אתי כרייף – התדמית והמוניטין שלה נפגע בגוגל, אך האם אפשר לטפל?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

עד כמה המוניטין של אתי כרייף נפגע בגוגל? ניתוח תוצאות תדמית של פרשת אתי כרייף, אפי נוה עם מינוי לשופטת ומשה כחלון. מה קרה בפרשת המינוי של אתי כרייף? איך הפרשה השפיעה על המוניטין של כרייף? ואיך אפשר לטפל במוניטין שנפגע?

לירון קטלן הבעלים של חברת ניהול מוניטין נחשף למקרה של אתי כרייף ויצר סקירה מקיפה בנוגע למוניטין ולתדמית שלה בגוגל. 

לירון קטלן: " אנו נחשפים מידיי יום ללקוחות שיש להם שיימינג עסקי, ציבורי או פרטי והשירות שלנו מסייע להם לשפר את התדמית שלהם באינטרנט ולייצר רושם חיובי ואוהד. בצורה הזו אפשר להדחיק אחורה דברים לא רצויים ולהבליט את הדברים החשובים לאינטרס של הלקוח שלנו.
כאשר ראיתי את המקרה של אתי כרייף ישר הבנתי שזה הולך להיות מקרה מעניין כי מדובר באשת ציבור בכירה עם מקרה פיקנטי ששואב הרבה אש וכתבות בנושא. איך שזה נראה כרגע השירות לניהול מוניטין סופר רלוונטי עבורה ויוכל לסייע לה לשקם את התדמית הציבורית שלה, לפחות בגוגל".

בשיא השיימינג - רק שלילי

אחרי באז תקשורתי - שינוי בגוגל

מה עשתה אתי כרייף? פרשת מינוי שופטת תמורת שוחד

אחרי שנים רבות והתקדמות הדרגתית בתפקידים שונים בעולמות המשפט, בשנת 2016 מונתה אתי כרייף לשופטת בית משפט השלום בנתניה, כבר בשנת 2019 נפתחה חקירה פלילית בה היו מעורבים ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, אפי נוה וכרייף, הפרשה זכתה לכינוי התקשורתי: "מין תמורת מינוי".
בהתאם לדיווחים, הפרשה כללה לקיחת הטלפון של נוה ללא רשותו ופריצה לטלפון ללא צו שופט, בחקירה עלה גם הקשר של כרייף למשה כחלון והעמיקה את הפרשה בקנה המידה הציבורי.

על אף השיח הציבורי, התקשורתי והדיגיטלי סביב הפרשה של כרייף, בשנת 2021 אתי כרייף פרשה משיפוט ובפרקליטות החליטו על סגירת התיק, בוועדה לבחירת שופטים הגיבו כי בחירת השופטים הייתה מקצועית וקפדנית.
בינואר 2022 המקרה של אתי כרייף חזר לכותרות בעקבות ראיון בתכנית "עובדה", ראיון לערוץ 13, חיקוי של כרייף בארץ נהדרת, תכנון לסבב הרצאות וספר של אתי כרייף ואף רמזים על רצון לכניסה לפוליטיקה.
על אף סגירת התיק כנגד אתי כרייף, לא ניתן להתעלם מהפגיעה בתדמית ובמוניטין של עו"ד אתי כרייף שעד חשיפת הפרשה הציגה התקדמות בעולמות המשפט וייתכן והשופטת בדימוס אתי כרייף הייתה יכולה להגיע לתפקידים בכירים עוד יותר בעולמות המשפט.

תוצאות חיפוש שליליות - איך אתי כרייף מופיעה בגוגל וברשתות החברתיות?

עוד טרם הצגת תוצאות החיפוש על אתי כרייף בגוגל וכן השיח ברשתות החברתיות, נכון להיות עבור האדם הממוצע שמגלה עניין בפרסומים שונים בתקשורת וברשתות החברתיות השם "אתי כרייף" עלול נכון היום להעלות קונוטציות שליליות שונות, אך האתגר האמיתי הוא איך כרייף מופיעה ברשת.

כדי לבחון את ההשפעה האורגנית הגדולה על התדמית של כרייף, נבחן איך הפרסונה מופיעה בגוגל:
(תאריך מקרה בוחן: 3.2.2022)

  • בחיפוש הביטוי "אתי כרייף", השלמת החיפוש של גוגל מציגה רשימת התעניינות ישירה ועקיפה סביבה הפרשה של הגולשים מישראל, ההשלמות: ארץ נהדרת, ראיון וסרטון.
    השלמות החיפוש שמציגות התעניינות בעייתית מבחינתה של כרייף: בעלה, ילדים, כחלון.
    יתר ההשלמות גם כן אינן מעודדות ומתייחסות להיבטים שטחיים: גיל, מוצא.

  • נכון ליום הדגימה, הביטוי על שמה של כרייף מציג מעל ל- 150 אלף תוצאות, מרבית התוצאות סובבות את הפרשה, שמועות שקשורות לפרשה וראיונות שביצעה לאחרונה.
    חלק מהתוצאות החיפוש בעמוד הראשון והשני קשורות לפרשה אך אינן שליליות: חיקוי בארץ נהדרת (גם אם אינו מחמיא) מכניס את כרייף ללב השיח הציבורי, כתבה ב MAKO על ספר והרצאה חדשה, נשים שתומכות באתי כרייף ועוד.
    למרות זאת, הדרך למוניטין חיובי בגוגל עבור כרייף רחוקה וזקוקה לעבודה משמעותית.

