוק כמה שניתן את התוצאות הקיימות ולקדם תוצאות חיוביות מותאמת במיקום כמה שיותר גבוה ליצירת מוניטין חיובי.
משלבים פרסום ושיווק אורגני וממומן יחד עם ניהול מוניטין
הדאגה למוניטין והשם שלכם כחברת ארונות מצליחה ומבוקשת הוא ערך עסקי עליון, לאחר שבחרתם בשירותי ניהול מוניטין להדחקת התוצאות הלא רצויות והעלאת תוצאות חיוביות מותאמת – מומלץ לשלב גם שירותי שיווק ופרסום ארונות באינטרנט, הדרך הטובה ביותר כיום להתחרות במתחרים בכל ענף ובאמצעות שיווק אורגני וכן גם באמצעות שיווק ממומן.
אפשרות ראשונה היא קידום אורגני, בדומה לניהול מוניטין המבוצע כולו בשיטה האורגנית הטובה לטווח הארוך, שיווק דיגיטלי לחברות ארונות וריהוט בית יבוצע בשיטה אורגנית ויקדם ביטויים שונים בתחום כדי להתחרות טוב יותר במתחרים ולמשוך יותר לקוחות, כך למשל נוכל לקדם את הביטויים "חברת ארונות מטבח", "ארונות אמבטיה", "חברת ארונות מומלצת", "ארונות הזזה" וביטויים נוספים.
אפשרות נוספת היא קידום ממומן, אפשרות זו מאפשרת לכם לקדם קמפיין, חשיפה ומבצעים לטווח הקצר ולהבליט מודעות ופרסומות שונות בגוגל וברשתות החברתיות.
חברת ניהול מוניטין: צוות דיגיטלי מיומן, ניסיון רב שנים, זמינות ומחיר מותאם לקוח
כדי לדאוג למוניטין חיובי ולטפל במצבים של תוצאות לא רצויות, מומחה ניהול המוניטין של חברת "ניהול מוניטין" יסקור וינתח את המידע הקיים עליכם ויחד אתכם יבנה תכנית אסטרטגית שיווקית מלאה ובהתאם לתקציב החודשי אותו אתם מגדירים.
באמצעות צוות דיגיטלי מיומן נשתמש בכלים שיווקיים דיגיטליים כדי להוציא את התכנית השיווקית לפועל, חלק מהכלים איתם נוכל להשתמש: כתבות שיווקיות לחברת ארונות וריהוט (כתבות יחסי ציבור חיוביות ומותאמות לצרכים שלכם), בניית אתר תדמית או אופטימיזציה לאתר קיים, ניצול או הקמת פלטפורמות מיתוגיות, קידום סרטונים ותמונות וכן הפקת דו"ח מעקב להצגת התוצאות של ניהול המוניטין וכן אופציות שיווקיות נוספות אותן בחרתם.
חברת "ניהול מוניטין" בעלת ניסיון רב בניהול מוניטין בתחומים רבים, בין היתר חברות ריהוט, רופאים, נדל"ן, בידור, חברות ניקיון, פוליטיקה, אסתטיקה ותחומים רבים נוספים שאפשרו לנו ניסיון מגוון ויכולת התאמה גבוהה של התכנית האסטרטגית לכל לקוח.
יחד עם מומחה לניהול מוניטין וצוות הדיגיטל המיומן של חברת "ניהול מוניטין", תקבלו יחס אישי כחברה גדולה וגם כעסק בינוני-קטן, זמינות מעבר לשעות הפעילות הרגילות, מעטפת שיווקית שלמה, שיטה ייחודית להדחקת אזכורים שליליים בגוגל, הפקת תכנית אסטרטגיית מהירה והתחלת ביצוע וכן המחיר המשתלם ביותר אל מול תוצאות ברורות שתפקידן הכולל לדאוג לשם שלכם ולעתיד הכלכלי של החברות בישראל.
שאלות נפוצות בנוגע לקידום, פרסום ושיווק חיובי לחברת ארונות
בעידן הדיגיטלי חברת ארונות וכל חברה במשק מתמודדות עם תחרות קשה, התדמית העסקית נקבעת בגוגל וברשתות החברתיות.
כמחפשים את השם שלכם כחברת ארונות או ריהוט לבית, הלקוח הפוטנציאלי יכול להיתקל במוניטין חיובי, מוניטין אפור ומשעמם ומוניטין שלילי מסוכן.
מוניטין שלילי הוא הרסני ומבריח לקוחות, כדי לא להזניח את הבעיה עליכם לפנות לשירותי ניהול מוניטין ליצירת תכנית פעולה מותאמת למצב שלכם.
כן, חברת ארונות יכולה להחליט שמלבד הדאגה לשם שלה היא מעוניינת לבחור בקידום אורגני וממומן כדי להתחרות טוב יותר במתחרים בענף.