  •  ציוצים מטוויטר של אתי כרייף עדיין במרחב השלילי: קישור לפרשת פגסוס, ציוץ שלילי על כרייף והחיקוי בארץ נהדרת.

  • מרבית התמונות שמוצגות על אתי כרייף סובבות סביב הראיונות שביצעה לאחרונה, רובן מחמיאות ורק חלק המכותרות של התמונות יכולות להתפרש בצורה שלילית.
    תוצאות סרטונים על אתי כרייף מתיגות תגובה של אתי כרייף לחיקוי בארץ נהדרת וכן ראיונות שונים של כרייף, תוצאות הסרטונים מציגות שליטה חיובית יחסית של כרייף וסבב הראיונות והתגובות של כרייף בסוף ינואר 2021 היו מהלך נכון מבחינה דיגיטלית.

חיפושים קשורים המופיעים בתחתית תוצאות החיפוש מציגים השלמות בעייתיות: אתי כרייף כחלון, אתי כרייף התגרשה, אתי כרייף משפחה והתעניינות נוספות ברשתות החברתיות שלה.
משמעות הדבר שגם בחיפושים הקשורים הפרשה ותופעות הלוואי שלה, נכונות או לא, באות לידי ביטוי בגוגל ואינן משחקות לטובתה של כרייף.

פגיעה במוניטין של אתי כרייף בגוגל, איך זה ישפיע עליה?

בימים האחרונים אתי כרייף ביצעה סבב ראיונות וחשיפות שונות שהשפיעו בצורה טובה יחסית על המוניטין שלה ברשת, למרות המהלך התקשורתי הרחב הדרך לתדמית חדשה עוד רחוקה, נדרשת הדחקת התוצאות השליליות, התאמת תכנים חיוביים חדשים ומיצובה החדש של כרייף.
בהתאם לדיווחים נראה כי כרייף מתכננת לכתוב ספר, לצאת במסע הרצאות ואולי אף להיכנס לפוליטיקה – כל אלו ידרשו עבודה משמעותית על מוניטין ברשת, לפני שאדם ירכוש ספר, יזמין הרצאה או ירצה להצביע למפלגה שכרייף נמצאת ברשימה שלה, חיפוש אחד בגוגל יכול להטות את החשיבה על כרייף לשלילה או לחיוב.
באמצעות ניהול מוניטין באינטרנט, אתי כרייף תוכל לשפר באופן משמעותי את התדמית שלה ולהתאים את תוצאות החיפוש לצרכים, הרצונות והתכנון שלה לחודשים הקרובים והשנים הבאות.

טיפול במוניטין שלילי: הדחקת אזכורים שליליים ויצירת מוניטין חיובי ברשת

איך אפשר לטפל במוניטין של אתי כרייף?  חברת "ניהול מוניטין" בעלת ניסיון רב עם סוגים ורמות שונות של אזכורים שליליים ומוניטין שלילי שפוגע באנשי ציבור, אנשי עסקים, עסקים וחברות בכל הענפים והגדלים ואפילו אנשים פרטיים – מתוצאת חיפוש שלילית אחת ועד מספר רב של תוצאות שליליות על שם של אדם או חברה, עלולים לגרום לפגיעה ועד קריסה כלכלית, עסקית ואישית.

בדומה לכרייף, ידוענים, פוליטיקאים, אנשי עסקים ואנשים פרטיים שאינם בכירים או ששמם אינו בשיח הציבורי, נאלצים להתמודד עם מוניטין שלילי שיכול להופיע בגוגל כתוצאה מכתבה שלילית באתר חדשות או תוכן, פסק דין שמופיע בגוגל, פוסטים שליליים, תמונות וסרטונים לא מחמיאים וכל מידע שנכתב ברשת ונסרק בתוצאות החיפוש של גוגל.
חיפוש שם של אדם או חברה בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות, יאפשר לאנשים להיחשף למידע נוסף מעבר למידע שמופיע בגוגל ולעיתים פוסטים שונים שמופיעים במיקום גבוה בגוגל.

כדי לטפל במוניטין שלילי בגוגל ברשתות החברתיות, חברת "ניהול מוניטין" מציעה לאנשים וחברות מומחה לניהול מוניטין וצוות דיגיטלי מיומן, מנוסה ודיסקרטי.
באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים נוכל להדחיק את התוצאות השליליות בגוגל אל העמודים האחוריים ולקדם תכנים חיוביים מותאמים לצרכים האישיים, הציבוריים והעסקיים של כל אדם או עסק בישראל.
יחד עם טיפול במוניטין שלילי בגוגל, נוכל לטפל גם במוניטין שלילי בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות ונסייע לכם להתמודד עם תדמית שלילית.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית נא להשאיר פרטים 👇

לחזור למשהו ספציפי?

לשפר את התדמית זה לא מותרות - זה חובה!

error: תוכן זה מוגן !!
לירון קטלן

בא לך להיות הכי טוב בגוגל?
זה בסך הכל מרחק של קליק אחד👇